Author Topic: Inbraak en blinde paniek !!! LEES DIT AUB !!!  (Read 53110 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Raphie

• The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+12)
  • The Caped Crusader
Re: Inbraak en blinde paniek !!! LEES DIT AUB !!!
« Reply #150 on: April 4, 2010, 10:16:26 »
klopt, een goede waakhond slaat natuurlijk bij het naderen al aan. Ging me meer om het wel weer naar buiten komen

Offline jaco

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+22)
  • "M, M, M, M, M, M, M, M,M"
« Reply #151 on: April 4, 2010, 10:18:24 »
stukje leverworst met slaappillen doet wonderen..... IEDERE hond eet dat op wanneer dat door de brievenbus komt
Dat is niet helemaal waar. Honden worden wel getrained op voedsel weigeren. Al twijfel ik wel of een hond in zijn thuis situatie zomaar een lekker hapje over zal slaan als de baas niet in de buurt is.
Unraid zuigt..

Offline Etiennevh

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+4)
« Reply #152 on: April 9, 2010, 13:30:44 »
denk inderdaad dat het met slaappillen wel lukt. Al moet ik zeggen dat mijn hond vaak hapjes die die krijgt ergens neer legt om er vervolgens als hij trek heeft aan te beginnen.

In dat geval ben je dus alsnog de sjaak :D
|    Marantz SR9600    |   Panasonic TX-P46G20    |    Oppo BDP 95    |    SVS PC 25 - 31+ sub    |  Driade D90 Fronts   |   Sonus Faber Toy Backs   |   Sonus Faber Toy Center   |    Nordost Bassline SW    |    Auralex Gramma    |    W&M Black Magic    |   InAkustik Excellenz 90  |    RUconnected Interlinks   |

Offline Christiaan S

• HT forum co-dictator &
  • Administrator
  • Trade Count: (+6)
« Reply #153 on: April 16, 2010, 13:42:05 »
En je hond zal dan wel bij de brievenbus moeten kunnen komen ;)
Hier in huis kan ze de hal gewoon niet in. Dus je kunt voer door de brievenbus gooien wat je wilt, maar dan slaat de hond alleen maar aan omdat ze niet bij het voer kan :D
Look up! Look up! The clouds are lifting - the sun is breaking through. We are coming out of the darkness into the light. We are coming into a new world. A kind new world where men will rise above their hate and brutality.The soul of man has been given wings - and at last he is beginning to fly. He is flying into the rainbow - into the light of hope - into the future, that glorious future that belongs to you, to me and to all of us. Look up. Look up
The Great Dictator

Offline patspoel

• New member
  • *
  • Trade Count: (0)
« Reply #154 on: March 21, 2011, 12:59:16 »
Een late reactie maar maakt niet uit.

Je kan je hond alles aanleren. Zo eet onze hond niet, voordat ie zijn commando om te eten gekregen heeft.
Dan staat zijn eten al klaar engaat ie er netjes voor zitten, maar hij neemt geen hap.
Net als met eten wat door de brievenbus gegooid word, hij eet alleen op commando.
Wij hebben dit een keer opgenomen terwijl we weg waren en hij bleef er netje vanaf.

De hond van mijn tante neemt alleen eten aan van mensen, als zij dit met hun linkerhand geven.
Dit heeft ze zo aangeleerd omdat ze in een gedeelte van Rotterdam woonden waar de mensen niet zo van honden houden.

Online Nahpets

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+42)
« Reply #155 on: March 21, 2011, 15:08:19 »
De hond van mijn tante neemt alleen eten aan van mensen, als zij dit met hun linkerhand geven.
Dit heeft ze zo aangeleerd omdat ze in een gedeelte van Rotterdam woonden waar de mensen niet zo van honden houden.

Wat maakt het dan uit dat de hond alleen met links eet?

Offline jaco

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+22)
  • "M, M, M, M, M, M, M, M,M"
« Reply #156 on: March 21, 2011, 15:28:08 »
Dat hij mensen die met rechts eten aanbieden gelijk de rechter arm afbijt wellicht ?
Unraid zuigt..

Offline Zaagstra

• HT forum donateur
  • senior member
« Reply #157 on: March 21, 2011, 15:52:49 »

Mijn eerste reactie (en die kan dus helemaal fout zijn ;-)) dat dit een nette manier is om te zeggen dat er veel Marrokanen wonen. In enkele Middelandse-Zee culturen (o.a. Griekenland) is het extreem onbeschoft om iets met de linkerhand aan te bieden, omdat die gebruikt wordt voor de, ahem, persoonlijke hygiëne na het toiletbezoek.

Maar zoals ik zei, ik kan er (op beide punten) naast zitten.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, Cambridge 850A als VV, 2x Winsome Labs Mouse EV (bi-wired/-amped), Philips BDP7300 BR speler, Genesis Digital Lens, InFocus IN76, Nanotec #207 RCA/XLR interconnect en Golden Strada #79 Special+SR luidspr. kabel, Aurios Pro Max dempers, ASI resonators (1x basic, 2x zilver) + phase inverter, Supra/Furutech/Trichord stroomkabels, Audiomaat M-bags.

Online Nahpets

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+42)
« Reply #158 on: March 21, 2011, 16:03:52 »
Ik weet zeker dat je helemaal goed zit. Linkerhand en niet van honden houden zegt genoeg.

Vraag me alleen af wat het nut er van is om te melden dat je tante tussen de Marokkanen zit en dat je zelf een racist bent.

Offline Blue-Eyes

• Won't come back
  • HT forum donateur
  • Trade Count: (+24)
« Reply #159 on: March 22, 2011, 09:06:52 »
zullen we ontopic blijven? Bovenstaande praat doe je maar op FOK! oid.
Ben er klaar mee.....

Offline copycat

• sn3aky b4stard
  • senior member
  • Trade Count: (+2)
  • Say 'No!' to Order 66
« Reply #160 on: April 10, 2012, 15:55:51 »
Mijn vriendin zet altijd de lamellen open als de glazenwassers komen  ;D

ik als glazenwasser ben daar erg blij mee :clapping:
LG 50PK350 Full HD plasma

i7 860 oc 3,36ghz
8 gig ddr3 memory
evga geforce 460 super clocked
ocz ssg agility 3 525/525 mb per sec

Offline Dries77

• New member
  • *
« Reply #161 on: December 25, 2012, 11:58:27 »
Het zal wellicht in de 7 voorgaande berichtjes al gepost zijn, wil niet alles doorlezen.

Maar als je wel een foto maakt, doe dat dan niet met je smartphone. Die plakt er meteen een gps positie aan vast. Zo vinden veel inbrekers je zonder een adres wat je hebt geplaatst. Maak gewoon ff een foto met een oude camera of gebruik een echt goed programma om de info te verwijderen, maar let wel, dat is niet makkelijk. Vaak gewoon te achterhalen.

Dus maak geen foto's met iphones e.d.

Offline RubenV.

• senior member
  • Trade Count: (+9)
« Reply #162 on: January 30, 2013, 01:52:48 »
Goede tip, daar was ik mij nog niet van bewust.
Pioneer 5090H ISF – Samsung lcd 37”full hd - Arcam AV9 - Emotiva XPA-5/UPA-500(2x) - Tannoy Dimension TD8 - B&W CMC - B&W CM1’s - REL Strata II - Oppo 95 - Antelope Audio Zodiac + - Teddy (Pardo) Zodiac - Humax iHDR-5050C - Humax iHDR-5000C - Ixos Powerstation XHP 280 - CAPS v3 Zuma PPAstudio streamer - HTPC: Zelfbouw – PS3 - XBOX360
RubenV's Media Room
BD Collectie

Offline Negotiata

• HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+37)
  • Luisteren is een kunst
« Reply #163 on: January 30, 2013, 03:02:39 »
Het zal wellicht in de 7 voorgaande berichtjes al gepost zijn, wil niet alles doorlezen.

Maar als je wel een foto maakt, doe dat dan niet met je smartphone. Die plakt er meteen een gps positie aan vast. Zo vinden veel inbrekers je zonder een adres wat je hebt geplaatst. Maak gewoon ff een foto met een oude camera of gebruik een echt goed programma om de info te verwijderen, maar let wel, dat is niet makkelijk. Vaak gewoon te achterhalen.

Dus maak geen foto's met iphones e.d.

Ik heb mijn gps altijd uit.
En bij gps locaties kan je het uitvinken dat je camera gps gebruikt ?

Of wil je nou zeggen dat mijn iphone ff de gps aanzet locatie zoekt terwijl ik ff snel een foto knip en dan weer uitzet ?

Lijkt mij onwaarschijnlijk.
« Last Edit: January 30, 2013, 03:08:38 by Negotiata »
- To be or not to be, thats the question -

Offline Christiaan S

• HT forum co-dictator &
  • Administrator
  • Trade Count: (+6)
« Reply #164 on: January 30, 2013, 11:42:47 »
Ik heb je posts toch even weggehaald Flakkees :)
Look up! Look up! The clouds are lifting - the sun is breaking through. We are coming out of the darkness into the light. We are coming into a new world. A kind new world where men will rise above their hate and brutality.The soul of man has been given wings - and at last he is beginning to fly. He is flying into the rainbow - into the light of hope - into the future, that glorious future that belongs to you, to me and to all of us. Look up. Look up
The Great Dictator

ADSLwinkel.nl, klik hier!
POSTCODE HUISNR.
particulier      zakelijk