Referral aktie, breng een vriend/kennis en krijg korting.

Started by J.A.F._Doorhof, April 11, 2005, 19:55:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Aangezien ik erg vaak op dezelfde plekken kom een week na een calibratie :D hebben we een speciale aktie bedacht.

Schrijf je in voor een calibratie, breng je in dezelfde tour een kennis mee die bij je in de buurt woont krijg je 25,00 korting op je calibratie.
Breng je na de calibratie iemand aan krijg je 10,00 retour van je eigen calibratie (voor iedereen die je aanbrengt :D).
Dus nederlanders..... O0
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

astrobart

Ik snap dat er leuk geld verdiend wordt aan calibreren (ben ik overigens zelf helemaal niet vies van ::), en een calibratie is eigenlijk helemaal niet zo duur als je je indenkt dat er iemand langs moet komen etc etc.)
Maar zou een curcus calibreren ook niet grappig zijn, of zijn de projectoren daarvoor te veel verschillend van elkaar)
Tis maar een ideetje

(ik lees net in een andere thread de prijzen en er wordt dus helemaal geen geld verdiend volgens mij, net uit de kosten volgens mij)

J.A.F._Doorhof

We hebben inderdaad de kosten zeer laag gehouden om het voor iedereen toegankelijk te houden.

Een cursus calibreren heeft totaal geen zin.
De analyzers zijn behoorlijk duur (reken op minimaal 3000,00) en elke TV/display is anders.
Daarnaast als je niet weet wat je doet kun je je TV/projector volledig slopen in een service menu.

Het is niet simpel de meter uitlezen en de RGB waardes instellen, er speelt veel meer mee:
* Gamma performance
* Clippen/bloomen van een display
* Colordecoding (chroma delay of colordecoder fouten omzeilen)
* Contrast Ratio
* Primaries en secondairies instellen dmv filteren of projector eigen

Ik heb het wel eens geprobeerd iemand te leren en een standaard TV lukt dan wel maar zodra er wat gebeurt dat niet standaard is (en dat gebeurt vaak :D) dan missen ze toch het inzicht om het op te lossen, aangezien je met duur spul werkt wil ik dat voorkomen.
Ik wil graag 100% werk afleveren en niet standaard.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

astrobart

Das helemaal duidelijk  ;D
Als die 808 van mij hangt, laat ik je zekers een keertje langsrijden als je in de buurt komt (amstelveen)
Maar dat kan nog wel even duren hoor.

kippekop

In Amerika betaal je zo'n 400 dollar voor een isf calibratie, dat is pas leuk verdienen :)
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Erik

ja maar daar kun je ook voor 10.000'en worden aangeklaagd als er iets niet goed is.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill


J.A.F._Doorhof

#7
De prijzen staan op het forum, maar even herhalen:

Tour prijs 200,00 voor normale TV's en plasma's en projectoren grayscaling
tour prijs 250,00 voor RPTV's
In Emmeloord 80,00 voor normale TV's etc.
En 115,00 voor RPTV's
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

spider99

marantz SR 5600 Zilver
mordaunt short genie zilver
PS#
epson eh TW 8100 "ISF" dhz scherm   80"

J.A.F._Doorhof

Limburg niet zo vaak, maar het ligt eraan waar in limburg.
Vaak word dit gecombineerd met een vakantie.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eddy9


J.A.F._Doorhof

Almere kan bij bijna elke tour, dus kies er één uit met weinig deelnemers :D.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sharkdawg

Geld deze actie nog steeds btw? aangezien het een heel oud topic is :P

Zoja is de prijs nog steeds 125 euro?

J.A.F._Doorhof

#13
Refferels werken nog steeds.
Tour prijs is echter al heel lang 200.00 :D
heb dat ook even hier aangepast.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sharkdawg


The Kurgan

Quote from: J.A.F._Doorhof on August  8, 2008, 08:12:12
Refferels werken nog steeds.
Tour prijs is echter al heel lang 200.00 :D
heb dat ook even hier aangepast.

Beste Frank,

Als ik nu bedrijfsmatig 4 calibraties zou laten doen in een straal van zeg 10 Km, hanteer je dan andere tarieven? Of heb je daar een andere regeling voor. Niet dat ik € 200,- te duur vind, maar iemand met een Pana van € 699,- wel. terwijl dit juist de toestellen zijn die zonder isf echt niet kunnen, aangezien je dit in het gebruikersmenu niet kan aanpassen. Ik vind trouwens dat het beeld "uit de doos"bij de meeste betaalbare schermen er de laatste generaties niet op vooruit is gegaan. Bij de topklasse bespeur ik wel een wat betere afstelling, hetzij verre van ideaal toch wel verhandelbaar.
aan de andere kant denk ik dat ik de goedkopere schermen beter mee kan nemen naar Emmeloord, maar dan moet ik ook minimaal 5 schermen meenemen om mijn dag rendabel te maken.

Peter

J.A.F._Doorhof

Net zoals jouw dag rendabel moet zijn, moet die van mij het ook zijn.
De 200,00 die we nu rekenen voor AAN HUIS calibraties is echt het bedrag dat we moeten rekenen.

Vergeet niet dat is :
inclusief BTW dus de totaal prijs per calibratie is eigenlijk : 168,00
Daarvoor ben ik gemiddeld per klant 2 uur bezig (inclusief reistijd), gemiddeld 100KM per klant binnen de tours.
Als we uitgaan van 100KM a 0,60 per km = 60euro per calibratie wat eraf gaat dus is de totaal prijs van de calibratie 108,00
Gemiddeld 2 uur bezig inclusief reistijd maakt 54,00 per uur.
Daar moet je dan nog de belasting vanaf trekken.

Bereken daarbij dat ik zover ik weet de enige of 1 van de enige ben die dit soort werk doet op de manier zoals we het doen, en ik krijg al zin om te stoppen en de prijzen te verhogen :D

MAW, de 200,00 tour prijs is echt de prijs die ik moet rekenen, hoe graag ik ook anders zou willen.
Een gemiddelde dag binnen de tours is van smorgens 8:00 tot savonds 20:00 en dan kan ik 4-5 mensen maximaal bezoeken.
Voor minder wil ik het simpelweg niet doen, sorry.

De 25,00 refferal aktie is puur voor particulieren bedoeld die ik op die manier wil bedanken voor hun inzet en kan ook maar 1x ingezet worden.

Als er kilometer heffingen gaan komen, veranderingen in brandstof prijzen etc. zal de prijs verder omhoog gaan.
We adviseren nu al veel mensen om gewoon naar Emmeloord te komen, ik vind dat veel handiger en fijner en ik hou er zelf meer aan over.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

marcomolhoek

Ik heb een Marantz plasma en een Panasonic beamer pt-ae3000e woon in drachten. Beide moeten gecalib. worden. kost dat dan?
Marantz 42" LCD - Panasonic PT-AE3000E - Bryston SP1.7 - Bryston 4B SST 2x - Bryston 3B SST - Rell Subwoofer - T+A - Piega Center - Projecta 240 HC - T+A TCI 2 E - T+A TAL X2.

J.A.F._Doorhof

Projectoren doen we eigenlijk allemaal in Emmeloord aangezien de ruimte letterlijk AARDEDONKER moet zijn, dus een woonkamer met gordijnen werkt niet.
In Emmeloord kost de projector 80,00 en het toestel ook 80,00

Binnen de tours zou de TV 200,00 kosten en een tweede toestel 100,00 binnen hetzelfde huis.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chinees01


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dr.Bedlo

Mijn Panasonic LCD is al af fabriek ISF gecalibreerd las ik? Of moet ik dat anders interpreteren?
Quad vintage.

J.A.F._Doorhof

Ik vrees dat je dat moet interpreteren als :
"De handleiding is misschien onduidelijk"

De Panasonics hebben een ISF stand, maar zijn zover ik weet NIET gekalibreerd.
Sowieso moeten ze na 200 uur opnieuw.
Als je de calibratie in Emmeloord laat doen is het bij dit soort gevallen no cure no pay maar om eerlijk te zijn is dat nog nooit gebeurt, er zit altijd een flink verschil in
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview