SUPERBIT, scheelt het veel?

Started by Joris1971, March 31, 2005, 10:03:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joris1971

Hallo

Ik zie regelmatig films staan in SUPERBIT. Is dit echt zo een verschil? of valt het erg mee?
Zit vooral het verschil in beeld of in geluid? of in beide?

groet Joris

FrankB

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar bij sommige films kan het aanzienlijk schelen.

Er zijn meer topics hierover, dus even de search gebruiken!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

wh-vanderpost

Quote from: Joris1971 on March 31, 2005, 10:03:00
Hallo

Ik zie regelmatig films staan in SUPERBIT. Is dit echt zo een verschil? of valt het erg mee?
Zit vooral het verschil in beeld of in geluid? of in beide?

groet Joris
't verschilt erg per film geloof ik, sommige zijn echt beduidend van betere kwaliteit als de "gewone" versies. Op een TV is het denk ik alleen vrij lastig te zien, op een projector daarentegen des te beter :D
De beeldkwaliteit is bij Superbitters beter, dus meer MB's per seconde.

Ik weet niet zeker of het bij elke superbit versie zo is, maar volgens mij zit er een DTS track bij die bij de gewone nog wel eens mist/weggelaten wordt.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Joris1971

Mijn beeld is een Pioneer Plasma 42 inch :)

Ik ging net bellen met de 2 bekende cd-zaken maar daar waren zowel The Fifth Element en The Gladiator niet meer leverbaar op superbit. That sucks!

groet Joris

wh-vanderpost

Quote from: Joris1971 on March 31, 2005, 10:15:35
Mijn beeld is een Pioneer Plasma 42 inch :)

Ik ging net bellen met de 2 bekende cd-zaken maar daar waren zowel The Fifth Element en The Gladiator niet meer leverbaar op superbit. That sucks!

groet Joris