RSS feed

Started by norman, March 17, 2005, 00:13:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

norman

Is er ook een RSS Feed voor dit forum ?
Dat zou het bij houden van nieuwe berichtjes een stuk makkelijker maken.
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Shortster

Dat lijkt mij inderdaad ook erg handig!
Beamer Kopen - Sony HS50 - Rotel RSP 1098 - RMB 1075

J.A.F._Doorhof

Ik heb de optie net aangezet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

arie001

Quote from: norman on March 17, 2005, 00:13:22
Is er ook een RSS Feed voor dit forum ?
Dat zou het bij houden van nieuwe berichtjes een stuk makkelijker maken.


RSS feed  ??? Makkelijker bijhouden van berichten  ??? Leg eens uit, ik zou ook wel wat hulp kunnen gebruiken voor de wir-war aan topics en de snelheid waarmee het allemaal gaat ....
PrimaLuna | Sonus Faber | AH! | SolidSteel | Pioneer

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

kan iemand eens proberen of het hier te zien is, ik heb geen ervaring met RSS dus een tester zou even handig zijn :D.

http://www.simplemachines.org/community/
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Joris1971

nope daar ook niet te zien.

Gisterenavond toen ik op HT forum keek zag ik wel de RSS staan, kun je hem nog eens aanzetten.

Joris

Compuart

Zou gefixt moeten zijn in de volgende beta. Heb de fix aan Frank gemaild.

onedutch

Hi,

En hoe is het met de RSS feed? Is de Beta operationeel?

Ben ik erg voorbarig?

Groetjes Tom

J.A.F._Doorhof

zou nu moeten werken, hij staat aan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raphie

kan iemand de link even toevoegen aan de RSS file voor de Dreambox? dan kan ik HTforum beneden op de TV checken tijdens de reclames :D
JBL PRX Power!

BOUBOU

Quote from: Raphie on July 15, 2005, 10:10:30
kan iemand de link even toevoegen aan de RSS file voor de Dreambox? dan kan ik HTforum beneden op de TV checken tijdens de reclames :D

Heb je een keyboard en muis met de Dreambox verbonden, of kan het ook met de remote?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Raphie

dit kan gewoon met de RSS reader plugin (zoals bijv bij de Hydra zit) alleen de URL moet even worden toegevoegd aan de RSS file (en daar gaat het bij mij fout :( ) andere sites zoals tweakers e.d. doen het prima
JBL PRX Power!

VlisChris

Is deze functie nog op het forum?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jeroen de Waal

RSS Feed is mogelijk.

Standaardadres is:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=.xml;type=rss2

Alternatief en zelf aan te passen:

Voorbeeld: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=.xml;type=rss2;sa=recent;board=3;limit=10
Standaard (index.php?action=.xml;type=rss2;sa=recent): Toont 5 meest recente posts

Beschikbare opties:
limit=x - Toont de "x" meest recente posts (Als het nummer lager is dan 5 toont het 5 posts. Als het nummer hoger is dan 255 toont het 255 posts).
board=y - Toont alleen de recente posts van het opgegeven boardnummer "y" (bijv. "Over dit board" heeft nummer 3, te zien als je de muis op de link houd)
boards=x,y,z - Toont alleen de recente posts van de opgegeven boards
c=x of c=x,y,z - Toont alleen de recente posts van de opgegeven categorie "x" (bijv. "Home Theater" heeft nummer 5, te zien als je de muis op de link houd)


Jeroen.

pagr

Zit nu met de iPad icm Pulse ook dit forum te volgen.  Ik heb het standaardadres (http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=.xml;type=rss2) van hieronder ingevoerd. Het valt me op dat per update er maar 3 berichten komen en kwa tijd flink achterlopen.  Moet ik nog een parameter toevoegen in het adres of zijn de RSS settings van dit forum op deze manier ingesteld?

Ach ja, met Safari werkt alles prima hoor!
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

Jeroen de Waal

Probeer eens....

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=.xml

of

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=.xml;limit=10 (waarbij de 10 bij limit verhoogd kan worden als je meerdere post wil zien)


Jeroen

pagr

#18
Het loopt niet helemaal lekker met Pulse, ik blijf daar met de verschillende setting3 maar max 3 berichten zien.  Met FeedlerRSS krijg ik wel een historisch overzicht zien. Deze maakt wel gebruik van Google Reader dus daar heb ik nu 2 abbo's lopen.  Het rare is dat Pulse dan weer niet mijn abonnementen in Google Reader kan inlezen zoals wel functioneel beschreven is.
In Google Reader kan ik het wel volgen maar met een (batch) vertraging van 30 min.  Kan dat kloppen met jullie server setting?

Affijn, nu even van het mooie weer genieten maar het zit me niet lekker.

Update: Heb op het forum van Pulse (Alphonsolabs.com) een vraag achtergelaten. Jammer want een gratis app krijgt het wel voor elkaar.

Pulse kan nu wel mijn Google Reader feeds inlezen. Was een kwestie van uitloggen en weer inloggen.
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

pagr

Schiet mij maar lek  :crazy:  Het werkt nu na herstart van de iPad
De juiste settings zijn (voor app Pulse): http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=.xml;type=rss2;limit=255

BTW: Andere apps (FeeddlerRSS, Google Reader) werken met de standaard link en zijn sneller.

@Jeroen: bedankt voor je hulp.
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22