WJUC's Theater - Updated 11-06-2006

Started by WJUC, February 19, 2005, 16:05:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WJUC

Onderdelen

Onderdeel    Merk/type                               Toelichting
TVSamsung UA46B6000
Versterker: Harman Kardon AVR330 (nieuw!)
DVD: Harman Kardon DVD25
Digitale TV: Samsung
Fronts: Infinity Reference 81 mkII
Center: Infinity Studio I
Rears: Infinity Reference 81 mkII
Sub: JBL PSW800
Console:Microsoft XBOXMet HD Pack



Overdag ziet het er zo uit:


Een klein overzicht van mijn DVD collectie, mocht ie gestolen worden is dit het bewijsmateriaal ;)    



Sjors

Appart om je beamer op deze weize op te hangen, blijft het op deze manier wel netjes gefocust op het scherm? het lijkt mij toch ergens een beetje 'wiebelig' of hangt hij hoog, dat je er niet direct tegen aan komt?

En kom op met de rest van de foto's  ;)


Groet, Sjors

Rappie

Inderdaad apparte manier van ophangen .... Maar aangezien je toch bijna alles met een afstandsbediening kan zal het wel werken hè
Eigenaar van Paulthé

RonG

#3

edit: sorry dubbele post

xcluziv

Geweldig!!! top om te zien dat mijn beamer in handen is gekomen van een echte HT-fanaat!!


WJUC

Nou ja, zo professioneel als jou kamer zal het er nooit uit komen te zien, dat was echt mooi.  Ik heb wel twee enthousiaste huisgenoten die er erg blij mee zijn die (stomme) voetbalwedstrijden op groot scherm te zien.

Na het ontvangen van vakantiegeld ga ik eens wat meer mijn best doen op de look & feel van mijn HT, tot die tijd voldoet dit prima.  Ik vind de beamer eigenlijk best netjes hangen, maar wil nu die metalen plaat wegwerken (die je in het plaatje nauwelijks ziet merk ik nu).

WJUC


dvd-fan

 ;D mooi om je eigen oude scherm weer te zien.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

-Freek-

Ziet er mooi uit!!! ;)
Maar vanwaar eigenlijk die tv? Tenminste, dit is niet de woonkamer, toch ;D. Bekabeling van beamer = vivanco? Wel hele mooie beamer trouwens. Wil ik ook ;D.

WJUC

Dank! Het is slordig, en ja, gewoon mijn huiskamer. Als vrijgezel heb ik die optie :P  Bekabeling is idd Vivanco, niet de supergoedkoopste, maar ordinair de ena-goedkoopste.  Werkt prima, ik zie het verschil toch niet ;)

Bros

klinkt goed hé, HK en Infinity!!
ik heb zelf een 430 en ook de reference 81 MK2. Wat een gaaf geluid zit erin (voor het geld)

wat betreft de ophanging van de beamer, ik zou de houten plaat in dezelfde vorm zagen als de onderkant van de beamer, en daarna wit schilderen.

tevens zou ik de achterwand zwart of antraciet schilderen. Dat maakt het zoveel mooier!
Hitachi PJ-TX100 | Harman Kardon AVR 430 | Samsung DVD-HD850 | Infinity Reference 81 MkII + 31 MkII + 100c | Alcone AC10HE + Detonation DT150 DIY sub | Pinnacle Showcenter 200g