haugtussa cd bestellen

Started by jeroenskie, December 12, 2004, 20:07:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

#50
De CD is ook hier binnen! Kan nog niet luisteren, de stereo is bezet.......... RTL boulevard staat op ;)

En Jeroen bedankt natuurlijk  :-*
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

R


advr

Ja hij is hier ook binnen, vanavond even luisteren nu eerst de kinderen in bed zien te krijgen.  :)

dat gaat wellukken.  8)

bedankt jeroen voor de supersnelle verzorging!!! 8) O0


ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Spacebass

WOW jeroen!!!  Dit is absoluut een zeer muzikale cd! Hij is helemaal te gek!!
Maakt het audiofiele wat mij betreft een leuke bijkomstigheid  ;)

Als je nog meer van dit soort CD's gaat bestellen, geef je maar een gil  O0  O0  O0  O0

garmtz

Begin dan ook maar te sparen voor CD's van Kari Bremnes en Mari Boine... :)

patrick_vdb

Hi Spacebass,

Quote from: Spacebass on December 21, 2004, 16:04:24
Nou dan zal je bij mij thuis een hartstilstand krijgen  ;D ;D

LOL ;D Ik denk dat Remko bij jouw uberhaupt een hartstilstand zal gaan krijgen ;D

Maar kwam je niet tot de conclusie dat er op punten nog meer in de opname moest zitten wat betreft dynamische sprongen? Ik moet overigens wel zeggen dat het een indrukwekkende zangeres is, jammer dat ik de 'powerbuy' gemist heb :(

mvrg

Patrick

Spacebass

Quote from: garmtz on December 22, 2004, 07:19:54
Begin dan ook maar te sparen voor CD's van Kari Bremnes en Mari Boine... :)
Zoals ik al zei, bring it on!!!!  ;D

QuoteLOL  Ik denk dat Remko bij jouw uberhaupt een hartstilstand zal gaan krijgen
LOL  ;D Of het door de dynamiek, geluidsvolume of te veel "kleuring" of "concrete moving" laag beneden de 40 Hz komt, laat ik in het midden  ;D Ik plaag uiteraard maar wat.

Maar de cd is enorm gelaagd met veel diepte en dynamiek. Een voorbeeld van hoe het ook kan!

QuoteMaar kwam je niet tot de conclusie dat er op punten nog meer in de opname moest zitten wat betreft dynamische sprongen? Ik moet overigens wel zeggen dat het een indrukwekkende zangeres is,
Idd, ik schroef het volume dan ook noodgedwongen iets terug. Ik heb hem ook 's avonds geluisterd en dan kan het geluidsvolume qua overdracht sowieso terug  ;) Zal eens meten op welke dB pieken het nog steeds acceptabel is  ;)

Quotejammer dat ik de 'powerbuy' gemist heb
Misschien dat jeroen er speciaal voor jou alsnog een kan bestellen  ???

BTW heb eindelijk eens die CD van masekela helemaal beluisterd en tjee dat is op "zijn" manier ook een zeer muzikale cd. Er staan overigens andere nummers op die ik muzikaal aantrekkelijker vindt dan het "demo" nummer.

patrick_vdb

Quote from: Spacebass on December 22, 2004, 07:58:46
BTW heb eindelijk eens die CD van masekela helemaal beluisterd en tjee dat is op "zijn" manier ook een zeer muzikale cd. Er staan overigens andere nummers op die ik muzikaal aantrekkelijker vindt dan het "demo" nummer.

Absoluut, het demo-nummer is zo lekker vanwege zijn contrastverschillen etc. maar er staan nog zeker andere, zeer aanstekelijke nummers op de CD. Eigenlijk blijft het toch jammer dat je 'm niet live hebt kunnen zien ;D ;)

Ik ga wel eens op zoek naar een adres voor Haugtussa ;)

mvgr

Patrick

jeroenskie

Hoi Patrick , als je wilt kan ik hem voor je bestellen hoor .

de prijs is 22.99 , ook in de "powerbuy " overigens, hij is namelijk in nederland besteld en dit schijnt dan weer duurder te zijn .....  ik wilde hem voor 20.

In dat geval was het een communicatie stoornis tussen mij en de winkel want ik zei " het maakt niet uit"

Hij dacht dat ik de 22.99 bedoelde ipv de 20....... maar ik bedoelde de 14 dagen wachttijd  ;D

dus als je wilt kan ik hem voor je bestellen !

vr gr jeroen

blue-eyes

Quote from: jeroenskie on December 22, 2004, 08:32:58
Hoi Patrick , als je wilt kan ik hem voor je bestellen hoor .

de prijs is 22.99 , ook in de "powerbuy " overigens, hij is namelijk in nederland besteld en dit schijnt dan weer duurder te zijn .....  ik wilde hem voor 20.

In dat geval was het een communicatie stoornis tussen mij en de winkel want ik zei " het maakt niet uit"

Hij dacht dat ik de 22.99 bedoelde ipv de 20....... maar ik bedoelde de 14 dagen wachttijd  ;D

dus als je wilt kan ik hem voor je bestellen !

vr gr jeroen

Jeroen,

dan zal ik nog even 2,99 extra overmaken. Ik heb volgens mij 20 euro plus verzendkosten overgeboekt....

Komt eraan! :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Scarp

CD is vandaag aangekomen ... bedankt jeroen!

jeroenskie

Quote from: Blue-Eyes on December 22, 2004, 09:00:57


Jeroen,

dan zal ik nog even 2,99 extra overmaken. Ik heb volgens mij 20 euro plus verzendkosten overgeboekt....

Komt eraan! :)

dat is super van je , het HOEFT niet hoor ! ik vond het namelijk een beetje zeikerig  om erachteraf over te beginnen.

Aangezien ik niet de rijkste ter aarde ben is het natuurlijk  wel welkom  :-*

heel erg bedankt !

advr

je krijgt van mij de 2,99 ook.  O0

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

jeroenskie

hahah ZO arm ben ik ook weer niet ...

nee vind het tof als ik het krijg ,maar het moet geen verplichting zijn , IK heb een prijs genoemd en hou me er aan , vandaar dat ik er niemand op aan kijk als hij gewoon 20 betaald !

advr , Thanx !

garmtz

Je krijgt wel een keer een biertje van me...  ;D

BOUBOU

Hoi Jeroen,

Ik heb de cd gisteren ook in goede orde ontvangen.

Ook van mij krijg je nog €2.99  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

advr

Quote from: jeroenskie on December 22, 2004, 23:26:10
hahah ZO arm ben ik ook weer niet ...

, IK heb een prijs genoemd en hou me er aan , vandaar dat ik er niemand op aan kijk als hij gewoon 20 betaald !

advr , Thanx !

bitte sehr!! 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

jeroenskie

dank u allen  :D

en garmt ik drink niet ,maar voor jou maak ik een uitzondering  :P

garmtz

Quote from: jeroenskie on December 23, 2004, 23:18:57
en garmt ik drink niet ,maar voor jou maak ik een uitzondering  :P

O.k. Jus met Safari dan... :)

Audiofiel

Quote from: jeroenskie on December 23, 2004, 23:18:57
en garmt ik drink niet ,maar voor jou maak ik een uitzondering  :P

Zou ik ook wel willen. Hou ik meer geld over voor mijn hobbies ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Ettepet

Quote from: jeroenskie on December 18, 2004, 10:30:18
Leuk ! ik ging gister de cd's ophalen en zei tegen de eigenaar dat ie hem eens moet luisteren , omdat het zeker een mooie cd is voor in het assortiment .

Vervolgens zette hij hem op in de winkel en binnen 2 minuten hadden de  2 mensen die in de winkel aan het neuzen waren hem ook besteld  :o
Was vandaag nog in die zaak (Platenmanneke) en de bestelling van deze twee was nog steeds niet binnen.  De eigenaar wist het nog precies te vertellen, en moest weer lachen van de enorme bestelling en de reactie van andere klanten toen hij 'em opzette.  Blijkbaar uitverkocht... :(