Mijn bioscoop "Close Up"

Started by alexandervandongen, November 14, 2004, 12:08:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexandervandongen

Goeiedag allemaal,

Ik ben door een forumlid van htforum.nl op de hoogte gesteld van dit forum nadat hij mijn bioscoop had gezien op internet. Daarom wil ik jullie ook mijn bioscoopje laten zien, die ik tot "Close Up" heb omgedoopt. Hij is te bekijken op www.closeup.tk

Mijn bioscoopje is binnenkort ook te zien in de Panorama! In nummer 49 welteverstaan (we zitten nu op nummer 47). Het artikel gaat over HT en accesoires, dus is erg interessant!

Alexander
www.closeup.tk
mijn hometheater op: www.closeup.tk

Daklem

Mooi ontworpen website! Erg mooi.

alleen mijn vraag die erg bij mij speelt is, heb je geen behoefte aan vloerstaanders ipv kleine melkpakjes? Zeker omdat je een hele ruimte voor je HT hebt.

alexandervandongen

Quote from: Daklem on November 14, 2004, 12:18:57
Mooi ontworpen website! Erg mooi.

alleen mijn vraag die erg bij mij speelt is, heb je geen behoefte aan vloerstaanders ipv kleine melkpakjes? Zeker omdat je een hele ruimte voor je HT hebt.

Ik moet zeggen dat ik dat vaker heb gehoord. Maar mijn geluid is gewoon erg goed. Het is op een gegeven moment een afweging die je maakt. Als ik zulke staande boxen had gekocht was het budget te groot en zou er helemaal geen bioscoop zijn geweest. Misschien in de toekomst als ik heeeeeeel rijk ben.  ;D

Alexander
mijn hometheater op: www.closeup.tk

Daklem

Quote from: alexandervandongen on November 14, 2004, 12:22:47


Ik moet zeggen dat ik dat vaker heb gehoord. Maar mijn geluid is gewoon erg goed. Het is op een gegeven moment een afweging die je maakt. Als ik zulke staande boxen had gekocht was het budget te groot en zou er helemaal geen bioscoop zijn geweest. Misschien in de toekomst als ik heeeeeeel rijk ben.  ;D

Alexander

Idd! Daar heb je gelijk in. Menig man hier zal met een jaloerse blik richting jouw Bios kijken  :o

Ik iniedergeval wel! Als ik het geld en de plaats ervoor had, zou ik het wel weten :)

Walter_PPK

Mooi gedaan die ruimte! Leuke website ook. Alleen die speakers zou ik zsm vervangen. De filmbeleving valt of staat met goede geluidsweergave imho.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

Marc R

#5
Mooie HT met een mooie site!

En het is maar net wat je voorkeur is, de één steekt veel geld in z'n apparatuur, en de ander steekt het in de afwerking. Ik denk dat zo'n schitterende afwerking toch ook wel zorgt voor een leuke filmbeleving :) .

B.J.

Schitterende ruimte. Leuk aangekleed. Op termijn een paar grotere speakers kopen en een SVS sub  ;D dat zal een wereld van verschil zijn met je eltax speakers!

Martin_M

Mooie ruimte Alexander!!

Ik heb wel een probleempje met de foto's. Als ik op één klik voor een vergroting dan komen ze in een nieuw window die niet te resizen is. Normaal geen probleem maar veel foto's komen in een te klein window waardoor je maar een fractie kan zien. Ik gebruik (gewoon) IE 6.0.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

alexandervandongen

#8
Quote from: Martin_M on November 14, 2004, 16:14:58
Mooie ruimte Alexander!!

Ik heb wel een probleempje met de foto's. Als ik op één klik voor een vergroting dan komen ze in een nieuw window die niet te resizen is. Normaal geen probleem maar veel foto's komen in een te klein window waardoor je maar een fractie kan zien. Ik gebruik (gewoon) IE 6.0.

Martin

Idd. als ie eenmaal geladen is. Moet hij hem op volle grootte laten zien. Moet echt kunnen met je I-explorer 6.0 Die heb ik zelf ook.  ???

Alexander
mijn hometheater op: www.closeup.tk

alexandervandongen

Quote from: Bas Janssen on November 14, 2004, 15:11:36
Schitterende ruimte. Leuk aangekleed. Op termijn een paar grotere speakers kopen en een SVS sub  ;D dat zal een wereld van verschil zijn met je eltax speakers!

Tuurlijk, het zal altijd een verschil zijn. En een Ferrari rijdt vast lekkerder dan een Jaguar, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat de Jaguar per defintie slecht is. Slechter ok, maar slecht? Ik heb gewoon een fijn geluid wat erg realistisch overkomt (belangrijk). Mijn eerstvlogende upgrade zullen idd. de boxen zijn, maar ik vind ze gewoon nog erg fijn klinken.  :)

Alexander
mijn hometheater op: www.closeup.tk

B.J.

In mijn versie van Firefox laadt hij de plaatjes ook niet helemaal goed. De tweede rij laadt hij maar half?

Je hebt wel iets meer bezoekers dan normaal (x10) ;D

alexandervandongen

Quote from: Bas Janssen on November 14, 2004, 16:47:35
In mijn versie van Firefox laadt hij de plaatjes ook niet helemaal goed. De tweede rij laadt hij maar half?

Je hebt wel iets meer bezoekers dan normaal (x10) ;D


Hmmm... ook firefox laat het ok. zien (Behalve het imdb zoekbalkje maar dat wist ik al en wordt nog aan gewerkt!)

Misschien ligt het aan mijn Laptoppie?  ;)

Ja, gaaf he die bezoekersaantallen. Ik ben ook benieuwd naar de statistieken als ik in de Panorama sta. Mijn adres komt daar ook in en het is toch een landelijk blad.

Alexander
mijn hometheater op: www.closeup.tk

Moony

Quote from: Bas Janssen on November 14, 2004, 16:47:35
In mijn versie van Firefox laadt hij de plaatjes ook niet helemaal goed. De tweede rij laadt hij maar half?

Dat probleem heb ik ook met Opera.

Verder idd een mooi HT, maar ik kende het al een tijdje van een ander forum. :)
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

alexandervandongen

Quote from: Moony on November 14, 2004, 17:45:48


Dat probleem heb ik ook met Opera.

Verder idd een mooi HT, maar ik kende het al een tijdje van een ander forum. :)

De problemen met Firefox en Opera zijn opgelost!  :) Check www.closeup.tk voor mijn HT-site.

Alexander
mijn hometheater op: www.closeup.tk

Romano

mooie website en een mooie ht.

Zymotic

Ziet er allemaal prachtig uit, maar dat scherm.... ik weet niet of dat op den duur gaat irriteren.
Nu is het niet mogelijk om precies binnen een zwart kader te projecteren.

Waarom heb je voor deze oplossing gekozen?

grt
Patrick

Rappie

Zwart kader kan er nog makkelijk voor hè ;)

Maar inderdaad ik zou ook eens proberen hoe het er uitziet als je een kader rond je projectie maakt die zwart is. Ik heb zelf inmiddels breedbeeld en widescreen optie maar dat is echt een aanradertje. (Of je moet ondertiteling nodig hebben)

In de panorama staan is natuurlijk ook altijd leuk ..
Eigenaar van Paulthé

Durk

dat zwarte kader zit er al lang op volgens mij...
zelfs een hele pagina aan gewijd om de making of het kader te laten zien
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749