Welk programma gebruiken jullie om electronische schema's te maken?

Started by Johan Van Gompel, October 4, 2004, 12:36:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan Van Gompel

De Electronic Workbench software suite lijkt me min of meer de standaard maar misschien gebruiken jullie wel iets anders (lees: goedkoper;))?
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

MdB

Quote from: Johan Van Gompel on October  4, 2004, 12:36:10
De Electronic Workbench software suite lijkt me min of meer de standaard maar misschien gebruiken jullie wel iets anders (lees: goedkoper;))?
Is een studenten versie te klein voor je (goedkoper ;D).
Beter duur dan niet te koop.

Don_Paul

Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /
Con: Xbox/Xbox360

Arieson

Quote from: Johan Van Gompel on October  4, 2004, 12:36:10
De Electronic Workbench software suite lijkt me min of meer de standaard maar misschien gebruiken jullie wel iets anders (lees: goedkoper;))?

http://www.vego.nl/abacom/01/01.htm
Erg fijn om mee te werken :)

dddac

Alle schemas die op mijn site staan, zijn gemaakt met SPlan 5.0 ..... erg makkelijk en zeer kompleet, mede dankzij de neorme hoeveelheid standaard elementen in de biliotheek.... bijna sneller als met de hand tekenen  ;D

groetjes
doede

e-sonic

Ik heb zelf goede ervaringen met IVEX   (ivex.com) 

Ik heb een schema gemaakt voor m'n boot, en dit aan de monteur gegeven.

Met twee akku's en een laadstroom verdeler, en maar een hoofschakelaar vond ik het wel nodig om een schema te hebben.

Uiteindelijk zaten de akku's op een hele vreemde manier aan elkaar, en bleef de licht akku altijd aan staan.
Ik kon gelukkig aan de hand van het schema de zaak weer goed maken, want die monteur had niet een schema gezien....


Kleine schema's voor buffer trapjes, interface e.d gaat ook prima.

We blijven Nederlander, dus het is voor .......

Jurjen v/d Velde