online CD winkels

Started by Point7, September 15, 2004, 17:55:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jumping Jack

Serieus? Op mijn iPad lijkt die website alvast nergens naar. En hun genre-verdelingen zijn nogal euh... twijfelachtig. Benni Benassi en Slayer bv als ik jazz > vinyl zoek...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

Lol, niet gemerkt... Had een paar albums die ik bij jpc wou bestellen opgezocht en die waren allemaal duidelijk goedkoper hier én gratis verzending... Dus besteld 😊

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Duck Twacy

#27
Ik moest ook even wennen aan het zoeken op dodax, wilde het al bijna opgeven. Maar nu toch gevonden wat ik zocht en inderdaag circa 3 euro goedkoper dan amazon (meer als ik verz kosten meereken).

Ik ga het eens proberen

Wellicht is het sneller omgewoon de naam van de artiest in de url in te vullen, met een beetje geluk zit je dan meteen goed.

Overigens wel een beetje gek dat je na betaling met Paypal weer terug op de site komt en dan nog op de knop "nu bestellen" moet klikken (en vinkje voor leveringvoorwaarden). Ik dacht dat ik er al was en had bijna de pagina gesloten...

br@m

Tip: http://www.mein-wunschpreis.com

Op Amazon variëren de prijzen van CD's soms van dag tot dag en verschillen kunnen in de loop van de tijd behoorlijk groot zijn, zeker box-sets kunnen tientallen euro's in prijs schommelen gedurende een jaar.

Op meinwunschpreis kun je zien hoe de prijsontwikkeling van een CD of box-set bij amazon geweest is, en wat de laagste en de hoogste prijs zijn geweest.

En je kunt zelf een 'wunschpreis' voor een item invoeren, zodra de prijs op amazon zakt beneden jouw wensprijs krijg je een e-mailtje.

Heb zo al een paar mooie box-sets voor bodemprijs kunnen kopen.
B&W 803N | Classé CA-2200 | Classé CP-800ii | Classé CDP-300 / Denon DP-30Lii / HP T610 Daphile

Xander32

Ik heb er nu meerdere bestellingen gedaan en deze zijn allen goed verlopen. De cd's komen vanuit Zwitersland altijd onbeschadigd aan (intacte case) dat is bij Bol wel anders ...

Quote from: Duck Twacy on October  1, 2016, 12:30:04
Ik moest ook even wennen aan het zoeken op dodax, wilde het al bijna opgeven. Maar nu toch gevonden wat ik zocht en inderdaag circa 3 euro goedkoper dan amazon (meer als ik verz kosten meereken).

Ik ga het eens proberen

Wellicht is het sneller omgewoon de naam van de artiest in de url in te vullen, met een beetje geluk zit je dan meteen goed.

Overigens wel een beetje gek dat je na betaling met Paypal weer terug op de site komt en dan nog op de knop "nu bestellen" moet klikken (en vinkje voor leveringvoorwaarden). Ik dacht dat ik er al was en had bijna de pagina gesloten...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Duck Twacy

Sinds Bol inhandenvan Ahold is koop ik er nog zelden. Soms als je een NL artiest zoekt die je nauwelijks elders vind

Wel jammer dat Amazon.uk een paar jaar terug gestopt is met kosteloze verzending naar NL (vooral voor de boeken)

smacdab

Quote from: br@m on January  6, 2016, 13:57:54
Ik kan alleen maar positief zijn over amazon Duitsland ( amazon.de ).

Goedkoop, gratis verzending naar NL v.a. 20 euro, ook 2e hands van derden heel veel keus en goede afhandeling, ik heb diverse collector's items via amazon bemachtigd, prima retourzending naar een antwoordnummer in NL, prima telefonische helpdesk bij problemen, no questions asked money back return policy.

Ik zou werkelijk niet weten wat een andere shop beter zou kunnen doen.

tweedehandsnieuw €2,50 met €6 verzendkosten....kwoon een kilometertje van de grens😡

Sjettepet

Sinds kort goede ervaringen met jpc.de

Hebben geregeld acties waarbij geen verzendkosten worden berekend. Je krijgt daar keurig een alert van. Bestellingen verlopen zeer soepel. Aanbod heb ik alleen nog maar beoordeeld op klassiek, en is voor mij ruim genoeg.

ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

chocovla

Quote from: smacdab on October 16, 2016, 19:07:38
tweedehandsnieuw €2,50 met €6 verzendkosten....kwoon een kilometertje van de grens😡

Je kunt bij sommige producten tegenwoordig ook aangeven dat je ze bij een Duits ophaalpunt haalt. Woon zelf ook redelijk dicht bij de grens en heb het tot nu toe een keer gedaan met een dvd en cd voor mijn vader wat zonder problemen verliep.

Daarna direct even de auto volgetankt en wat Deutsche einkaufen gedaan  :pompom:
Woonkamer: Lyngdorf TDAI-3400 Luidsprekers: Harbeth Monitor 30.1 Lyngdorf BW-2 subwoofer Platenspeler: Thorens TD166 MK2
CD speler: Denon DCD-900NE

Thuiswerkplek:  Marantz NR1501 Luidsprekers: Tannoy Mercury MX2, streamer Raspberry Pi 3 met Allo Boss DAc

Jumping Jack

Quote from: Sjettepet on October 17, 2016, 09:41:11
Sinds kort goede ervaringen met jpc.de

Hebben geregeld acties waarbij geen verzendkosten worden berekend. Je krijgt daar keurig een alert van. Bestellingen verlopen zeer soepel. Aanbod heb ik alleen nog maar beoordeeld op klassiek, en is voor mij ruim genoeg.

jpc.de is erg goed. Ik bestel er soms vinyl, hun prijzen zijn zeer concurrentieel en de verzendkosten zijn erg laag.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

hier ook nog altijd fan van jpc.de
als er iemand een kortingscode ontvangt en er niks mee gaat doen dan mag je deze bezorgen, heb een vrij grote verlanglijst momenteel klaar staan :p
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Vhond