online CD winkels

Started by Point7, September 15, 2004, 17:55:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Point7

Welke zijn interessante (=goedkoop en genoeg keuze) online CD winkels ?
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Yanmik

dvdzone2
http://www.dvdzone2.com
Zowel voor CD's, DVD's als PS2/XBox/PC games.
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

Point7

Quote from: Yanmik on September 15, 2004, 18:36:18
dvdzone2
http://www.dvdzone2.com
Zowel voor CD's, DVD's als PS2/XBox/PC games.

DAMN...dat ik daar zelf niet aan gedacht heb !!!  :-[
Dat is mijn meest favoriete DVD winkel.

Ik zie al direkt de CD van Method Man voor een schappelijke prijs.  :)
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Yanmik

Graag gedaan   ;)

PS: is ook zowat de enige onlineshop waar ik mijn DVD's koop (en laat deze altijd leveren via een Kiala punt)
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

Tinus_

Quote from: Yanmik on September 15, 2004, 18:52:43
Graag gedaan   ;)

PS: is ook zowat de enige onlineshop waar ik mijn DVD's koop (en laat deze altijd leveren via een Kiala punt)

Is het ook mogelijk om bij zo'n kiala punt te betalen??
Rebuilding my HT

FrankB

Ik zie het voordeel van Kiala niet in (had er ook nog nooit van gehoord). Ze zijn niet duurder dan andere vervoerders (dus ook niet goedkoper), bewaren maar twee weken je pakket (postkantoor drie weken) en zitten bij mij niet eens in de buurt. Ik laat dan liever TPG m'n pakketjes afhandelen ...

Maar goed, dat off-topic ;). cduniverse.com en amazon.com zijn bekend, hebben enorm veel maar niet goedkoop al hoewel meestal wel goedkoper dan hier in Nederland, totzelfs met de verzendkosten erbij. Wel oppassen met invoerrechten, amazon zet ook de verzendkosten op het pakket dus die tellen ook mee. cduniverse doet dit niet  :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Robbo

CD-wow.com  Niet een hele groot assortiment, voornamelijk de populaire CD's, maar wel goedkoop voor de nieuwe titels en prima service/levering.

idem voor Play.com voor wel een heel groot assortiment

PaulB.

Quote from: Robbo on September 16, 2004, 11:54:11
CD-wow.com  
Hi,

Ik gebruik ook meestal deze voor de wat nieuwere cd's. Prima service en goedkoop.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Yanmik

QuoteIk zie het voordeel van Kiala niet in
Je moet geen verzendingskosten betalen.
Vind ik toch wel een voordeel.
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

Molensloot

Mijn ervaring met CD-WOW zijn uitstekend!!!

Goede servies, sturen zo een cd doosje na als hij is gebroken.

Zeer behulpzaam als er iets is misgelopen.

een aanrader dus.

Graphtuner

ik wil hier even checken of er nog tips zijn...

Ik heb de laatste jaren massaal veel gekocht op play.com en cdwow.nl, vooral omwille van de gratis verzending en op play.com kon je vroeger ook 2e hands exemplaren aanvinken voor vaak belachelijke prijzen.
Alleen is play.com omgevormd naar http://www.rakuten.co.uk/, aanbod is nog altijd groot maar niet langer gratis verzenden  :(

Zijn er nog gelijkaardige shops zoals het oude play.com? Nieuwe en 2e hands aanbod met gratis verzending, ongeacht dde prijs?
cdwow.nl werkt nog steeds naar behoren, alleen is het aanbod vaak beperkt...
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Nosferatu

Platomania.eu, jpc.de, beide groot assortiment, snelle levering. Platomania is van Plato en Concerto, je kan ook in 1 van hun winkels laten afleveren.
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

br@m

Ik kan alleen maar positief zijn over amazon Duitsland ( amazon.de ).

Goedkoop, gratis verzending naar NL v.a. 20 euro, ook 2e hands van derden heel veel keus en goede afhandeling, ik heb diverse collector's items via amazon bemachtigd, prima retourzending naar een antwoordnummer in NL, prima telefonische helpdesk bij problemen, no questions asked money back return policy.

Ik zou werkelijk niet weten wat een andere shop beter zou kunnen doen.
B&W 803N | Classé CA-2200 | Classé CP-800ii | Classé CDP-300 / Denon DP-30Lii / HP T610 Daphile

chansig

Quote from: br@m on January  6, 2016, 13:57:54
Ik kan alleen maar positief zijn over amazon Duitsland ( amazon.de ).

Goedkoop, gratis verzending naar NL v.a. 20 euro, ook 2e hands van derden heel veel keus en goede afhandeling, ik heb diverse collector's items via amazon bemachtigd, prima retourzending naar een antwoordnummer in NL, prima telefonische helpdesk bij problemen, no questions asked money back return policy.

Ik zou werkelijk niet weten wat een andere shop beter zou kunnen doen.

Evengoed Amazon.com en Amzon.co.uk..

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Graphtuner

Quote from: Graphtuner on January  6, 2016, 13:26:19
Zijn er nog gelijkaardige shops zoals het oude play.com? Nieuwe en 2e hands aanbod met gratis verzending, ongeacht dde prijs?

bedankt voor jullie reacties kerels, maar ik zie geen enkele verschijnen die gratis verzending ongeacht de prijs aanbiedt...
ps. ik kom uit België, vaak zijn de verzendkosten van jullie fijne NL webshops hoger voor mij dan voor jullie...
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

chansig

Oeps....ja sorry. Mijn ervaring is wel met Amazon dat het incl verzendkosten dan vaak nog steeds goedkoper was dan elders.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

br@m

Quote from: chansig on January  6, 2016, 14:02:53
Evengoed Amazon.com en Amzon.co.uk..

Gr Hans

Ja dat zou je denken maar is niet altijd waar is mijn ervaring.

Bijv verzendkosten gratis v.a. 20 euro naar NL is niet bij USA, wel vanuit D. UK kan ik me zo niet meer herinneren.

Verzending als je bij .de bestelt is meestal vanuit frankrijk of luxemburg en dat gaat sneller dan uit USA.

Prijzen van CD's zijn ook niet per definitie gelijk. D heeft soms leuke prijzen voor box sets. Ik heb daar bijv Pink Floyd discovery en Beatles Remastered boxes gekocht voor echt tientallen euro's minder dan bij Amazon.co.uk.

Amazon.de heeft aardig wat lokale duitse tweedehands winkeltjes in het assortiment, naast de USA en UK based tweedehands-/overstock-boeren die ze ook tonen.

Ik wil maar zeggen het is zinvol om de verschillende amazon shops te vergelijken als je iets zoekt want ze zijn niet altijd gelijk in assortiment en prijsstelling.

Qua service wel natuurlijk.

Ook is het zinvol een automatische price-watcher in te stellen op amazon want CD prijzen kunnen bij amazon enorm fluctueren, en dat kan je aardig geld besparen vooral bij de duurdere box sets.
B&W 803N | Classé CA-2200 | Classé CP-800ii | Classé CDP-300 / Denon DP-30Lii / HP T610 Daphile

br@m

Quote from: chansig on January  6, 2016, 14:48:40
Oeps....ja sorry. Mijn ervaring is wel met Amazon dat het incl verzendkosten dan vaak nog steeds goedkoper was dan elders.

Gr Hans

Eens, is ook mijn ervaring.

Shops met gratis verzending stoppen dat gewoon in de basisprijs. Kan natuurlijk ook niet anders want voor niets gaat alleen de zon op.
B&W 803N | Classé CA-2200 | Classé CP-800ii | Classé CDP-300 / Denon DP-30Lii / HP T610 Daphile

chansig

Quote from: br@m on January  6, 2016, 14:52:02
Ja dat zou je denken maar is niet altijd waar is mijn ervaring.

Bijv verzendkosten gratis v.a. 20 euro naar NL is niet bij USA, wel vanuit D. UK kan ik me zo niet meer herinneren.

Verzending als je bij .de bestelt is meestal vanuit frankrijk of luxemburg en dat gaat sneller dan uit USA.

Prijzen van CD's zijn ook niet per definitie gelijk. D heeft soms leuke prijzen voor box sets. Ik heb daar bijv Pink Floyd discovery en Beatles Remastered boxes gekocht voor echt tientallen euro's minder dan bij Amazon.co.uk.

Amazon.de heeft aardig wat lokale duitse tweedehands winkeltjes in het assortiment, naast de USA en UK based tweedehands-/overstock-boeren die ze ook tonen.

Ik wil maar zeggen het is zinvol om de verschillende amazon shops te vergelijken als je iets zoekt want ze zijn niet altijd gelijk in assortiment en prijsstelling.

Qua service wel natuurlijk.

Ook is het zinvol een automatische price-watcher in te stellen op amazon want CD prijzen kunnen bij amazon enorm fluctueren, en dat kan je aardig geld besparen vooral bij de duurdere box sets.


Het zoeken naar "waar is het het goedkoopst" was ook altijd leuk om te doen. Vooral platen vond ik via de USofA goedkoper.

Via de Uk kocht ik vaak 2e hands: 0,01 pence en dan 1,27 pond verzenden. Pffff....pond was toen wel wat gunstiger.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Nosferatu

Bij jpc.de betaal je normaliter ook verzendkosten (DLD->NL meestal € 2,95) maar ze hebben regelmatig weekend acties met gratis verzending. Zal voor BE ook gelden lijkt mij.
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

katwax

Download kopen? Geen verzendkosten, direct beschikbaar en de coverart zit er inneens bij zodat je scraper/streamer deze kan gebruiken.
Vaak zijn ze ook goedkoper dan de cd versie waardoor de waarde die je verliest omdat je niet kan doorverkopen al terug verdient hebt.

Indien je niet kan streamen misschien minder ideaal, maar je zou ook kunnen branden op cd.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Graphtuner

Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Deleted User

Zeker goede TIP :clapping: Er komt een extra kast voor nieuwe SACD's aan :D