B.Loft - Submerged

Started by VlisChris, August 24, 2004, 17:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

VlisChris

Momenteel nog niets van mijn verkoper..... Ik moet zeggen dat ik wat ongerust begin te worden dat ik iderdaad met een oplichter te maken heb.
IK heb hem maar even een korte email verzonden.
Quote
Hi,

Did you receive my money? I would like it if you could answer this email rather fast since the money has been wired to your account by wednesday. I am confident the package will be here by monday at the latest.
Thank you in advance.

Christiaan Sauer
The Netherlands
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martin_M

Had die verkoper wel een aantal positieve feedbacks achter z'n naam staan?
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

VlisChris

#52
7 sinds april dit jaar.
edit
Member Profile: patrickjoulain
Tot nu toe alles lovend. Het kan natuurlijk zijn dat die even weg is, of dat die even geen tijd heeft oid, maar het is heel opvallend in mijn ogen. Bijna 300 dollar, en foetsjie, geen reactie meer.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martin_M

#53
De feedbacks zijn ook wel van mensen die genoeg achter hun naam hebben staan.
Lijkt toch wel aardig goed.

edit: Ik zie dat hij dus 7 keer iets gekocht heeft. Nog nooit iets verkocht.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

VlisChris

Daarom heb ik in deze mail nog niet gedreig actie te ondernemen :) Eerst even tot dan waarschijnlijk woensdag of donderdag afwachten. Dan kon mijn pakketje er allang zijn.
En tja, met dit soort dingen ben ik nu eenmaal altijd wat zenuwachtig voor mijn centen :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

brimbrammer

Quote from: Christiaan Sauer on August 28, 2004, 16:17:00

En tja, met dit soort dingen ben ik nu eenmaal altijd wat zenuwachtig voor mijn centen :)
En niet geheel onterecht natuurlijk.
Je moet er maar het beste van hopen in dit geval.

Maargoed, leuke ht Christiaan en gaat al ergens op lijken toch.
Eén ding viel me gelijk op en dat is dat je muren wel hééééél erg licht zijn  ;D

VlisChris

Quote from: brimbrammer on August 30, 2004, 17:38:25

En niet geheel onterecht natuurlijk.
Je moet er maar het beste van hopen in dit geval.

Maargoed, leuke ht Christiaan en gaat al ergens op lijken toch.
Eén ding viel me gelijk op en dat is dat je muren wel hééééél erg licht zijn ;D


ROFLOL
Ik weet het Johan, ik weet het :) Momenteel niet de behoefte om er wat aan te doen, aan die muren. Einde van de week even met mijn ouders praten. Eens kijken of er wat te regelen valt voor een ander huisje. Ik heb ernstig leuks gezien. Iets heel ernstig leuks. Maargoed, dat zal de komende 4 jaar nog wel een droom blijven :-\ (al hoop ik echt van niet). Dus ik ga momenteel even niets aan mijn muren doen. Al zit ik er idd aan te denken om of in dit pand of in een toekomstig pand de wand achter mijn tv donkerblauw te maken. En wat donkerdere vloerbedekking te nemen ja. Veel verder dan dat wil ik niet gaan :)
Donderdag ben ik terug van een introkamp voor school, en dan zal ik zeker weer even kijken of er al nieuws is van mijn Pronto of mijn geld. Zoniet krijgt die een email dat ik vrijdag stappen ga ondernemen. Dan heeft de persoon ruim voldoende tijd gehad :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#57
Dit lijken mij persoonlijk best goede voorwaarden en een duidelijke doch vriendelijke email :)
Ik moet hem overigens nog verzenden.

QuoteHi,

I am sorry, but I have to ask you ro reply within now and 2 days. In case you do not reply I will have to go to E-Bay to file a complaint against you due to fraude, and to make sure my money will come back to my account. In order to do so I also will have to go to Pay-Pal and to Master Card. Again, due to fraude. I certainly hope this does not has to happen since I really would like my Pronto to arrive. Therefor I will give you another 2 days to reply and convince me that everything is alright and there is no problem.
Sincerely Yours,

H.C. Sauer
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

Geef mij een half jaar en ik heb ook 100 tevreden klanten achter mijn naam staan. Ebay kan heel mooi zijn maar is nu eel makkelijk te foppen snds het door de criminelen als makkelijke buit is bestempeld.

Was dat het gevalletje met de union bank betalen, chris?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

#59
nope :)
Pay-Pal. Ik kom net uurtje terug van introkamp van school, en wilde de mail al verzenden, maar zag dat ik antwoord van hem heb :)
QuoteHi,,

My name and number:

[edit]
Sincerely yours,

H..C. Sauer

> hi ,
>
> sory dor the delay , i went to UPS to ship the remote
> control
> they need your phone number please
> when i'll receive your phone numer i'll send you
> immediatly the remote
> give me your exactly adress and your phone number
>
> thanks
>
Ik wacht dus nog even af :)

Edit by Moderator: even je adres weggehaald, het blijft een publiek forum ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Even afwachten :) De mail is ook al 2 dagen oud :) Dus ik zie wel. Nu moet die in feite maandag op mijn mat liggen. Ik zal ook even op paypal kijken of het geld al toegeeigend is.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Ccompleted. Even afwachten dus :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jeroen.

Chris niet om lullig te doen, maar is het wel zo slim om je complete adres en tel nummer op dit forum te plaatsen?

Je schrijft namelijk ook wat vaak dat je even weg bent, etc. Natuurlijk niemand op ideeën gaan brengen.

MvGr,

Jeroen.

garmtz


bmateijsen

Adres maar even weggehaald... lijkt me stukken veiliger...

Groet Bjorn

VlisChris

Verdomd. Hartelijk dank voor de waarschuwing en het verwijderen. Ik moet zeggen dat ik daar dus ECHT even niet aan gedacht had :o :o
Erg stom. Bedankt voor het verwijderen :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bart_M

We letten wel een beetje op je hoor Chrisje. ;D

Johan Van Gompel

Bunker der Bunkers. ;) Mooi hoor...
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Oracle

#69
Christiaan,

hoe bevallen de MX2's op de Denon?

Ik heb (zoals je al gelezen had...:) ) aatst ook een 3802 aangeschaft en stuur daar nu 2 MX3's en een MXc mee aan. Ik ben op zoek naar nog 2 MX3's, maar die kanik een beetje moeilijk vinden (model wordt niet meer gemaakt...). Nu zag ik wel een stel MX2's te koop staan... Dus wie weet is dat een alternatief?

Ow ja, nu viel me ook ineens op dat de Denon toch een wat scherper randje heeft dan de Marantz die ik hiervoor had. Is dat de reden voor jou geweest om te kiezen voor de Royal Jade?

Groet,
Mark

VlisChris

#70
Hi,

Kom anders gewoon een keer luisteren :) Weet je meteen hoe het zaakje kan klinken :) Of ik neem ze een keer mee naar jou set-up.
Persoonlijk vind ik de Mx2 lekker klinken. Ze hebben zo hun nadelen, maar voor hun geld (eerste hands 150 euro ps) doen ze het erg goed. Ze komen overigens wel lekker tot leven als je ze gaat bi-wiren. Vandaar mijn keuze ;)
De scherpte van Denon ben ik met je eens :) Het geluid is ook hier aan de scherpe kant. De reden voor de Royal Jade? Inderdaad ook dat scherpe, maar ook dat de algemene eigenschappen gewoon beter zijn dan van de Clearwater. Die zat eerst op mijn fronts, en dat is nu naar mijn surrounds gegaan.
Als je geluk hebt staan de Mx2's (de originele) van Garmt nog te koop op het forum. Zijn niet duur :)

LOL

Zie net dat je in Groningen woont. Best een eindje van Zeeland vandaan :P ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oracle

Geheh.. Ja Groningen -> Zeeland is niet zomaar even te doen! ;)

Ik heb de MX3's nu aangesloten met QED 25th Anniversary kabel. Dat is een zilveren kabel, die i.c.m. de Marantz percect was... Nu begin ik te twijfelen... Toch eens kijken naar andere kabel dus...Ze zijn overigens single wire aangesloten nu... Maar ja, bi-wire, dan komt er nog eens 5 * 8 euro bij, en dan heb ik het nog niet eens over de rears! ;) Ik zal binnenkort eens kijken (misschien de VDH CS122 of de D352....  ??? ), en misschien ook eens luisteren naar andere merken speakers... Misschien dat er een beter alternatief is. En dan meteen 4 stuks en een center aanschaffen!

Overigens viel me de kanaalscheiding en de betere controle over lage tonen meteen op bij de Denon. Je merkt dan toch echt dat het een stap hoger is, dan wat ik had.  8)

Overigens heeft Garmt de M2 te koop, en ik wil graag de Mx serie... Niet alleen vanwege het uiterlijk (de witte conus!), maar ook vanwege de homogeniteit. De gebruikte onderdelen zijn dan i.i.g. hetzelfde. Ik kon nl. nog een set Mx3-m's kopen, maar die zijn net weer wat nieuwer, met een zwarte conus, en ook wat andere onderdelen. Ach, misschien moet ik het wel doen, en dan ook de MxC-m erbij doen, en dan alles 6.1 aansluiten...

Dillema's, dillema's.. :)

Groet,
Mark

VlisChris

De scheiding tussen Mx en MxM is niet zo drastisch. Ik heb de Mx2 als surround, en de Mx2m als fronts. Samen met de MxCm. Echt sprake van verschil tussen voor en achter is er niet.
Vandaag trouwens een film gekeken in 4.0..... Beviel me erg goed. Dit omdat de subwoofer constant staat te nekken bij Master & Commander. En 4.0 omdat ik wil weten of een phantom center bevalt of niet :) En dat deed het.
Controle is inderdaad best wel lekker met de Denon ja. Ik kan mijn speakers rustig op small zetten met de crossover op 80Hz en dan zonder sub een filmpje kijken. Met mijn vorige receiver op 100 Hz was het helemaal niet om aan te horen. Met de Denon is er gewoon naar te luisteren (al merk je natuurlijk wel erg goed dat je veel mist).
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oracle

Quote from: Christiaan Sauer on September  4, 2004, 00:11:35
Controle is inderdaad best wel lekker met de Denon ja. Ik kan mijn speakers rustig op small zetten met de crossover op 80Hz en dan zonder sub een filmpje kijken. Met mijn vorige receiver op 100 Hz was het helemaal niet om aan te horen.

Maar dan mis je toch een hoop bas?  ??? Ik doelde meer op het feit dat ik Queen draaide (greatest video hots 1, op DTS), zonder sub (en alles op large), en dat het echt beter klonk dan de marantz....

Ach, misschien dan toch maar eens luisteren naar de mx3-m's.... Ik zal er van de week nog eens over nadenken...

Groet,
Mark

VlisChris

QuoteMaar dan mis je toch een hoop bas?
Klopt. Maar het is niet storend genoeg om het niet op die manier te doen. Met de subwoofer aan en gewoon Jetzt geht losch is de film gewoon niet te kijken bij mij thuis. Dan moet het volume zo laag dat de dialogen niet meer te volgen zijn. Doordat ik nu veel bas mis kan die gewoon op normaal volume blijven staan. En 80Hz is precies een frequentie die mijn Mx2's leuk lijken te vinden :D
Slecht klinkt het niet. Het is niet compleet qua geluid, maar het kan veel, veel erger ;) Probeer het maar eens uit :) Receiver op 80Hz, en gewoon subwoofer uitzetten. En ook niet aangeven dat je sub uitstaat he ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.