Nieuwe gasten

Started by searcher, August 14, 2004, 16:44:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LittleNinja

Een oom van me is helemaal weg van B&O. Ik absoluut niet, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat zij een aktief marketingbeleid hebben.

Hij kocht het setje al meer dan 10 jr geleden ( voor zover ik mij kan herinneren ) en hij wordt nog steeds uitgenodigd voor introducties van nieuwe produkten. Zou een dergelijk bedrijf zich wel willen lenen voor zulke akties?

En heb ik het overigens mis? Zijn er onder de grote namen in deze branche nog meer bedrijven die je ECHT het gevoel geven dat je van belang bent voor hun organisatie?

Quote from: ergodyne1 on November  9, 2006, 15:37:00
Met zo'n brief ga je deze mensen echt niet overhalen. Sorry, maar hij is te dwingend en vol spelfouten...

Maak eens een mooie opzet.  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

chansig

Quote from: Jack van Dijk on September 12, 2006, 21:44:51
Yep. De importeur is wel altijd erg behulpzaam, maar tot het bedrijf zelf dring je niet door.

Jack

Beetje late reactie misschien, maar ik had ooit een vraag mbt een 933 van Burmester. Ik heb alleen maar een positieve ervaring. 2 maal een mail gestuurd en binnen een aantal dagen antwoord. Zelfs op een nationale duitse feestadag kreeg ik een antwoord van heer Dieter himself.

Dus niet alleen maar negatief.

Groeten Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.