hele apart japans private stereo setje

Started by advr, August 1, 2004, 21:55:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

advr


dit is wel een heel apart stereo setje, met blauw oplichtende Krel versterkers. ;D ;D

al lijkt het er op dat ze niet aangesloten zijn......

http://avbuzz.com/hv/article.php?id=32


(staat dit topic hier wel goed?)

Ad.
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

bartm

#1
Wat mij betreft mag hij blijven staan, ik heb onrustige nachten als ik aan een upgrade denk!
Maar nu kan ik weer rustig slapen, dit lukt mij nooit! ;)

Bart
Sony DVP-NS900V, B&W600 S2, Infocus X1 , Beamax M serie  
Vincent SAV-C2, Vincent SAV P200, that's it

Scarp

Bloempotten onder z'n platenspeler en brilletje op het loopwerk :)


WouterNeyn

Vooral de theekopjes op z'n tafeltje zijn erg mooi  O0
Rotel RSP-1068
Rotel RMB-1075 (EV: rears,center)
Bryston 3B-NRB (EV: fronts)
Pioneer DV575-A B&W 603 (Fronts) B&W 602.5 (Rears) LCR600 (Center) V/d hul, Monster Sanyo Z2  ProCinema Matwit 112x200 http://my.hifi.nl/?user=73

Scarp

Speakerkabels recht over de powercords. Daar had ie toch wel ff een bruggetje voor kunnen maken :)

WouterNeyn

Die jappen hebben echt te veel geld.

Overigens, hier staan er nog veel meer: http://avbuzz.com/hv/

Rotel RSP-1068
Rotel RMB-1075 (EV: rears,center)
Bryston 3B-NRB (EV: fronts)
Pioneer DV575-A B&W 603 (Fronts) B&W 602.5 (Rears) LCR600 (Center) V/d hul, Monster Sanyo Z2  ProCinema Matwit 112x200 http://my.hifi.nl/?user=73

Scarp


WouterNeyn

Zo he, da's idd gezellig. Een nieuwe trend word dat..
Rotel RSP-1068
Rotel RMB-1075 (EV: rears,center)
Bryston 3B-NRB (EV: fronts)
Pioneer DV575-A B&W 603 (Fronts) B&W 602.5 (Rears) LCR600 (Center) V/d hul, Monster Sanyo Z2  ProCinema Matwit 112x200 http://my.hifi.nl/?user=73

DrBoom

Hebben ze daar ook al een Ikea ? ;D
Lijkt sterk op die PoƤng zetels.

Ik zou wel die mens z'n elektriciteitsrekening niet willen betalen met 2 van die MRA's die 16000W leveren op 0.5 ohm :)

Martin_M

Quote from: Scarp on August  1, 2004, 22:08:25
Speakerkabels recht over de powercords. Daar had ie toch wel ff een bruggetje voor kunnen maken :)

Dat viel mij ook op.

Op de eerste foto's zijn niet alleen de monoblocken niet aangesloten. Ook de Focal/JMLabs niet.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

bartm

Ik heb nog wat Japans Eben hout liggen ;)
Bart
Sony DVP-NS900V, B&W600 S2, Infocus X1 , Beamax M serie  
Vincent SAV-C2, Vincent SAV P200, that's it

Spacebass

@Martin
Maar de Krells hebben zeker je aandacht getrokken...de mijn wel  O0

advr

#12


heb je zo'n geweldig duur rack en plaats je er een center op  >:D, de center is dan wel mooi ontkoppeld door de DVD speler. ;D ;D ;D waar doe je al die moiete voor dan.....
links in het hoekje, lijkt verdacht veel op een zelfgemaakte mainsstream, heeft hij ook mee gedaan aan een powerbuy van het HTForum ;D ;D


volgens mij heeft die figuur uit het eerste setje alles alleen maar staan om z'n energie rekening omhoog te krijgen.   ;D

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Heel mooi allemaal, duidelijk mensen die alleen maar geld uit willen geven maar geen idee wat ze ermee moeten. En 16.000 watt muziekvermogen  :o :o De lokale eneco heeft waarschijnlijk een privelijn naar 'm liggen ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

advr


het is ook wel erg veel ML, B&W en Sony, wat een eenheidsworst. ::)

ik heb overigens ML pas 1 keer echt mooi horen klinken ....  8) auw, auw, auw,niet slaan allemaal  ;D ;D ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Quote from: advr on August  2, 2004, 07:57:47
ik heb overigens ML pas 1 keer echt mooi horen klinken ....  8) auw, auw, auw,niet slaan allemaal  ;D ;D ;D

Tja, Garmt is er volgens mij HEEL erg tevreden over. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit heb gehoord  ::) ::)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

advr




nog eentje dan. HT op de vierkante meter... ;D ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Quote from: advr on August  2, 2004, 08:13:40
nog eentje dan. HT op de vierkante meter... ;D ;D

Wel goedkoop qua luidsprekerbekabeling :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

VlisChris

Ook mooi: bij die eerste heeft die ook gewoon een halogeenlamp zo te zien op dezelfde groep hangen als zijn stereo.
Zal ook lekker gaan. Halogeenlampen geven toch ook geweldige lichtnetvervuiling?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

RubenP

Quote from: Christiaan Sauer on August  2, 2004, 12:06:06
Halogeenlampen geven toch ook geweldige lichtnetvervuiling?
Volgens mij niet hoor.
TL- en spaar-lampen en elektronische dimmers geven wel vervuiling
Dali Blue serie 6006 SE + C1000 + R1000 / Rotel RSP1066 & RB985MkII  /  SVS 20-39PCi sub

advr

Quote from: FrenkB on August  2, 2004, 08:20:43


Wel goedkoop qua luidsprekerbekabeling :D

nou, hij  heeft de kabel in een boog om z'n luidsprekers, dus niet eens in een rechte lijn... ;D

even off topic (het is toch mijn eigen topic)

gisteren mijn oude, edoch super tuner (Revox A76 MKII) ook nog even van een geaarde euroconnector voorzien.  ;D
Zo'n Revox is gebouwd als een tank. Van binnen alles discreet op gebouwd en onderverdeeld in afgesloten compartimenten welke onderding weer geaard zijn. Ik moet zeggen nu er ook een geaard Kemp snoer aanhangt klinkt het lekkerder.  ;D
Nu alleen de kabel nog, je hoort nu eigenlijk wel beter hoe slecht de kabel is..... :P

Ad.
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Quote from: advr on August  2, 2004, 12:42:34
Nu alleen de kabel nog, je hoort nu eigenlijk wel beter hoe slecht de kabel is..... :P

Tell me about it. Mijn tuner was eerst niet in stereo te beluisteren, zo enorm veel ruis. Na een aantal klachten bij de UPC hebben ze er schijnbaar iets aan gedaan want nu is de kabel vrijwel ruisvrij ;D ;D Me soo happy
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Biite

Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

garmtz

   O0

Hey advr, bedoel je met ML nou Mark Levinson of MartinLogan...?  :D

Martin_M

Haha, bij heftige muziek; toing toing toing toing.

Kan je je speler achterna door de kamer ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)