Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Started by PaulB., May 9, 2004, 12:48:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scarp

En maar 75 mijl kunnen rijden op een volle tank ... die clarkson is een idioot om zoiets te kopen (alhoewel het wel een gafe auto is, maar praktisch is het niet) :)

blue-eyes

Quote from: PaulB. on July 18, 2004, 22:36:20

Alleen dat instappen vergt een paar yogalessen ;D

MvrGr. Paul

Dan zal ik me maar stilhouden.......
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Melvin

#52
Ik kan niet wachten tot ze de 997 gaan testen :)

(Ik ben trouwens de aflevering van deze zondag aan't binnenhalen met bittorrent, zodra die binnen is gaat hij op de site. Maar dat kan nog wel ff duren helaas... )

PaulB.

Quote from: Blue-Eyes on July 19, 2004, 19:14:38
Dan zal ik me maar stilhouden.......
Hoezo? explanation please! :)

Quote from: Scarp on July 19, 2004, 19:01:09
En maar 75 mijl kunnen rijden op een volle tank ... die clarkson is een idioot om zoiets te kopen (alhoewel het wel een gafe auto is, maar praktisch is het niet) :)
Zal ie aandelen Shell hebben, die Clarkson ;D

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

blue-eyes

Quote from: PaulB. on July 20, 2004, 13:31:48

Hoezo? explanation please! :)


MvrGr. Paul

Heb jij wel eens elke dag meerdere malen in en uit een Toyota MR2 moeten worstelen? Ik dagelijks ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Scarp

Ik heb dat gezien ja :)

Melvin

Maar ligt dat aan de afmetingen van de auto of aan die van jou :)

Scarp

met name de auto :)

PaulB.

Je moet er volgens mij wat voor over hebben om zo'n mooie auto te rijden.

Je staat blijkbaar dus voor gek met in- en uitstappen, maar als je eenmaal zit...... O0

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

blue-eyes

Don't worry..........

Je wordt er heel handig in ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Erik

Hij is weer begonnen vorige week vrijdag en hij was weer erg goed.
Ze hadden nu Apache gevechtheli gevraagd tijdens een achtervolging op het circuit om een lock te doen op een supersnelle sportwagen en verdomd het lukte niet die wagen manouvreerde te snel, was heel leuk om te zien.

Ook was eea vaag model rover getest uit India, stiekum getest via een dealer want Rover wilde er geen een afstaan. Bleek te slechtste auto te zijn waarin ze ooit hadden gereden ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Melvin

Dat klinkt eerder als een hele oude aflevering, zeker als die sportwagen een Lotus was ?

Erik

vreemd was geloof ik wel een lotus, maar ze zeiden ook dat dit het begin was van een nieuw seizoen (wel op nl tv) jij kijkt zeker naar bbc die lopen idd voor dacht ik.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Romano

top gear is voor mij cker wel de beste autoprogramma.

PaulB.

@all:

Let op:volgens de site van top-gear begint vandaag (24-10 dus) het nieuwe seizoen!!

Met in deze aflevering:"The power of the new Porsche 911 is put to the test; what happens when an ice-cream picks a fight with a bouncy castle; and your chance to help to save a bit of motoring history." (bron: www.bbc.co.uk/)

Dus allemaal weer kijken, 21.00 uur op bbc 2!

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Scarp


Rody

A.s. zondag komt de Ferrari Enzo aan bod  :o
Ik ga zeker weer kijken, een van de leukste programma's op tv.

Erik

yep hopen dat ik het onthoud, de versie op bbc is toch even leuker omdat hij actueler dan de sbs6 versie.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rody

Quote from: Erik on October 28, 2004, 21:07:39
yep hopen dat ik het onthoud, de versie op bbc is toch even leuker omdat hij actueler dan de sbs6 versie.
Ik heb de alarmklok staan op mijn telefoon.
20.50 gaat ie af zondag  :D

PaulB.

Quote from: Rody on October 28, 2004, 21:51:08

Ik heb de alarmklok staan op mijn telefoon.
20.50 gaat ie af zondag  :D
De eerste aflevering afgelopen zondag gemist dus??....echt jammer, was weer geweldig.

Maar zondag weer een nieuwe met als onderwerpen:
"There's a look at the eagerly awaited new Ford Focus, the Ferrari Enzo makes a rare appearance, supercars of today do battle with those from the 80s, and Geri Halliwell hits the track. "(http://www.bbc.co.uk/).

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Rody

Quote from: PaulB. on October 28, 2004, 23:01:37

De eerste aflevering afgelopen zondag gemist dus??....echt jammer, was weer geweldig.

Maar zondag weer een nieuwe met als onderwerpen:
"There's a look at the eagerly awaited new Ford Focus, the Ferrari Enzo makes a rare appearance, supercars of today do battle with those from the 80s, and Geri Halliwell hits the track. "(http://www.bbc.co.uk/).

MvrGr. Paul

Nee nee, ik heb hem gezien vorige week hoor.
Vorig seizoen ben ik het vaak vergeten, maar dat gaat me nu niet meer overkomen  :P

LocoJ

Oh shit! Is het nieuwe seizoen alweer begonnen?? Hm, dat wordt zondag zeker kijken!!  ;D ;D
Top Gear rulez!!
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

step2

#72
eff een vraag ik zag een tijdje geleden bij top gear no limiete een vrachtwagen die een auto helemaal de prak in reed mischien kunnen jullie je dat nog herineren kan ik dat nog ergens downloade een filmpje daarvan

B.J.


Marcel_T.

Ik heb de aflevering van gisteravond gemist. Wordt deze nog herhaald of misschien via internet te zien?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650