Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Started by PaulB., May 9, 2004, 12:48:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scarp

Lekker geluidje zo'n mclaren mercedes SLR ... helaas voor de gewone mens weer onbetaalbaar.

PaulB.



Echt gruwelijk mooie auto 8)

Superuitzending weer.....uiteraard.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

B.J.

Quote from: Shorty on May 13, 2004, 20:40:16
Aha...die Perry heeft dus zelf de tekst op die website geschreven? Of is het weer een mystificatie  ???
Nee hoor, The Stig is zeker niet kaal!  ;D

VrGr,

Bart J

Want jij ziet haren onder zijn helm uit komen?

Shorty

The Stig loopt alsof hij niet kaal is  8)

VrGr,

Bart J.

Scarp


B.J.

Damn weer de zondag topgear gemist. Wel vrijdag head tot head gezien. Oud maar zeker wel lachen!

Ik snapte alleen niet dat gedeelte waar die ander van topgear erbij kwam en zei iets van: ha ik zit tenminste nog wel bij Topgear en jij niet. Heeft JC er dan tijdelijk uitgelegen oid?

PaulB.

#31
Hi,

Volgens mij( kan me vergissen) was die andere de oude presentator van top gear en wordt die naam ergens hier in dit topic genoemd.

Uitzending gemist zondag??: shame on you, was weer geweldig...uiteraard.

MvrGr. Paul

Edit: volgens mij was het Tiff Needell
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

KHunt-er

Je bedoelt Tiff Needell??
Ook een prachtvent! :D
Zondag 11 juli gaat Top Gear een potje gummen met "onze" Spyker C8 Spider uit Zeewolde.
Ben heel benieuwd wat die gasten ervan vinden?!?!
Komt ook nog een uitzending die in Nederland (Flevoland) deels is opgenomen.
Gaat over een Cadillac CTS. (Europese importeur van Cadillac zit tegenwoordig in Nederland, vandaar!  ::))


Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Scarp

Een aantal oude Top Gear presentatoren zitten nu in een ander autoprogramma die ook wel op nederlandse tv wordt uitgezonden. Tiff Needell zit daarin en nog twee anderen (een man en een vrouw). Die doen eigenlijk precies wat top gear tot een aantal jaar terug ook deed, oftewel zonder het hele studiogedeelte zoals ze nu hebben. Volgens mij is Jeremy Clarkson er toen ook een tijdje niet bij geweest. Die heeft toen een poosje een talkshow gehad en nog een paar losse programma's over snelle andere voertuigen (Straaljagers, etc).

Sinds ze de huidige format gebruiken is jeremy er weer bij.

De huidige drie presentatoren bevallen mij eigenlijk wel (er is al iemand gewisseld een seizoen terug). Die kleine is wat druk, die ander is rustig en meer een gentleman en dan jeremy erbij met z'n eigen stijl.

Melvin

#34

RS cossy


PaulB.

Hi all,

Niet vergeten....morgenavond gaat Top Gear weer verder met 't seizoen.
Hebben even voetbalpauze gehouden maar het gaat morgen weer los vanaf 21.00 met oa de Spyker.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

ccpl

z'n Nedelands-Engels accent was te gek.... alsook de muziek van Focus... maar dat die dat interieur knap vond... had iets teveel 'pimp-mobiel' op 't lijf geschreven vond ik

Hertog_Martin

Ik heb pas Top Gear ontdekt en ben nu ook fan :)

Alleen jammer dat ik zo goed als zeker nooit een van die auto's kan betalen
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

B.J.

Quote from: Hertog_Martin on July 12, 2004, 15:06:45
Ik heb pas Top Gear ontdekt en ben nu ook fan :)

Alleen jammer dat ik zo goed als zeker nooit een van die auto's kan betalen

NIET  ??? Tss pauper


;D  ;D  ;D

Hertog_Martin

Ach, misschien kan ik op een dag een Renault Clio v6 kopen :)
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

RubenP

De FIAT Panda is ook in Topgear geweest.
En kwam er nog goed uit ook  8)
Dali Blue serie 6006 SE + C1000 + R1000 / Rotel RSP1066 & RB985MkII  /  SVS 20-39PCi sub

Shorty

#42
Nou probeer ik die oude afleveriingen van Top Gear te kijken (van de link die Melvin hierboven gaf)...maar ik krijg alleen beeld, geen geluid ???  :P

Iemand een idee?

VrGr,

Bart J.

Melvin

#43
Heb je de laatste nieuwe Windows Media Player ? Of welke player gebruik je ?

EDIT: Zo te zien heb je het divx 3.11 of 4.x codec nodig, daar zit die audio codec in.  Heb hem hier even voor je gemirrord: DivX412Codec.exe

Shorty

Thanks, Melvin!
Ik heb 'n gedownload en geinstalleerd, en vervolgens de compouter geherstart, maar krijg helaas nog steeds geen geluid  :P
Ik gebruik Windows 98 en WMP7. Die geeft aan dat de Audiocodec onbekend is....

VrGr,

Bart J.

Melvin

Mja Windows 98 en Media Player 7... tijd om te upgraden zou ik zeggen :)

Shorty

Zoiets vreesde ik al  :( . Dus die codec werkt alleen met WMP9 of zo, en daarvoor moet je dan weer Windows XP aanschaffen? >:(

VrGr,

Bart J.  ;)

PaulB.

#47
Quote from: Shorty on July 15, 2004, 23:49:54
Zoiets vreesde ik al  :( . Dus die codec werkt alleen met WMP9 of zo, en daarvoor moet je dan weer Windows XP aanschaffen? >:(
Aanschaffen? ;) ;D

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Scarp

hehe ... zijwind met een boeing 747. Trouwens, dat deed een zeer oud nederlands autoprogramma zo'n 30 a 40 jaar terug ofzo ook al, maar die gebruikten een F16 straaljager hiervoor.

Was wel weer erg leuk :)

PaulB.

Quote from: Scarp on July 18, 2004, 22:02:00
Was wel weer erg leuk :)
Zekers....

Vooral die Ford GT.......WOW :o O0 supercoole auto, alleen dat instappen vergt een paar yogalessen ;D

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!