Bass shakers aangekocht bij Right Thing: geen reactie meer, opgelicht?

Started by MellyVille, December 8, 2017, 09:51:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MellyVille

Ik vond op dit forum een link naar Rightthing.nl, ik besloot daar twee Bass shakers te kopen om eens te proberen, maar nu een week later nog niets ontvangen en geen reactie te krijgen op mail en/of telefoon 053-430 99 40

Vreemd dat dit nog voorkomt dezer dagen, zeker gezien je gewoon met iDeal kunt betalen via Rabobank Omnikassa...

Iemand meer ervaring met die shop?

H&C Hifi

geen ervaring met de shop helaas.

Bassshakers heb ik wel liggen voor 50 Euro per stuk (nieuw)

Markless

Ik heb helaas geen ervaring met de genoemde shop, heb echter een maand geleden 'hetzelfde' meegemaakt.

Iets voor de motor besteld, via google bij een webshop uitgekomen (Nederlands), gekocht, betaald, orderbevestiging alles.
Na een week nog niets, bang, opgelicht? Mail gestuurd, daarna nog één.

Na twee weken kreeg ik een excuusmail. Wat bleek? Het was een goed opgezette webshop van een enthousiaste individu, die keurig op zijn homepage had staan dat ie twee weken met vakantie was en er in die periode geen orders werden uitgeleverd  ;D Doordat ik via een directe link bij het artikel kwam nooit gezien. Er stond ook geen vermelding in zijn orderbevestiging, maar oké.

Soms zijn we misschien al iets te gewend aan Bol, Coolblue, Amazon met opties al same day delivery etc.

Hoop voor je dat het goedkomt, succes!

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

MellyVille

Ik ben inmiddels voorzien (Buttkicker LFE), maar blijf me verbazen dat een webshop (op een betaald platform) met iDeal-aansluiting, iemand kan/wil oplichten in dit land.

Overigens gok ik dat Politie hier geen moeite mee moet hebben, simpelweg een bezoekje brengen aan de beste man en klaar. Ben benieuwd of ze het ook willen oplossen...

Flavio