Bass shakers aangekocht bij Right Thing: geen reactie meer, opgelicht?

Started by MellyVille, December 8, 2017, 09:51:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MellyVille

Ik vond op dit forum een link naar Rightthing.nl, ik besloot daar twee Bass shakers te kopen om eens te proberen, maar nu een week later nog niets ontvangen en geen reactie te krijgen op mail en/of telefoon 053-430 99 40

Vreemd dat dit nog voorkomt dezer dagen, zeker gezien je gewoon met iDeal kunt betalen via Rabobank Omnikassa...

Iemand meer ervaring met die shop?

H&C Hifi

geen ervaring met de shop helaas.

Bassshakers heb ik wel liggen voor 50 Euro per stuk (nieuw)

Markless

Ik heb helaas geen ervaring met de genoemde shop, heb echter een maand geleden 'hetzelfde' meegemaakt.

Iets voor de motor besteld, via google bij een webshop uitgekomen (Nederlands), gekocht, betaald, orderbevestiging alles.
Na een week nog niets, bang, opgelicht? Mail gestuurd, daarna nog één.

Na twee weken kreeg ik een excuusmail. Wat bleek? Het was een goed opgezette webshop van een enthousiaste individu, die keurig op zijn homepage had staan dat ie twee weken met vakantie was en er in die periode geen orders werden uitgeleverd  ;D Doordat ik via een directe link bij het artikel kwam nooit gezien. Er stond ook geen vermelding in zijn orderbevestiging, maar oké.

Soms zijn we misschien al iets te gewend aan Bol, Coolblue, Amazon met opties al same day delivery etc.

Hoop voor je dat het goedkomt, succes!

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

MellyVille

Ik ben inmiddels voorzien (Buttkicker LFE), maar blijf me verbazen dat een webshop (op een betaald platform) met iDeal-aansluiting, iemand kan/wil oplichten in dit land.

Overigens gok ik dat Politie hier geen moeite mee moet hebben, simpelweg een bezoekje brengen aan de beste man en klaar. Ben benieuwd of ze het ook willen oplossen...

Flavio

Ik zou het even volhouden. Op Tweakers kwam ik een positieve review van 10 jaar geleden en de meeste oplichters houden het geen 10 jaar vol.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

MellyVille

Nee, als je de telefoon niet opneemt (na veelvuldig proberen) en niet op mail terugkomt ben je geen betrouwbare shop. Whatever vakantie/ziekte of een andere toedracht, dat zijn zaken die je geregeld moet hebben als je de verantwoordelijkheid van een webwinkel hebben aangaat. Ik kan het weten.

Ik zou dit overigens van niemand accepteren en redenen verzinnen waarom hij dit doet doe ik ook niet aan mee: het hoort niet. En ik zie het namelijk helemaal niet goedkomen eerlijk gezegd. En ik wil m'n geld terug :) Je hoort niemand te benadelen of in het ongewisse te laten..

MellyVille

Via een attent forumlid op het mobiele nummer van de webshophouder gewezen en direct gebeld. De betaling zal worden teruggestort en heb een digitale annulering ontvangen. Verder geen contact of begeleidend schrijven maar ik ga ervanuit de betaling snel te ontvangen. Dat zal ik hier ook terugkoppelen zodat mijn 'ervaring' compleet blijft en eerlijk.

gast_001


MechanicalAnimal

Quote from: MellyVille on December 14, 2017, 17:03:28
Dat zal ik hier ook terugkoppelen zodat mijn 'ervaring' compleet blijft en eerlijk.

kijk, jij snapt het  :clapping:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

MellyVille

Bij deze kan ik bevestigen dat ik het geld heb teruggekregen. Ik ben blij dat een medeforumlid me op zijn mobiele nummer heeft gewezen, ik vermoed dat ik anders geen contact zou kunnen krijgen. Al 2 weken geen reactie op mail en/of telefoon (en er is vaak en veel gebeld).

Kortom: ik ben goed van vertrouwen maar heb weer wat bijgeleerd. Bedenk goed met welke partij je zaken doet.

HC Hifi van dit forum heeft me overigens prima geholpen, 'helaas' toch niet bij hem gekocht omdat ik een set Buttkicker kon overnemen waar ik nu erg blij mee ben.