aanvaardbare zwarte luidsprekerkabel B&W CM5 - Marantz SR7005

Started by Gaeje, December 2, 2017, 10:29:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gaeje

ik zoek dus een ok kwalitatieve speakerkabel voor zoals in topictitel van een marantz naar 2 CM5's te gaan...
belangrijke vereiste voor het esthetische: kabel (of huls) moet zwart zijn.

welke dikte: 2,5mm of 4(+)? bi wiren of single en met het bruggetje?

bedankt voor de suggesties!

G.

W.Otter

Quote from: Gaeje on December  2, 2017, 10:29:50
ik zoek dus een ok kwalitatieve speakerkabel voor zoals in topictitel van een marantz naar 2 CM5's te gaan...
belangrijke vereiste voor het esthetische: kabel (of huls) moet zwart zijn.

welke dikte: 2,5mm of 4(+)? bi wiren of single en met het bruggetje?

bedankt voor de suggesties!

G.
Canare 4s11

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

erik s.

Quote from: W.Otter on December  2, 2017, 11:28:50
Canare 4s11

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Prima kabel, te koop bij forumsponsor Hifisupply.
Voor Belden kun je bij mij terecht.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Gaeje

thx voor de tips! nog 1 vraagje: is het aan te bevelen ze voor beide speakers even lang te maken? of maakt dit geen bal uit? want de ene staat 3-4 meter van de installatie en de andere ernaast (1m)

Rowdy

Er wordt door sommigen gezegd dat het niets uitmaakt. Voor eventuele verkoop is het handiger als ze dezelfde lengte hebben. Het lengte wat je teveel hebt kun je in een 'S' leggen.

erik s.

Voor verkoop is dat idd zo, maar verder gewoon de lengte nemen die je nodig hebt.
Ongelijke lengtes moet je niet nemen bij bv de flatcables van Nordost, dat krijg je klankverschil.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Nexterday

Norstone B400, ongeveer 5,50pm ( is heel soepel) of een Audioquest Slip 14/4 voor een euro of 8 per meter. Al is de mantel van de laatste eerder donkergrijs dan zwart. Lengteverschil is op deze afstand en met dit afstandsverschil denk ik niet van invloed op het geluid. Zomaar een aantal meter achter een meubel proppen bv lijkt me ook niet ideaal...
Music is the answer.

Gaeje

bedankt voor de feedback jongens. de canare is besteld, ben benieuwd

groetjes

Gaeje

kabel was wat dikker dan verwacht, maar bon, zitten dan ook 4 kabels in. dat ie zwart was was het belangrijkste :-)

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT