Rega RP1

Started by wim bruins, November 20, 2017, 10:25:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wim bruins

Wie kan mij vertellen of de rega rp1 ook automatisch stopt bij het einde van de plaat.
Als de arm maar omhoog gaat.




Cyreg

#1
nee; alles met de hand  :exclamation:
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

wim bruins

Prachtig

Zit nog te twijfelen tussen de rp1 die nu in de aanbieding is of zijn opvolger voor 100 euro meer

19raw68

Had precies dezelfde twijfel en uiteindelijk toch andere keuze gemaakt. Een 2e hands P3-24 met TT PSU met Grado Red element gekocht voor iets meer dan de prijs van een Planar 1. Heeft meer upgrade potential en is mat zwart i.p.v. glossy. Die glossy is ook mooi maar matched slecht met andere apparaten. Maar anders zou ik toch voor de nieuwe gaan, die is gewoon even wat beter op diverse details. Mits de rest van systeem een beetje op orde is natuurlijk, anders zul je het mogelijk niet horen. En netjes je LPs wassen, dat is wel essentieel.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk