Projector upgraden

Started by apophis, November 9, 2017, 12:00:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

apophis

Hallo allemaal,

tijdje geleden dat ik hier nog actief ben geweest. Ik heb momenteel een JVC DLA-HD1 projector, waar ik toch wel wat uren plezier van heb gehad. Ik ben nu echter aan het uitkijken om te upgraden, maar heb niet zo'n groot budget :-). €2000 spenderen aan een andere projector zit er dus helaas niet in. Nu heb ik wel de kans om een sony hw30es op de kop te tikken voor minder dan €1000, en dat leek me wel interessant. Hebben jullie enig advies? Interessant of kijk ik best nog even verder?

Ter info: ik heb helaas geen dedicated room meer, dus de projector hangt gewoon in de woonkamer. 's avonds kan ik het wel best donker maken, en overdag kijk ik sowieso nooit. Maar pikdonker is het dus niet.

Bedankt voor alle hulp en suggesties!

bmateijsen

Wij hebben onlangs een hele mooie JVC RS 50 ingeruild...  Iets meer dan 450 uur op de teller en wordt met ISF kalibratie geleverd.
Prijs: 950 euro.

darkrunner

Geen last van Rainbow: Benq w2000 heb er een hw40/Epson 6700/6800 voor aan de kant geschoven, uiteindelijk een Benq w1110s gekocht vanwege toen een zeer leuke nieuwprijs.

home@the movies

We hebben hier een overname van een Epson TW9200, deze komt met een nieuwe lamp de klant wil er nog 900 Euro voor.


Remco

De JVC RS-50 bij Bjorn en de Epson TW9200 bij Werner zijn echt mooie projectoren en voor een zeer scherpe prijs. Ik zou deze blind durven kopen! Sla uw slag ;D.
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

reza

Blind de JVC!!!!!!!!!!!! by far de beste projector die tot nu toe wordt genoemd!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Melbury

QuoteWe hebben hier een overname van een Epson TW9200, deze komt met een nieuwe lamp de klant wil er nog 900 Euro voor.

8 maanden geleden heb ik ook een tw9200 aangeschaft, via Werner.  :thumbs-up:
Nog steeds heel blij mee.
Naar mijn mening zeker die 900 euro waard.

apophis

Super bedankt voor de reacties alvast, zeker ook de aanbieders! Ik ga me er dit weekend eens wat in verdiepen en mezelf dan heel blij maken denk ik :-).
Dan zet ik m'n HD1 gelijk te koop. Niks mis mee voor iemand die er eens van wil proeven.

apophis

Met dank aan Bjorn heb ik intussen weer een projector in m'n bezit. Ik kijk er enorm naar uit om deze te testen, maar heb net gemerkt dat mijn plafondplaat van mijn vorige projector niet past op de JVC RS50  :(.
Iemand tips waar ik de juiste plaat ergens kan aanschaffen? :-)

Je ziet hier dat de gaten van de plaat uiteraard helemaal niet overeenkomen

jossie

Stukje multiplex ertussen? Paar boutjes en klaar... moeten er geen ventilatie gaten onder zitten.
Omni !

J.A.F._Doorhof

We hebben.wel.beugels die passen. 
Beste is even met Annewiek te mailen op verkoop@hometheater.nl
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"