Luidspreker beugels

Started by dejxng, November 1, 2017, 10:39:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dejxng

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een 5.1 Dali zensor set.

Nu wil ik de zensor pico surround speakers ophangen.

Deze zijn 11 cm breed en moeten behoorlijk ingedraaid worden om op de luisterpositie gericht te worden.

Nu ben ik op zoek naar een set beugels maar kan niet echt iets vinden.

Ik heb een set klembeugels gevonden van Vogels maar dan moeten de frontjes van de speakers af en dat is geen optie

De speakers wegen 3 kg per stuk

Iemand een idee??? Alvast bedankt 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Marantz SR6011, Dali Zensor 5, Dali Zensor 1, Dali Zensor center, Dali E12-F sub, Synology DS 118 Nas, Nvidia Shield TV

Dirk

de meeste beugels die je voor zo'n kleine speaker gaat vinden, hebben idd de klemming aan de voor- en achterzijde, dus als je dat niet wil/lan wordt het lastig.
deze is bvb wel een type wat je zou kunnen gebruiken, maar die gaat dan weer niet smal genoeg (5,3 inch is meer dan 13cm minimale breedte)

misschien toch op kanalen als ebay en Amazon zoeken, 'k kan me nl. niet inbeelden dat het niet bestaat.
en gaten maken in de onderkant van je speakers is echt niet mogelijk?

naar mijn persoonlijke mening staat het eenmaal geïnstalleerd veel netter en dan is het aanbod van beugels ook ontiegelijke malen groter.
klein nadeel is wel dat je met enkele gaatjes in de onderkant zit mocht je ze ooit willen verkopen, al denk ik persoonlijk niet dat iemand die een setje in deze klasse koopt zich daar zo erg aan gaat storen ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

dejxng

Net nog even gemeten... de breedte is 14.1 cm dus dit zou moeten kunnen.

Gaatjes in de onderkant kan inderdaad ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Marantz SR6011, Dali Zensor 5, Dali Zensor 1, Dali Zensor center, Dali E12-F sub, Synology DS 118 Nas, Nvidia Shield TV