Prijs advies Harbeth

Started by Lord Elrond, October 26, 2017, 21:28:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lord Elrond

Hallo allemaal

Mijn vraag betreft over Harbeth luidsprekers met name de HL5

Ik wil binnenkort opzoek gaan naar een mooi setje HL5 ik heb alleen geen idee wat deze luidsprekers nog waard
zijn. Ik heb een niet al te groot budget .
Natuurlijk begrijp ik dat kleur van de luidsprekers en eventueel bijbehorende stands ook invloed  hebben op de prijs.
Wie zou mij een beetje wijs  kunnen maken qua prijs.

Alvast bedankt

Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

botsen

Is altijd afhankelijk van vraag en aanbod.
Harbeth heeft een goeie naam en is behoorlijk waardevast. Maar ik zie ook dat de echt hoge prijzen voor de nieuwere modellen betaald worden. Als je bijvoorbeeld voor een HL5 wilt gaan is deze substantieel goedkoper dan de SHL5 (en daar was ook al weer een opvolger van toch?).

Lord Elrond

Quote from: botsen on October 26, 2017, 21:34:01
Is altijd afhankelijk van vraag en aanbod.
Harbeth heeft een goeie naam en is behoorlijk waardevast. Maar ik zie ook dat de echt hoge prijzen voor de nieuwere modellen betaald worden. Als je bijvoorbeeld voor een HL5 wilt gaan is deze substantieel goedkoper dan de SHL5 (en daar was ook al weer een opvolger van toch?).

Hallo Botsen

Dank je voor je reactie :)

De SHL5 gaat meestal tussen de 2500 en 3000 euro ( NIeuw prijs ligt stuk hoger ) dat is voor mijn budget net een tikkie te veel  ;D ,dat Harbeth behoorlijk waarde vast is
voor mij een goed teken   :clapping: :clapping: de reviews en forums zijn zeer lovend over het merk Harbeth.

Gr D
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

botsen

Als je de SHL5 mooi vind en je wilt het budget in de gaten houden, luister dan ook eens naar de kleinste Harbeth. Deze vond ik qua klank behoorlijk op elkaar lijken. Meer dan de Compact en de Monitor 30 tot mijn verbazing.

vik

Stuur Bjorn van BB&G anders even een pb'tje. Wellicht kan hij iets voor je betekenen.  ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=profile;u=283


Quote from: Lord Elrond on October 26, 2017, 21:28:28
Hallo allemaal

Mijn vraag betreft over Harbeth luidsprekers met name de HL5

Ik wil binnenkort opzoek gaan naar een mooi setje HL5 ik heb alleen geen idee wat deze luidsprekers nog waard
zijn. Ik heb een niet al te groot budget .
Natuurlijk begrijp ik dat kleur van de luidsprekers en eventueel bijbehorende stands ook invloed  hebben op de prijs.
Wie zou mij een beetje wijs  kunnen maken qua prijs.

Alvast bedankt
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike