Hoe kwetsbare luidsprekers internationaal transporteren?

Started by sandervg, October 26, 2017, 19:57:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sandervg

Heb een mogelijke koper in Noorwegen via ebay voor deze nogal kwetsbare luidsprekers: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=165411.msg3086673#msg3086673

Van plan om een kist te maken van multiplex, aan alle kanten piepschuim en extra piepschuim om de boven en onderkant heen zodat de box niet kan schuiven in de kist. De houten plankjes gewoon met spijkertjes vastmaken. Zou dat voldoende zijn voor veilig transport?

En heeft er iemand tips voor een bedrijf dat transport kan regelen tegen goede prijs?
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

gast2018

Ik heb ooit speakers gekocht van iemand uit Oostenrijk die kwamen met Dachser. Geen idee wat het koste de verkoper heeft dat betaald. De verkoper, een winkel,  vertelde dat hij voor Dachser koos omdat die ook voorzichtig met spullen omgaan.


solitaire

Het bedrijf waar ik werk maakt gebruik van SJT Venlo transport voor vooral kleinere (2 of 3 55x35x45 dozen) zendingen kwetsbare spullen naar vnl. Duitsland en Belgie. Spullen komen altijd piekfijn aan, chauffeurs zijn beleefd en relaxed. Bevalt prima. Misschien een idee om eens te informeren ?

succes


soli

Hinterm Horizont geht's weiter.

Leeuwarden

Misschien een verhuisbedrijf bellen die ook ervaren zijn in internationale verhuizingen. Piano wil me ook graag heel houden... vaak wel tenminste...

sandervg

Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian