vga naar s video

Started by henrykb, October 26, 2017, 09:29:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

henrykb

beste allemaal. .

Ik wil een hdmi signaal omzetten naar rca.
Heb ik een ding gekocht bij inthebox site.. maar dat laat nogal op zich wachten.
Zag ik laatst bij kringloop dit ding plus had ik een hdmi naar vga bij action gehaald. . klaar is kees.
Echter werkt het niet. . misschien heeft iemand een idee waarom niet.
Rare is wel als ik op type Google. . ffp-103 krijg ik een soortgelijk apparaat. . alleen niet van trust ??
Alle hulp is welkom ( of ding is gewoon kaduuk )


CineSmurf

Wat sluit je er op aan? Klinkt als hdcp (high definition contect protection). HDMI signaal van een pc kan je wel omzetten, maar blurays ed. zijn beveiligd.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

henrykb

het is voor een chromecast.
Die wil ik gebruiken om in auto voor de kleine mensjes tv te kunnen kijken via de ziggo app op telefoon.
Maar heb alleen een rca aansluiting op kastje wat ook voor achteruit rij camera wordt gebruikt.
Maar je kan nog 2 extra video bronnen aansluiten.

Sjettepet

Je bent denkt ik goedkoper/beter af met een goedkope tablet waar je je Chromecast in plugt.
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

henrykb

tuurlijk.. kan gewoon op tablet ziggo app zetten en telefoon als hotspot.
Het is ook niet omdat het moet. . maar gewoon omdat het kan ( of zou moeten kunnen )