The Foreigner

Started by Erik, October 12, 2017, 01:31:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

 :pompom:

A humble businessman with a buried past seeks justice when his daughter is killed in an act of terrorism. A cat-and-mouse conflict ensues with a government official, whose past may hold clues to the killers' identities.

https://youtu.be/33iuQu3UtjI
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

_ MarcelloW _

Prachtig.

Maar ik mis vooral (veel) informatie.

Wanneer komt deze film uit?
Wie zijn de acteurs?
Wie is de regisseur?

Kan het stukje ook in het Nederlands?

Waarom zo'n gekke emoticon?

Uw topic roept bij mij meer vragen op dan het antwoorden geeft.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Erik

Quote from: _ MarcelloW _ on October 12, 2017, 08:36:36
Prachtig.

Maar ik mis vooral (veel) informatie.

Wanneer komt deze film uit?
Wie zijn de acteurs?
Wie is de regisseur?

Kan het stukje ook in het Nederlands?

Waarom zo'n gekke emoticon?

Uw topic roept bij mij meer vragen op dan het antwoorden geeft.
Tja waarom niet alles vullen? Omdat er niet zoveel wordt gelezen of gereageerd op dit soort topics, dan doe je niet teveel moeite.
De emoticon is omdat ik en fan ben van de hoofdrolspeler en de trailer al vaker heb gezien en de filmijkt me waanzinnig.
NL kan maar Engels was er al aangezien bijna iedereen Engels spreekt even geleend van imdb staat er toch een beetje tekst bij anders post ik alleen een trailer.

Als trailer je aanspreekt ga ik ervan uit dat Google meer info levert als je wilt.
Wanneer uit? Hij werd in Pathé getoond dus ik verwacht binnen q
1 a 2 maanden max.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

_ MarcelloW _

Quote from: Erik on October 13, 2017, 00:25:21
Tja waarom niet alles vullen? Omdat er niet zoveel wordt gelezen of gereageerd op dit soort topics, dan doe je niet teveel moeite.


Is dit niet de kern van dit verhaal?

Waarom zou je dit topic maken, als je er al van uit lijkt te gaan dat niemand er iets mee doet?

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

luuk123456

#4
Omdat er niemand reageert, wil mijn inziens niet zeggen dat niemand er wat mee doet.
Ik ben naar aanleiding van dit topic gaan kijken en heb deze film op m'n watchlist gezet. 
Ik vind het wel leuk,  een filmliefhebber plaatst even een linkje met de bedoeling om deze film/trailer even onder de aandacht te brengen bij andere liefhebbers, niks mis mee. ...
Duur van de film,  regisseur,  acteurs, genre,  zoek ik wel op IMDB☺


Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Erik

Quote from: luuk123456 on October 13, 2017, 10:14:04
Omdat er niemand reageert, wil mijn inziens niet zeggen dat niemand er wat mee doet.
Ik ben naar aanleiding van dit topic gaan kijken en heb deze film op m'n watchlist gezet. 
Ik vind het wel leuk,  een filmliefhebber plaatst even een linkje met de bedoeling om deze film/trailer even onder de aandacht te brengen bij andere liefhebbers, niks mis mee. ...
Duur van de film,  regisseur,  acteurs, genre,  zoek ik wel op IMDB☺


Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Dank jij verwoordt het beter wat ik bedoel. Het is idd een hint kijk eens dit is misschien een aanrader voor andere mensen. Details mag iedereen er zelf bij zoeken als ze die willen weten. Het is een hint neer niet.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

fasteddie


Erik

Vandaag gekeken idd sterke film maar verwacht geen "Bounre" film, film heeft geen moment verveelt, een 7,5.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik1977

Quote from: Erik on October 14, 2017, 09:02:06
Dank jij verwoordt het beter wat ik bedoel. Het is idd een hint kijk eens dit is misschien een aanrader voor andere mensen. Details mag iedereen er zelf bij zoeken als ze die willen weten. Het is een hint neer niet.
Ik stel dit soort topics ook op prijs, ondanks dat ik er zelden in reageer.
Je weet dan toch dat er weer iets uitkomt.

fasteddie