Ziggo sport op Tv gemist??

Started by HJ, October 9, 2017, 20:05:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

Ik heb een ziggo kaart in het ci slot van mijn tv geprikt en kijk duz ziggo zonder extra kastje.
Alles werkt naar behoren en ook interactieve tv werkt prima.
Ik kan ook terug kijken maar dat kan maar op een beperkt aantal kanalen?
Ziggo sport en eurosport 1 & 2 zitten daar dus niet bij.
Is dit normaal of zou ik die kanalen toch terug moeten kunnen kijken?
Is dit wel mogelijk met bv een horizon box?



Verstuurd vanaf mijn telefoon.


abbcdcg

Ja hoor, met de Horizon gewoon mogelijk...

ArjanvdM

Vorige week wilde ik voor het eerst wat terug kijken op Ziggo. Ik heb een tv met een oude box (geen Horizon) en een tv met een CL+ kaart. Op beiden géén mogelijkheid voor terug kijken bij Ziggo. Wel alle andere zenders.

Toevallig heb ik op mijn mobiele telefoon de Ziggo-app.  En daar lukte het wel mee.



Marantz PM11 S3 / Canton Vento 890.2 DC / Chord Hugo DAC

HJ

Op mn slaapkamer heb ik een decoder en in de kast heb ik er ook nog één,  op beide kan ik die zenders niet terug kijken.
Op een tablet of telefoon kan het idd wel maar die zenders kun je dus niet casten naar je tv of beamer.
Ziggo verplicht je dus eigenlijk om een horizon box te nemen voor dit soort dingen heb ik het idee.


Verstuurd vanaf mijn telefoon.


denoontje

Quote from: hans. on October  9, 2017, 21:52:51
Op mn slaapkamer heb ik een decoder en in de kast heb ik er ook nog één,  op beide kan ik die zenders niet terug kijken.
Op een tablet of telefoon kan het idd wel maar die zenders kun je dus niet casten naar je tv of beamer.
Ziggo verplicht je dus eigenlijk om een horizon box te nemen voor dit soort dingen heb ik het idee.


Verstuurd vanaf mijn telefoon.



Volgens mij hier ook...bijv f1 training ziggo sport
Op tv met smartcard niet, op telefoon wel
Horizonbox niet geprobeerd (staat in ht) want training werd herhaald ;-)