Prijsontwikkeling Marantz SR6011

Started by Technoane, October 3, 2017, 13:16:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Technoane

Ik had een vraagje mbt de Marantz s6011 receiver. Deze zie ik nu online te koop aangeboden worden voor 750 euro, dik 100 euro goedkoper dan zijn voorganger de sr6010. Is dit ook echt een koopje of zien jullie de prijs in de nabije toekomst nog verder dalen?

Ik heb vorige week mijn oude sr4500 vervangen door een Onkyo TX NR656 en alhoewel ik hier in principe tevreden mee ben, mis ik toch net dat stukje muzikale kwaliteit en warmte die de Marantz gaf.

Zal ik spijt krijgen om 350 euro meer uit te geven voor de Marantz?

Grtz Oane

Nico111

Ik heb zelf de 6010. Voor de prijsontwikkeling heb ik toen gekeken naar de 6009. Tweakers heeft in de pricewatch een mooi grafiekje. Deze was toen bij de 6010 vergelijkbaar aan de 6009.
Toen de grootste deel van de adviesprijs af was heb ik H&C hifi (sponsor HT forum)een bericht gedaan en die bood nog een beter prijs.
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

H&C Hifi

Prijsontwikkelingen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst  ;)

Alles binnen de organisatie van Marantz en Denon is verandert sinds de overname door soundunited, dat zie je ook terug in minder prijsverval (is gewoonweg niet meer mogelijk)

Ik heb nog 1 zwarte 6011 staan (nieuw) deze mag uiterst weg voor 729,00 Euro