Welke Squeezebox remote control app voor android?

Started by sandervg, October 2, 2017, 23:06:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sandervg

Ik gebruik nog steeds squeezebox classic 3 en wil graag een android app gebruiken zodat ik de squeezebox in een kastje uit het zicht kan opbergen en alles met de app kan bedienen (aanzetten, muziek kiezen, volume bedienen etc.). Er zijn veel verschillende apps voor android beschikbaar, de meeste voor een kleine vergoeding. Ik zal de app voornamelijk gebruiken met een tablet.

Welke app adviseren jullie me te gebruiken? (ik zoek vooral stabiliteit, snelheid en een aantrekkelijke UI)
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

br@m

Ik gebruik Squeezer op mijn Android phone.

Lang niet zo mooi als iPeng, maar wel gratis.
B&W 803N | Classé CA-2200 | Classé CP-800ii | Classé CDP-300 / Denon DP-30Lii / HP T610 Daphile

Kwabbernoot


sandervg

Ik gebruik Android, dus Ipeng gaat niet. Even naar Squeezer gekeken, maar lijkt vooral voor telefoon bedoelt. Ik ga vooral met tablet werken. Denk dat Orange squeeze, Squeeze controller en Squeeze ctrl een tablet weergave hebben. Zo'n 3 - 6 euro, dus dat valt wel mee. Ervaringen hiermee?
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Martin!!!

mainly British stuff

derbraadwurst

Bubble upnp

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


AudioEnZo


sandervg

Quote from: AudioEnZo on October  4, 2017, 20:55:57
Hier Orange Squeeze, bevalt uitstekend.
Kun je met Orange Squeeze ook de Squeezebox apps bedienen zoals bv. de spotify app, EQ app e.d.?
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

AudioEnZo

Ik bedien er mijn Mano streamer mee waar piCorePlayer met Squeezelite op staat. Spotty (Spotify plugin in LMS) is er ook prima mee te bedienen, die verschint als extra toepassing in Orange Squeeze.

sandervg

Thanks! Goed om te weten. De 'app' pagina met alle squeezebox apps kwam niet als screen shot voor bij de Orange Squeeze in de playstore. Mooi dat deze apps ook gewoon te bedienen zijn.
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian