Cinedream/Home@The Movies Home Cinema happening 2017

Started by home@the movies, October 1, 2017, 14:55:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nielvm

Quote from: home@the movies on October 18, 2017, 20:17:29
De eerste test met de Barco op ons 5 meter breed scherm, de dwerg links van het scherm is mijn collega Luc  ;D ;D ;D

Oh nee, weeral oblivion? Dan kom ik niet hoor...  :-X

Zo te zien zijn jullie de vorige editie weer ferm aan het overtreffen. Ik vind de opstelling met de verschillende schermen bijvoorbeeld enorm interessant. Zo kan je tenminste zeer concreet gaan vergelijken wat één component in de setup doet.

Daarnaast zijn er zo te zien nóg meer projectoren, nóg meer projectieschermen, dirac,...

Mijn interesse is alvast gewekt. Bij voorbaat enorm bedankt voor alle moeite  :clapping:

Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

raindog

Quote from: luuk123456 on October 18, 2017, 20:19:17
Zo dan!  Test geslaagd lijkt me!
Die ruimte sla ik komende zaterdag even over denk ik.

Ik denk het niet Luuk, ik sleur je gewoon mee  ;D
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

home@the movies

Quote from: nielvm on October 18, 2017, 21:57:03
Oh nee, weeral oblivion? Dan kom ik niet hoor...  :-X

Zo te zien zijn jullie de vorige editie weer ferm aan het overtreffen. Ik vind de opstelling met de verschillende schermen bijvoorbeeld enorm interessant. Zo kan je tenminste zeer concreet gaan vergelijken wat één component in de setup doet.

Daarnaast zijn er zo te zien nóg meer projectoren, nóg meer projectieschermen, dirac,...

Mijn interesse is alvast gewekt. Bij voorbaat enorm bedankt voor alle moeite  :clapping:


We doen ons best  ;) er zijn inderdaad weer wat extra zaken, we hebben nog 2 projectieboots extra tov vorig jaar. Verder ook de Ultra short throw setup, en we hebben nog heel wat andere zaken in petto maar dat moeten jullie zelf ontdekken dit weekend.
;) ;) ;)

home@the movies

De mensen van Galaxy Studio's (Euro 3D) zijn aanwezig om demo's te doen van hun nieuwe Storm audio versterker/Processsor.
Wel niet in een Auro opstelling maar in een Atmos setup.
Zoals een aantal jaren geleden zullen we op vaste tijdstippen enerzijds de Audio demo doen, en daarna in dezelfde ruimte de 3 laser projectoren Sony 5000, Sony VW760 en JVCZ1 showen.

Raymond187


donaldk

Zouden ze daar niet van Baelen ::).

Dus ze hebben wat andere Fransoose doosjes erbij gekocht.

Storm had maar 9 plaatsjes elk half uur, dus wachtrijen waar ik niet aan begon op ISE.

donaldk

Quote from: home@the movies on October 18, 2017, 20:48:21
En deze stond ook om mij te wachten  :pompom: :pompom:

Goed bezig Werner, leuk intermediate size schermpje ook. Alleen wel even de laatste trend weergeven, er zitten niet voor niets putjes in de 270/280/5000 ::). Tweede erbovenop voor 3D en HDR.

Echt een geweldig event. Helaas moet ik maar even wachten, tot ze weer naar Amsterdam komen.

Teejoo

#107
Wellicht kom ik zaterdag na het afleveren van de SSP-800 in Brugge ook nog langs. Ligt eraan hoe het met de gezondheid gaat.

home@the movies

#108
Nog wat werkfoto's van een paar ruimtes in opbouw  ;) het begint meer en meer vorm te krijgen, nog een dagje stevig doorwerken en we zijn er helemaal klaar voor.

home@the movies

En nog een paar

troje


N1v3K

Waarom staat die wasmachine daar?  :P

PB16-ultra

home@the movies

Quote from: troje on October 19, 2017, 22:00:06
Ziet er fantastisch uit Werner!
Dank je Jeroen, en dan heb je de projectieruimtes nog niet gezien, 10 stuk naast elkaar allemaal netjes met dezelfde schermen uitgerust, en mooi afgesloten van invallend licht.
Trouwens de Epson LS100 Ultra short throw zal zeker een hoogtepunt zijn van de show, ook al staat er 4K geweld van ettelijke duizenden Euro's meer, de Ultra short throw op ons Cinepro scherm was afgelopen twee weken op de woonbeurs al een schot in de roos.
De LS10500 zal ook weer menig een verassen denk ik.

Waneer mogen we je nog eens ontvangen ;-) alweer even geleden hé :-)

home@the movies

Quote from: N1v3K on October 19, 2017, 22:16:46
Waarom staat die wasmachine daar?  :P

PB16-ultra

je ziet het verkeerd, het is een droogmachine om al onze kleren na een dag werken droog te blazen  ;D ;D ;D

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

broodro0ster

Quote from: home@the movies on October 19, 2017, 09:11:48
De mensen van Galaxy Studio's (Euro 3D) zijn aanwezig om demo's te doen van hun nieuwe Storm audio versterker/Processsor.
Wel niet in een Auro opstelling maar in een Atmos setup.
Zoals een aantal jaren geleden zullen we op vaste tijdstippen enerzijds de Audio demo doen, en daarna in dezelfde ruimte de 3 laser projectoren Sony 5000, Sony VW760 en JVCZ1 showen.

Cool! Ik heb de indruk dat dit wel eens de beste editie tot nu toe kan worden? :D
HT: Dolby Atmos 7.2.2 | NAD T758 V3 (Full Dirac), KEF R700, KEF R600c, 4x KEF R300, BA A25 atmos, 2x SVS PB-2000
Sony HW55es isf, Kingpin VFS-240, Shield TV
Living: LG 77G2, Boston Acoustics A25, Denon X-2000, Shield TV

donaldk

Quote from: home@the movies on October 19, 2017, 22:16:56
Dank je Jeroen, en dan heb je de projectieruimtes nog niet gezien, 10 stuk naast elkaar allemaal netjes met dezelfde schermen uitgerust, en mooi afgesloten van invallend licht.
Trouwens de Epson LS100 Ultra short throw zal zeker een hoogtepunt zijn van de show, ook al staat er 4K geweld van ettelijke duizenden Euro's meer, de Ultra short throw op ons Cinepro scherm was afgelopen twee weken op de woonbeurs al een schot in de roos.
De LS10500 zal ook weer menig een verassen denk ik.

Waneer mogen we je nog eens ontvangen ;-) alweer even geleden hé :-)

Op ISE zie ik hem eigenlijk ook nooit meer, was vroeger al druk, maar tegenwoordig helemaal Afrika is groot heh;-). En je hebt ook niet meer dt aquarium waar je naar binnen kon kijken of iemand er is...

Is er eigenlijk al 4K concurrentie in dat segment? Coretronic liet op ISE een demo zien variant op R50 platform, met R+B LASER Diodes, ik neem aan dat HD en B only klanten hier wel belangstelling voor zullen hebben, maar zijn veelal Chinesen dus minder zichtbaar in Nederland. Dell heeft een Blauwe laser, of R+B versie zonder P3 filter aangekondigd een tijd terug met 5000 lumens, maar geen idee of ze die ook buiten de VS verkopen. Tot die tijd heb je weinig concurrentie in Benelux. Want meeste UST zijn geen licht wonders. Of je komt bij machines met verwisselbare lens en dan heb je het over andere prijsklasse. En de Epson is al niet echt laaggeprijst.

Raymond187

Vanaf hoe laat zijn we welkom dit weekend?
Kan het nergens in je OP vinden

Richard70…

Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Dirk

Quote from: home@the movies on October  3, 2017, 20:36:35
Home Cinema Happening 2017
Zaterdag 21 oktober van 10 tot 19u
Zondag 22 oktober van 10 tot 18u

Wijnegem Business Center (WBC)
Conference Center
Bijkhoevelaan 3
2110 Wijnegem (BE)

http://www.homecinemahappening.be
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Raymond187


Raymond187

Uhh ik sta met iemand voor een echte deur.... Is er ene telefoonnumner bekend?
Bijkhoevelaan 3 ingangsdatum deur is het iig niet.

nielvm

Als ik het mij goed herinner, was het naast een garage. Zit je wel juist dan?
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

ian

Home-Cinema: Pioneer SC-LX901, Nvidia Shield TV, Epson TW9400, Elite Screens -
Aeon edge free 100", Klipsch SW112, 11x JBL Control 1 Pro
Stereo: Sonos Amp, Focal JM Lab Electra 906

nielvm

Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X