shuntnoise en line conditioning

Started by henk2924, September 27, 2017, 22:57:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

henk2924


Op verschillende sites lees ik van de effecten vakapparaten die elektrosmog 'uit de lucht' halen, simpel gezegd en daardoor een positief effect op fysiek welzijn, an vooraal op geluidsweergaven zouden hebben. te wette de Schnerzinger (zie Absolute Sound daarover b.v.) en de Kemp Maxiimus p40 (zie Stereotimes daarover b.v.) en -gisteren ontdekt_ de Memonizer combi. De reviews liegen er niet om, maar ik lees ook berichten over fake producten. Ben jij of ken jij iemand die een of meerder van die apparaten gebruikt en kun je er iets over zeggen?


StereoMike

Quote from: henk2924 on September 27, 2017, 22:57:42
Op verschillende sites lees ik van de effecten vakapparaten die elektrosmog 'uit de lucht' halen, simpel gezegd en daardoor een positief effect op fysiek welzijn, an vooraal op geluidsweergaven zouden hebben. te wette de Schnerzinger (zie Absolute Sound daarover b.v.) en de Kemp Maxiimus p40 (zie Stereotimes daarover b.v.) en -gisteren ontdekt_ de Memonizer combi. De reviews liegen er niet om, maar ik lees ook berichten over fake producten. Ben jij of ken jij iemand die een of meerder van die apparaten gebruikt en kun je er iets over zeggen?
Tja, binnen onze audioclub zijn er ook een paar gebruikers van dit soort welzijn verhogende apparaatjes en apparaten. Zelf heb ik wat spulletjes van Kemp maar die gebruik ik inmiddels niet meer. Een lekker wijntje en prettig gezelschap heeft meer effect op mijn fysieke welzijn en muziekbeleving.
Sometimes the greatest way to say something is to say nothing at all from Justin Timberlake