nieuwe set van jo en carola

Started by joboreas, September 24, 2017, 12:17:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

joboreas

hallo iedereen
ik heb inmiddels mijn set ge-upgradet met het volgende;
nieuwe frontluidspreker en center luidspreker van B&W ,de DM602.5S3
tevens hebben we de nieuwe luidsprekers voor dolby atmos, het zijn de AM1 van B&W.
het zijn geen inbouwluidsprekers geworden in verband met ons ongelijk plafond en er werd ons geadviseerd om deze te pakken.
verder zijn de plannen om te gaan sparen voor een ultra blu ray speler van Marantz of oppo omdat we niet weten of Marantz  ze gaat maken.
ik heb alles opnieuw ingemeten en afgeregeld en het geluid is prima,ben er stukken mee vooruit gegaan wat betreft stereo en dolby atmos.
de kast is achter aangepast en de compunenten heb ik verhoogd voor voldoende ventilatie.
suggesties zijn van harte welkom en tips en vragen ook . omdat ik bij jullie er veel over gelezen heb
verder wens ik iedereen op deze site veel luister en kijk plezier toe met deze mooie hobby
met vriendelijke groet jo en Carola boreas

MLCinema

Hoi Joboreas. Leuke set! Maar je hebt reeds een topic lopen volgens mij? Kun je die niet beter updaten in plaats van een nieuwe te openen[emoji4].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |