Note 8 Samsung

Started by J.A.F._Doorhof, September 14, 2017, 15:43:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Iemand wat te vertellen over deze smartphone...?
Hier kan het.

Heb net mailtje van Samsung gehad dat die van mij morgen bezorgt word.
Word mijn eerste android na eigenlijk altijd iPhones.... ben benieuwd.

Leuk detail.
iPhone X word gelanceerd en heeft 4K 60fps
Samsung reageert de dag erna met een update via firmware naar 4K 60fps goed nieuws :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jasjenl

Ben heel benieuwd hoe hij je zal bevallen, ook op de lange duur. We lezen je bevindingen hier wel een keer :)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Kwabbernoot

Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Ik heb zelf altijd android gehad maar ben nooit fan geweest van de Samsung schil er omheen.

Groeten...

J.A.F._Doorhof

Ik heb een tijdje terug een andere Android gehad voor een gesponsord event. Was blij toen dat klaar was.
Maar op de tab s2 vind ik het er super uitzien.

Schijnt wel veel veranderd te zijn wat ik zo gelezen heb.
Maar ben ook benieuwd zal enorm wennen zijn maar denk dat het wel lukt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sam1909

#4
De Note 8 zal vast een geweldige smartphone zijn maar er zijn altijd van die kleine dingen die net het verschil maken.


Bij de camera van Samsung zijn de kleuren zo over de top, ik vind het plaatje er veel nepper uitzien dan bijvoorbeeld een iPhone of Pixel.

En de speakers van de Note 8 stellen ook weinig voor in vergelijking met de iPhone 7.

En de software wordt zo langzaam geüpdatet door die Samsung troep die erop zit.. Dat is zojuist het fijne aan Apple, is er een update? Kan iedereen meteen updaten.

Maar zo heeft iedereen z'n voorkeur.

KillerbeeNL

#5
vooral het pulldownmenu van Samsung welke na 2x een swype open klapt met nog meer instellingen wordt even zoeken voor je maar Android/Samsung wordt steeds beter naar mijn mening.

Verstuurd van mijn duim naar jouw scherm
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

J.A.F._Doorhof

Ik vind het alleen irritant dat de brightness onder de tweede swipe zit
Kleuren van de foto's lijken me geen probleem. Ik gebruik jpg eigenlijk zelden
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jeroen de Waal

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 14, 2017, 17:55:52
Ik vind het alleen irritant dat de brightness onder de tweede swipe zit
Kleuren van de foto's lijken me geen probleem. Ik gebruik jpg eigenlijk zelden

Als je 1x naar beneden swiped dan zie je rechtsboven het tandwieltje en rechts daarvan 3 puntjes.
Klik op de 3 puntjes en vervolgens bewerken. Je kan dan gewoon slepen wat je op je eerste swipe scherm wil hebben staan.


Jeroen.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Former member 78

Dat je zelf dingen kunt aanpassen, dat ben je zeker niet gewend :D

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Remi

Heb 'm ook via Samsung besteld, word morgen bezorgd.
Is m'n tweede note, heb nu een Note 3 van 4 jaar oud.
Ik hoop dat de 8 net zo gaat bevallen als de 3.
Ben ook wel benieuwd naar dat docking station.
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

papaleo

Luchtvaartmaatschappij Transavia weert de al geruime tijd reizigers met de Samsung Galaxy Note 7

Wegens veiligheidsvoorschriften is het bij Transavia niet langer toegestaan om de Samsung Galaxy Note 7 mee te nemen in het vliegtuig. Dit verbod geldt voor alle vluchten van Transavia.

Ik hoop niet voor je of deze ook van toepassing is op de de Note 8,of je zou Transavia links moeten laten liggen...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

J.A.F._Doorhof

Heeft te maken met de exploderende note 7
Note 8 is totaal anders qua accu
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dennism

Quote from: sam1909 on September 14, 2017, 17:45:46


En de software wordt zo langzaam geüpdatet door die Samsung troep die erop zit.. Dat is zojuist het fijne aan Apple, is er een update? Kan iedereen meteen updaten.


Samsung update tegenwoordig juist zeer vaak en snel. Ik krijg op mijn S7 in ieder geval iedere maand de maandelijkse updates van Google vrijwel direct gepushed. Bij veel fabrikanten (zelfs Apple) is dat toch een stuk onregelmatiger.

Remi

Tja, apple is en zal altijd beter zijn volgens de apple fan boys....

Een goed voorbeeld is de iPhone X, als er geen apple logo op had gestaan maar merk X had ie compleet afgebrand geweest alleen al basis van de specs in verhouding met de prijs.
Het ontbreken van een finger print scanner, nee deze telefoon mag je voor je hoofd houden als je auto rij om 'm te unlocken....
En draadloos opladen waar ze 5 jaar laat mee komen word gebracht alsof het het 20ste wereld wonder is, en we noemen het AIR POWER!!! Yay

Lullen kunnen ze wel bij Apple, dat moet ik ze nageven.

En alle apple schaapjes lopen er weer braaf achteraan, een kilo goud lichter en een koelkast in de hand...
Blind voor de rest van de wereld die ze allang voorbij is.

Wil je in restricties leven, kies dan vooral apple  :pompom:

Pffff dat moest ik ff kwijt, dat lucht op  ;D
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

modde239

Quote from: Remi on September 14, 2017, 23:08:16
Tja, apple is en zal altijd beter zijn volgens de apple fan boys....

Een goed voorbeeld is de iPhone X, als er geen apple logo op had gestaan maar merk X had ie compleet afgebrand geweest alleen al basis van de specs in verhouding met de prijs.
Het ontbreken van een finger print scanner, nee deze telefoon mag je voor je hoofd houden als je auto rij om 'm te unlocken....
En draadloos opladen waar ze 5 jaar laat mee komen word gebracht alsof het het 20ste wereld wonder is, en we noemen het AIR POWER!!! Yay

Lullen kunnen ze wel bij Apple, dat moet ik ze nageven.

En alle apple schaapjes lopen er weer braaf achteraan, een kilo goud lichter en een koelkast in de hand...
Blind voor de rest van de wereld die ze allang voorbij is.

Wil je in restricties leven, kies dan vooral apple  :pompom:

Pffff dat moest ik ff kwijt, dat lucht op  ;D

Tijdens het rijden moet je van je telefoon afblijven..... :nowink:

Sirius666

Quote from: sam1909 on September 14, 2017, 17:45:46
De Note 8 zal vast een geweldige smartphone zijn maar er zijn altijd van die kleine dingen die net het verschil maken.


Bij de camera van Samsung zijn de kleuren zo over de top, ik vind het plaatje er veel nepper uitzien dan bijvoorbeeld een iPhone of Pixel.

En de speakers van de Note 8 stellen ook weinig voor in vergelijking met de iPhone 7.

En de software wordt zo langzaam geüpdatet door die Samsung troep die erop zit.. Dat is zojuist het fijne aan Apple, is er een update? Kan iedereen meteen updaten.

Maar zo heeft iedereen z'n voorkeur.

En dit is het beste waar je mee aan komt zetten? Kleuren zijn aan te passen. Lang leve het gemak van Android. De andere 2 argumenten mogen geeneens argumenten worden genoemd. Zegt natuurlijk genoeg over Apple anno 2017 :D

Dus de software wordt langzaam geüpdate door alle bloatware. Hoe bedoel je dat? Over bloatware gesproken.....kan je met iOS ongebruikte/voorgeïnstalleerde apps verbergen?

papaleo

#18
Quote from: J.A.F._Doorhof on September 14, 2017, 22:31:49
Heeft te maken met de exploderende note 7
Note 8 is totaal anders qua accu
Ja,dat is bekend.
En dat deze anders is dat weten wij,Maar zal Transavia niet het zekere voor het onzekere nemen èn eerst dit model ook weren om de gebruikerservaringen af te wachten met de 8?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

J.A.F._Doorhof

Dat Zie ik niet gebeuren.
Dat zou een rechtszaak teweeg brengen van Samsung en die winnen ze.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

KillerbeeNL

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 14, 2017, 17:55:52
Ik vind het alleen irritant dat de brightness onder de tweede swipe zit
Kleuren van de foto's lijken me geen probleem. Ik gebruik jpg eigenlijk zelden
Het mooie van Android is dat het behoorlijk aan jouw wensen aangepast kan worden [emoji2]



Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jasjenl

Quote from: KillerbeeNL on September 15, 2017, 13:17:43
Het mooie van Android is dat het behoorlijk aan jouw wensen aangepast kan worden [emoji2]
Dat is denk ik ook één van de grootste verschillen tussen Android en iOS: bij iOS werkt alles op één manier en dat is hoe Apple het bedacht heeft, bij Android is er in principe geen vastgelegde standaard voor hoe dingen werken en kan het per fabrikant verschillen en kan de gebruiker ook nog vaak van alles zelf veranderen. Dat kun je als voordeel zien. Ik zelf geef juist de voorkeur aan de consistentie van iOS: als je weet hoe één iOS device werkt, weet je hoe elk iOS device werkt, want het is altijd hetzelfde. Daar lijken ze helaas met de iPhone X wat van af te stappen, aangezien daar door het ontbreken van de home button bepaalde standaard iOS handelingen anders werken.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Sirius666

Ik denk dat het publiek even afwachtend zal zijn mbt de accu. Vergeet niet dat er maar 1 geval nodig is en iedereen wordt gek :) 1 incident kan natuurlijk altijd gebeuren...is niet te hopen want het is een mooie lijn van Samsung. Ik gebruik de Note 2014 tablet meer dan 3jr dagelijks. Spijtig dat je enkel de Tab S(2) als gelijkwaardig alternatief hebt. De stylus was erg handig.

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO