van tw6600 naar tw7300 ?

Started by Raymond A, September 11, 2017, 11:10:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond A

Hallo,

ik zag net dat het bijna een jaar geleden is dat ik er aan zat te denken om mijn tw6600 te vervangen door een tw6800.
Kon toen niet erg veel overtuigende argumenten vinden en het hele idee is een beetje te komen vervagen.

Maar afgelopen weekend dacht ik ineens weer aan een andere projector. Dan ga je wat zitten googelen en zo kwam ik op de tw7300.

Wat me bijvoorbeeld makkelijk lijkt is het feit dat je 10 vooringestelde projectie maten kunt instellen. (2 zou ook goed zijn)
Ik heb geen televisie en zou dan bij wat meer omgevingslicht een schermpje van 100cm breed kunnen projecteren, dat heeft dan vast een hoop licht.

Mijn vraag is nu of er iemand is hier die de beide projectoren wel eens vergeleken heeft? En daar wat over kan opschrijven.

groeten,
Raymond


MechanicalAnimal

#1
wat dacht je van deze dan?

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=165081.0

edit:

ik kan je met de rest van je vragen niet goed helpen bijv het advies geven om bij een forumsponsor te gaan kijken en neem dan beeldmateriaal mee wat je kent.

de HW65 hierboven zag ik echter voorbijkomen en lijkt mij een superupgrade voor het geld, mits hij past in je setting mbt zoom en lensshift etc.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

J.A.F._Doorhof

Het is een totaal andere serie inderdaad
7300 is een projector die veel meer opties kent en qua beeld ook een stuk rustiger is.
Zeker een upgrade dus, en niet alleen voor de geheugens;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymond A

bedankt ,

ik ga het toch eens overwegen.