iPhone 8 en X

Started by Starred, August 31, 2017, 13:06:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239

De 12e presenteren zij de 7s, 7s plus en de 8 als het goed is....

Multimediaknaller

Quote from: modde239 on September  1, 2017, 17:43:32
Volg jij de ontwikkelingen niet?....

Jawel, maar jullie zijn bang voor een virus of inbraak in jullie persoonlijke gegevens?  :sigh:

Hup weer een gat gevuld voor de anti-virus fabrikanten  ;D


jasjenl

Quote from: Naz on September  1, 2017, 17:56:59
Ze komen toch altijd eerst 1 jaar later met de 'S' versie?
Dus, 12 september presentatie iPhone 7s en volgend jaar iPhone 8. Waar heb je dat gelezen?
https://tweakers.net/nieuws/129063/apple-houdt-12-september-evenement-voor-nieuwe-iphones.html
QuoteSpecifiek spreken de geruchten over een iPhone 8 met oled-scherm en zeer dunne schermranden en over updates van de iPhone 7 en 7 Plus.
Zoals modde239 hierboven dus ook al aangaf, dit jaar zouden ze met 3 nieuwe modellen tegelijk komen.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

sam1909

#28
Volgens iCulture hebben ze uit "betrouwbare bron" vernomen dat dit de 2017 Line-Up is:

iPhone X (Voorheen iPhone 8)

iPhone 8 (Voorheen iPhone 7s)

iPhone 8 Plus (Voorheen iPhone 7s Plus)


:popcorn:

Dirkie

Zijn er eigenlijk betaalbaardere oled concurrenten?

angelo41

Quote from: Dirkie on September  1, 2017, 19:28:49
Zijn er eigenlijk betaalbaardere oled concurrenten?
lg v30?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk


modde239

Quote from: sam1909 on September  1, 2017, 18:39:57
Volgens iCulture hebben ze uit "betrouwbare bron" vernomen dat dit de 2017 Line-Up is:

iPhone X (Voorheen iPhone 8)

iPhone 8 (Voorheen iPhone 7s)

iPhone 8 Plus (Voorheen iPhone 7s Plus)


:popcorn:

Andere bronnen weer anders wij gaan het zien....

https://www.bright.nl/nieuws/introductie-iphone-8-tegelijk-met-iphone-7s

sam1909

Quote from: modde239 on September  1, 2017, 19:51:51
Andere bronnen weer anders wij gaan het zien....

https://www.bright.nl/nieuws/introductie-iphone-8-tegelijk-met-iphone-7s

Dat artikel is van 9 augustus, maar over het algemeen vertrouw ik iCulture wel.

Erik

Ben eerder benieuwd wie hier voor de deur gaat liggen s nachts om hem als eerste te hebben :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Starred

Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de camera van de 8/X

J.A.F._Doorhof

Daar zit ik ook op te wachten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dennism

Quote from: modde239 on August 31, 2017, 21:44:11
Enige groot nadeel van Android is dat het steeds onveiliger wordt.... >:(

Dat is niet direct waar, Andriod wordt juist steeds veiliger en zit qua veiligheid helemaal niet ver meer van IOS af (als ze er nog voor onderdoen in de laatste versie). Wel zijn er toestel fabrikanten die laks zijn met het uitbrengen van updates voor (bepaalde) toestellen. Maar goed als uit bijv. het voorbeeld van de NOS Huawei laks is met updates kun je er niet van spreken dat "Andriod" onveilig is, hoogsten dat het specifieke toestel (of toestellen) dat geen updates krijgt mogelijk onveilig is.


raMniv

Ben vooral benieuwd naar de prijs van de IPhone X of 8.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

modde239

Quote from: dennism on September  4, 2017, 15:25:10
Dat is niet direct waar, Andriod wordt juist steeds veiliger en zit qua veiligheid helemaal niet ver meer van IOS af (als ze er nog voor onderdoen in de laatste versie). Wel zijn er toestel fabrikanten die laks zijn met het uitbrengen van updates voor (bepaalde) toestellen. Maar goed als uit bijv. het voorbeeld van de NOS Huawei laks is met updates kun je er niet van spreken dat "Andriod" onveilig is, hoogsten dat het specifieke toestel (of toestellen) dat geen updates krijgt mogelijk onveilig is.
Nou ik heb verschillende merken Android toestellen gehad nu Sony en de updates zijn erg schaars....dat maakt Android onveilig....duurt te lang (of nooit)voordat een lek gedicht is....dat doet Apple beter....

Tinus_

Ik krijg toch zeer regelmatig updates op mijn  Galaxy S7
Rebuilding my HT

dennism

#40
Quote from: modde239 on September  4, 2017, 16:33:56
Nou ik heb verschillende merken Android toestellen gehad nu Sony en de updates zijn erg schaars....dat maakt Android onveilig....duurt te lang (of nooit)voordat een lek gedicht is....dat doet Apple beter....

Dat is exact wat ik zeg, bepaalde telefoon fabrikanten zijn laks. Google heeft gewoon maandelijkse (security) update rondes voor Andriod (net als dat bijv. MS die voor Windows heeft), dat bepaalde fabrikanten die negeren of veel te laat uitbrengen maakt Andriod (Het OS) niet onveilig. Dat de Andriod implementatie van die fabrikant onveilig is daardoor kan best, maar dat heeft niets te maken met Andriod an sich. Dat Apple het in dat geval beter doet dan Sony geloof ik ook best. Maar ik krijg bijv. op het Google Pixel toestel dat ik momenteel aan het testen ben voor mijn werkgever gewoon maandelijks de Andriod security updates daarin is Google niets slechter dan Apple. Net als bijv. op mijn prive Samsung S7, de zakelijk Apple krijgt trouwens ook netjes altijd zijn updates,

jasjenl

Dat is ook het structurele probleem van Android: voor updates ben je afhankelijk van de fabrikant. Natuurlijk is dat bij Apple ook zo, maar daar is maar één fabrikant. Bij Android hadden ze het gewoon net zo moeten regelen als bij Windows voor pc's: daar ben je ook niet van de fabrikant van je laptop of computer afhankelijk voor Windows updates, dat kan Microsoft allemaal zelf gewoon pushen naar je computer. Ik geloof dat ze bij Android ook wel met zoiets bezig zijn, maar dat had al vanaf het begin veel beter opgezet moeten worden, zodat belangrijke updates altijd door Google zelf naar elke telefoon gepushed kunnen worden ipv dat fabrikanten daar voor moeten zorgen.

Maar goed, dit gaat allemaal wel heel erg off topic, het ging hier over de iPhone 8, niet over android :)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Erik

Met Android 8 wordt dat misschien beter doordat het in 2 delen wordt gesplitst maar voor bv een samsung is het veel slimmer om niet veel updates te geven want dan kopen je klanten een nieuwe telefoon.
Maar idd dit doet Apple erg goed.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Davey

Quote from: Bierbraker on September  1, 2017, 18:01:58
Jawel, maar jullie zijn bang voor een virus of inbraak in jullie persoonlijke gegevens?  :sigh:

Hup weer een gat gevuld voor de anti-virus fabrikanten  ;D

Heb op mijn Android gewoon Norton. Werkt prima, merk niet eens dat het erop zit, kost geen drol en als er wat zou zijn met de bank ofzo kan ik altijd zeggen dat ik er alles aan gedaan heb.

Starred


Erik

Quote from: Starred on September  5, 2017, 18:45:26
Wat info: https://www.onemorething.nl/2017/08/camera-iphone-8-wordt-een-stuk-slimmer/
Dat klinkt als een mooie verbetering idd, bewegende voorwerpen goed detecteren is iets wat ik altijd gemist heb
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Leuk voor de consument.
Ik zie liever meer opties voor raw in de camera app, dynamisch Bereik, betere video etc.
Ik ben wel heen benieuwd. Op dit moment zit ik voor een flink gedeelte aan de note8 te denken maar wie weet. Vind de prijs alleen wel belachelijk worden
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirkie

Quote from: raMniv on September  4, 2017, 15:34:19
Ben vooral benieuwd naar de prijs van de IPhone X of 8.

Ik vermoed minimaal €1100 en full option €1400.

sam1909

Quote from: Dirkie on September  6, 2017, 21:41:36
Ik vermoed minimaal €1100 en full option €1400.

$999 voor het 64GB model in US.

Dirkie