iPhone 8 en X

Started by Starred, August 31, 2017, 13:06:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Starred

Wordt 12 september aangekondigd. Ben benieuwd.
Wie gaat hem sowieso kopen?

BuSpu

Niet sowieso maar ben wel benieuwd en mogelijk in de markt.
Het display van mijn iPhone 5 lijkt los te komen uit de behuizing. Ik weet niet hoe lang dat nog goed gaat  :-\

jasjenl

Ik wacht het ook nog ff af, mijn iPhone 5 is ook wel aan een opvolger toe, maar wat ik lees heeft de 8 geen home button meer en dat lijkt me eerlijk gezegd geen vooruitgang... Heb laatst eens een Samsung S8 gebruikt, ook zo'n telefoon die vrijwel helemaal scherm is aan de voorkant, daar vond ik het ook echt niet handig dat je geen fysieke knop meer hebt.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

WickedGame

Quote from: BuSpu on August 31, 2017, 13:40:12
Niet sowieso maar ben wel benieuwd en mogelijk in de markt.
Het display van mijn iPhone 5 lijkt los te komen uit de behuizing. Ik weet niet hoe lang dat nog goed gaat  :-\

Had mijn iPhone 5 ook. Dat gaat vrij lang goed, al is het display wel bevattelijk voor stof wat nu in het toestel kan komen.

BuSpu

Zat te denken om hem met een superklein druppeltje lijm in de naad tussen beeldscherm en behuizing vast te zetten. Is uiteindelijk een mechanisch dingetje.

papaleo

Heb de 7 overgeslagen,dus een grote kans dat ik voor de 8 ga...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Starred

Quote from: papaleo on August 31, 2017, 17:38:44
Heb de 7 overgeslagen,dus een grote kans dat ik voor de 8 ga...

Me too.

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

CineSmurf

En hier nog een. Dit keer alleen niet bij introductie...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

J.A.F._Doorhof

Op dit moment 90% zeker de Note8
Na vanaf het begin iPhones gekocht te hebben (geen generatie overgeslagen).

De reden?
Apple loopt ENORM achter de feiten aan en word aan alle kanten ingehaald.
Er word van alles beloofd maar dingen komen gewoon niet af, denk aan alle health dingen op de Apple watch, de nieuwe pro machines, het debacle van de touchbar.

Prijzen van de iPhone 8 zullen waarschijnlijk starten bij 1100.00 wat ongehoord is voor een smartphone instapmodel. Het model dat ik waarschijnlijk wil praat je dan meteen over 1400.00

Als je dan kijkt naar de Note8.
Beste scherm op de markt, met grootste helderheid (1200 nits tov 750 van de iPhone, ideaal voor buiten en drone gebruik).
Handbaar toestel ondanks de enorme scherm grote.
Dubbele camera met achteraf keuze voor tele of wide
Beide cameras met IS
Verstelbaar focus effect
Standaard geheugen uitbreiding mogelijk tot 256GB
Pen voor aantekeningen of tekeningen
USB C aansluiting voor zeer snel laden (of draadloos)
Werkt met standaard USB sticks voor films
En ga maar door

Heb als test een Galaxy Tab S2 gekocht om eens te kijken naar Android 7.
Het voelt allemaal iets fragieler aan dan iOS, maar dat is puur een gevoel, het ding is megasnel, super licht en draait net zo lang op een accu als mijn ipad.
Geheugen erin en USB stick werken direct, al de apps die ik gebruik zijn gelukkig ondertussen ook op Android.

Het doet me best pijn maar Apple raakt me steeds meer kwijt.
MBP is al verruild voor een Dell XPS15 die wel alle aansluitingen heeft en daarnaast rondjes rent om de 2x zo dure MacBook "pro"
Apple watch is verruild voor de Garmin VivoActive HR die wel doet met sport wat Apple al jaren beloofd.....

Ik ben in het verleden vaak als Apple fanboy bestempeld en heb altijd aangegeven dat als er wat beters komt ik zonder twijfel switch.... 12 September moet een MOORD camera worden in de iPhone anders is het welkom Note8. Heb al even met een productie unit mogen spelen en de camera is super, image stabilisatie in video is bizar en het scherm doet bijna zeer aan je ogen zo helder op vol vermogen... en Android 7/8.... laten we het zo zeggen ze hebben ERG goed naar Apple gekeken :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Martinus

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 31, 2017, 21:12:36
Op dit moment 90% zeker de Note8
Na vanaf het begin iPhones gekocht te hebben (geen generatie overgeslagen).

Prijzen van de iPhone 8 zullen waarschijnlijk starten bij 1100.00 wat ongehoord is voor een smartphone instapmodel. Het model dat ik waarschijnlijk wil praat je dan meteen over 1400.00


laatste jaren is juist het instapmodle, 64gb gok ik, 100 minder dan de note serie geweest. Note 8 gaat ook 1k kosten... poeh... waarvan de resell waarde ook veel minder is. Maar goed, heb net een ipad pro gekocht met pennetje en kan niet wachten tot daar de juiste ios op komt voor schrijf gebruik, dus dat punt snap ik van je.
............

modde239

Enige groot nadeel van Android is dat het steeds onveiliger wordt.... >:(

Martinus

Quote from: modde239 on August 31, 2017, 21:44:11
Enige groot nadeel van Android is dat het steeds onveiliger wordt.... >:(
juiste model kiezen is id een must. mn moto g4 is tot juni 2017 gepatched :)
............

J.A.F._Doorhof

Onveiligheid maak ik me soms ook wel zorgen om
Aan de andere kant. Ik draai alleen de apps die ik nodig heb, bezoek geen aparte sites en druk niet zo maar op mail links
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sailor Jan

In principe krijg ik de IPhone 8 volgend jaar. We gaan van eigen keuze(en aanschaf) naar bedrijfstelefoon; maar we hebben de keuze tussen een Top Android of top IPhone.

Ik heb momenteel meer vertrouwen in IOS dan Android. iPhone 7 vond ik een teleurstelling maar het blijft gewoon onwijs goed werken.
Wees lief voor jezelf

Nico111

Ook ik heb de 7 overgeslagen om op de 8 te wachten, maar als hij dik over de duizend euro heen gaat moet ik nog wel even over nadenken. Ik ging eigenlijk (hoopte) op 999e ofzo
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

Multimediaknaller

En nog steeds kan men er niet contactloos mee betalen  >:( De NFC chip zit er al in vanaf de iPhone 6 (plus), maar Apple wil hem niet (nog niet) vrijgeven.  :wacko:

Een tijdje geprobeerd met een Moto Z play, en wat een genot  :satisfied:

raMniv

Ik wacht de prijs even af, maar denk dat ik hem wil  ;D
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

jasjenl

Ik zie met enige regelmaat android phones langskomen op mijn werk, onlangs nog de S8 van Samsung, maar ik blijf android maar niks vinden: het voelt voor mij nog steeds aan als een rommelig en inconsistent eco systeem. Elke keer dat ik weer eens een mooi android model in handen heb, denk ik: laat ik het toch nog eens een kans geven, maar elke keer ben ik er na 5 minuten ook wel weer van genezen en ben ik blij weer naar mijn iphone terug te kunnen. Deels wellicht gevoelsmatig en deels ook gewenning, maar één ding weet ik wel zeker: als mijn volgende telefoon geen iPhone 8 wordt, dan wordt het wellicht de 7S of de SE (als daar ook een nieuwe van komt). Ben verder helemaal geen Apple fan (althans, macbooks en OSX heb ik niks mee), maar voor mobile devices blijf iOS wat mij betreft toch het prettigste werkende systeem.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

modde239

Ik heb steeds geswitched tussen Android en ios denk dat ik weer naar ios ga ook vanwegen de veiligheid die groter is bij ios.....

Multimediaknaller

Wt bedoelen jullie met 'veiligheid'  ???

modde239

#22
Quote from: Bierbraker on September  1, 2017, 17:42:12
Wt bedoelen jullie met 'veiligheid'  ???

Volg jij de ontwikkelingen niet?....

modde239


Naz

Quote from: Starred on August 31, 2017, 13:06:32
Wordt 12 september aangekondigd. Ben benieuwd.
Wie gaat hem sowieso kopen?

Ze komen toch altijd eerst 1 jaar later met de 'S' versie?
Dus, 12 september presentatie iPhone 7s en volgend jaar iPhone 8. Waar heb je dat gelezen?