Panasonic TX P65VT30E start niet meer op, iemand?

Started by DB628, August 28, 2017, 09:30:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DB628

Mijn bijna 6 jaar oude Panasonic TX P65VT30E, start niet meer op:
Bij het indrukken van de aan/uit knop begint het groene lampje te knipperen (volgens mij is dit normaal), na het knipperen blijft hij groen (dus zonder te knipperen). MAAR de TV start verder niet op iemand een idee wat er mis is? En wat ik hier aan kan doen?
Alvast bedankt.

DB628

Nog vergeten: nadat hij op groen staat en ik druk een willekeurige knop in op de ab, dan gaat het lampje uit. Hij knippert wel groen bij het indrukken van een knop, maar daarna is het lampje uit.

DB628

De eerste TV monteur heeft al geweigerd om er uberhaupt naar te kijken, vind het een te groot risico  :-[ :-[ :-[ :'( :'( :'( :'(

Robbo


DB628


Kwabbernoot

#5
Is dit niet het bekende probleem van de Panasonic plasma's? Het aantal keer dat het groene lampje knippert geeft aan wat er kapot is schijnbaar. Er is op het Internet veel info te vinden daarover en dan met name als hij 7 keer knippert. Ik kan mij zelfs herinneren dat er hier op dit forum een draadje over is.

Ik zal eens een zoek poging doen.

Groeten...

Ps: sorry , niet goed gelezen. Bij jou knippert er niets na het groene lampje.

DB628

QuoteIs dit niet het bekende probleem van de Panasonic plasma's?

Dacht ik eerst ook, maar hij knippert ongeveer 50 keer groen en niet rood. Kan ook nergens via google en youtube hetzefde probleem vinden, iedereen heeft een rood knipperend ledje. Het is dus zo erg dat monteur nummer 2 er ook niet aan gaat.

NielsLu

Je zou even contact op kunnen nemen met CE-repair uit Dordrecht, http://www.cerepairservices.nl. Zij doen de officiële reparaties voor Panasonic in Nederland. Ik heb in juni nog een offerte van hun gehad over de reparatie van mijn plasma. Ze zijn telefonisch bereikbaar op 088-3425222.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Tinus_

Quote from: NielsLu on August 29, 2017, 21:40:06
Je zou even contact op kunnen nemen met CE-repair uit Dordrecht, http://www.cerepairservices.nl. Zij doen de officiële reparaties voor Panasonic in Nederland. Ik heb in juni nog een offerte van hun gehad over de reparatie van mijn plasma. Ze zijn telefonisch bereikbaar op 088-342522200.
;)
Rebuilding my HT

NielsLu

Ah, het telefoonnummer welke ik gaf is een rechtstreeks nummer van afdeling planning (staat in de handtekening van de mail welke ik heb ontvangen).
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

DB628

Bedankt, maar niemand kan meer aan de onderdelen komen, dus ik ga hem uit elkaar trekken en hopen dat er een 2de hands markt voor is. Afstandsbediening, 2x 3D brillen etc..

André_84

werken die brillen ook voor een pana tx58exw?  ::)
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

DB628

#12
Quotewerken die brillen ook voor een pana tx58exw?  ::)

Weet ik niet. Ik ken die tv niet.