Het nieuwe community segment

Started by J.A.F._Doorhof, August 23, 2017, 12:22:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Het zal je opgevallen zijn dat we wat dingen veranderd hebben.
Er is een nieuw gedeelte op het board, het is anders dan Afterhours, maar vrijer dan de andere boards.

In dit community gedeelte kunnen de bezoekers van het HT forum over van alles praten dat niet direct binnen de andere boards past, zie het als een letterlijke manier om elkaar beter te leren kennen met als onderwerp onze passie HT en audio/video.

Natuurlijk moeten we wel jullie medewerking krijgen:D
Dus post je verhalen, je WOW momenten, de rumours etc.
Dit is JULLIE forum, dus maak er wat van.

Tevens hopen we met dit soort gedeeltes te werken naar een betere sfeer onderling :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rusher


rexp

Het wordt er niet overzichterlijker op.
Yamaha - Oppo - Focal - BK - Epson

Kjelt


rexp

Mijn favoriete topics zijn nu verspreid over nog meer boards. Ik klik me suf. zeg nou zelf, deze indeling is toch verre van intuitief?
Yamaha - Oppo - Focal - BK - Epson

twani

Het voelt vooral aan als een verandering ipv een verbetering.

Andere kant, boeien :nowink:

Contour

Ik vind het eerder een verslechtering eerlijk gezegd...

op eigen verzoek verwijderd.

Ik vind het wel leuk.

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 23, 2017, 12:22:39
Tevens hopen we met dit soort gedeeltes te werken naar een betere sfeer onderling :D

Ik begrijp alleen niet waarom dit altijd zo benoemd moet worden op dit forum..?

chansig

#8
Sfeer is hier nogal een dingetje. Als het er niet is ligt het aan de ander, is het er wel dan komt het door mij. :D

Aan de lezer of dit positief of negatief is.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Nahpets

Het mechaniek wat er voor moet zorgen dat dit maakt dat het gezelliger word is mij niet duidelijk.

Als die allen bestaat uit het aanmaken van een nieuw kopje en het verhangen van 3 topics dan is de kans op slagen klein.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

J.A.F._Doorhof

Als we er gewoon positief ingaan is de kans op slagen groot
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

twani

#11
Quote from: chansig on August 24, 2017, 22:20:32
Sfeer is hier nogal een dingetje. Als het er niet is ligt het aan de ander, is het er wel dan komt het door mij. :D

Aan de lezer of dit positief of negatief is.

Gr. Hans

Zo werd het vertrek van Chris als mod vooral opgehangen aan de slechte sfeer die wij onderling zouden creëren op het forum. 

Geen woord over zijn eigen positie hierin. Leek mij eerder zo te zijn dat hij het zelf niet meer zo goed kon handelen.  Om nou iedereen de schuld te geven van het feit dat je zelf het modereren niet meer zo fijn vind gaan lijkt me een zwaktebod.

De sfeer is integendeel tot wat er keer op keer maar wordt geroepen uitstekend. Zo blijkt maar weer dat iedereen een andere perceptie heeft bij het gevoel van sfeer.  Bij een goede sfeer passen bijv prima stevige discussies hetgeen een aantal onder ons als een verziekte sfeer waarnemen en gelijk op de RTM button doet rammen.

Uitdelen en incasseren, net het echte leven zeg maar....

Former member 78


Xander32

... maar er zijn er een aantal die voortdurend op zoek gaan naar die discussie en ook door gaan wanneer de ts dan wel een ander 'lijdend voorwerp' aangeven daar geen behoefte aan te hebben.
Dat doet m.i. de sfeer lang niet altijd goed. Leven en laten leven; geef je de voorkeur aan een stevige discussie, ga die dan aan met iemand die dat ook kan waarderen en respecteer het indien een ander daar geen behoefte aan heeft, respecteer het indien de ander om andere zaken dan een discussie het forum bezoekt.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Quote from: Xander32 on August 25, 2017, 11:31:53
... maar er zijn er een aantal die voortdurend op zoek gaan naar die discussie en ook door gaan wanneer de ts dan wel een ander 'lijdend voorwerp' aangeven daar geen behoefte aan te hebben.
Dat doet m.i. de sfeer lang niet altijd goed. Leven en laten leven; geef je de voorkeur aan een stevige discussie, ga die dan aan met iemand die dat ook kan waarderen en respecteer het indien een ander daar geen behoefte aan heeft, respecteer het indien de ander om andere zaken dan een discussie het forum bezoekt.

Heb het al een aantal keer aangegeven...in mijn topic zijn er nooit van die discussies. En dan is de vraag hoe kan dat nu ? Ik weet het antwoord.

Van de week haakt Bas af in zijn topic omdat hij geen zin heeft in een technische discussie in zijn showcase topic want dat ontspoort alleen maar. Dat heeft niets te maken met of het technisch is of niet. Gaat dus niet om de inhoud.

Maz maak je bv de pis ook niet lauw...haalt zijn schouders op en lacht en koopt een gewoon nog een andere versterker. Mensen vinden altijd wat en sommige vinden lastig en ingewikkeld. Tsja...en dan ga je op een forum rondhangen. Schiet mij maar lek.

Als je mentaal verwend wil worden ga je een curcus volgen waar ze je helemaal ophemelen en je wijsmaken dat alles wat je doet geweldig is. Ik heb deze overigens al gevolgd.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Voor de rest boeit het me niet waar een topic staat...ik weet het wel te vinden.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Former member 78

Quote from: chansig on August 25, 2017, 11:44:06
Voor de rest boeit het me niet waar een topic staat...ik weet het wel te vinden.

Gr. Hans

Maar jij bent dan ook een echte stalker  :D

chansig

Precies....zolang iedereen daar rekening mee houdt is er niets aan de hand.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#18
Quote from: chansig on August 25, 2017, 11:43:39
Heb het al een aantal keer aangegeven...in mijn topic zijn er nooit van die discussies. En dan is de vraag hoe kan dat nu ? Ik weet het antwoord.

Van de week haakt Bas af in zijn topic omdat hij geen zin heeft in een technische discussie in zijn showcase topic want dat ontspoort alleen maar. Dat heeft niets te maken met of het technisch is of niet. Gaat dus niet om de inhoud.

Maz maak je bv de pis ook niet lauw...haalt zijn schouders op en lacht en koopt een gewoon nog een andere versterker. Mensen vinden altijd wat en sommige vinden lastig en ingewikkeld. Tsja...en dan ga je op een forum rondhangen. Schiet mij maar lek.

Als je mentaal verwend wil worden ga je een curcus volgen waar ze je helemaal ophemelen en je wijsmaken dat alles wat je doet geweldig is. Ik heb deze overigens al gevolgd.

Gr. Hans

En in mijn topic wordt ook nooit een "lelijke" discussie gevoerd. Nog nooit.

En als wel is het ook prima. 

Zoals "meester schouderophaler" Hans ook altijd zegt:  gewoon doorlopen jongens :D

chansig

Precies...en dat terwijl er alle aanleiding toe is: K*t set en grafmuziek.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Quote from: chansig on August 25, 2017, 11:51:33
Precies...en dat terwijl er alle aanleiding toe is: K*t set en grafmuziek.  :D

Gr. Hans

:laugh: :laugh: :laugh:

Nahpets

Quote from: chansig on August 25, 2017, 11:43:39
Als je mentaal verwend wil worden ga je een curcus volgen waar ze je helemaal ophemelen en je wijsmaken dat alles wat je doet geweldig is.

Maar...maar...mijn Punica oase........
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Nahpets

Quote from: chansig on August 25, 2017, 11:51:33
Precies...en dat terwijl er alle aanleiding toe is: K*t set en grafmuziek.  :D

Nee hoor, mijn oren zijn gewoon veel beter dan de jouwe. Jij bent gewoon latent doof.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VlisChris

Quote
Geen woord over zijn eigen positie hierin. Leek mij eerder zo te zijn dat hij het zelf niet meer zo goed kon handelen.  Om nou iedereen de schuld te geven van het feit dat je zelf het modereren niet meer zo fijn vind gaan lijkt me een zwaktebod.

Het zou fijn zijn dat als je problemen met mij of iets wat ik geschreven hebt dat je ie rechtstreeks tot mij richt, en niet achterbaks in een compleet ander draadje.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

luuk123456

Waar zit die RTM knop dan toch in godsnaam? ! En waar staat RTM voor?
En wanneer zetten we deze 'hulplijn' in?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0