Millon speakers marktplaats, tweedehands modellen

Started by Htdre, August 22, 2017, 12:35:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Htdre

Vraagje. Ik ben nog beetje orienterende en zag dat bij bekende oudere modellen (sonus faber, Usher, Monitor audio etc) dat heel vaak Millon er staat, met een stock foto en uit inruil op millon verkregen etc.

Zijn die echt allemaal te koop, of gewoon geval van marketing en naam bekend maken? Ik heb voorlopig nog geen reactie ontvangen nl :)
En soms zie ik modellen dat ik denk--->waarom zou iemand DIE inruilen op een Millon


edit: Ik weet niet of dit de juiste rubriek is. Anders graag verplaatsen en excuses van mijn kant :)

CZ79

Vaak is het puur reclame maken. Er zullen vast en zeker eens dit soort speakers zijn ingeruild bij hem maar het is gewoon als marketing bedoeld
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Htdre

ok, wel mijn interesse is wel gewekt iig. Dus het helpt wel wat :)

StereoMike

Quote from: Htdre on August 22, 2017, 12:35:27
En soms zie ik modellen dat ik denk--->waarom zou iemand DIE inruilen op een Millon
:angel:
Sometimes the greatest way to say something is to say nothing at all from Justin Timberlake

Htdre

Wat bedoel je daarmee? Juist inderdaad jij snapt het :headbanging: of het laat juist de kwaliteit van Millon zien

sultankat

Quote from: cz79 on August 22, 2017, 15:08:39
Vaak is het puur reclame maken. Er zullen vast en zeker eens dit soort speakers zijn ingeruild bij hem maar het is gewoon als marketing bedoeld
+1
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock