Afbeeldingen schalen en bijlagegrootte

Started by Jeroen de Waal, August 18, 2017, 15:06:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen de Waal

Beste,

Ik heb een paar wijzigingen doorgevoerd binnen de software.
Vanaf nu worden afbeeldingen die geupload worden als bijlage, automatisch geschaald waardoor ze niet over de limiet komen van de bestandsgrootte (600kb).
Hierdoor krijgen veel leden in het vervolg geen foutmeldingen meer en voorkomt dit de nodige irritatie.

Ook heb ik het forum zo aangepast dat afbeeldingen die vanuit een externe link geplaatst worden, automatisch schalen naar de resolutie van het scherm. Zo ziet het er ook prima uit op mobiele apparaten.
Voor de als bijlage geplaatste afbeeldingen is dit niet mogelijk.
Als workaround zijn die aanklikbaar zodat je de afbeelding juist ziet op een lagere resolutie/kleiner scherm.
Tevens kan je dan vanuit de popup bladeren door de overige afbeeldingen die geplaatst zijn als bijlage.

Daarnaast is de limiet van de maximale bijlagegrootte bij een post verhoogd van 999kb naar 2400kb (max. 4 bijlagen van max. 600kb per stuk)


Jeroen.

Peerless Monster

Dank je wel Jeroen! Ook dank aan het hele team dat dit bewerkstelligd kon worden.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Former member 78


Maikel_audionerd

Super, heel erg bedankt, is een stuk makkelijker zo.
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Erik1977



FWK

Perfect, scheelt een boel werk om foto's te resizen :clapping:
Arcam SR 250- Arcam PA240 eindversterker - Arcam DV137 - Dynaudio Contour 1.4s le- REL t5i subwoofer - Linn Akurate ds - Ocos - Audioquest en Grimm bekabeling-QNAP NAS

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

gerard1


Alex Groningen


Cyreg

Hallo Jeroen, bij mij werkte vanmorgen het automatisch schalen vd foto van 1,2 Mb naar 600 Kb niet! Het zou in de verkooptopic dan ook moeten werken toch?
Of misschien heb ik het niet goed begrepen  :D
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

Jeroen de Waal

Hallo Cyreg, wat voor soort afbeelding was het? (png, jpg, jpeg, gif, enz.)
Kreeg je een foutmelding?


Jeroen.

Cyreg

Jeroen, het is 'n JPG van bijna 1,3 Mb en ik kreeg 'n errormelding "file te groot".

maar...net weer opnieuw gedaan en iets langer gewacht? met saven en nu OK, dus bedankt!
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

Erik

Vroeger werkte preview altijd goed. Maar sinds de update gebeurt er weinig.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Jeroen de Waal


W.Otter

Geweldig! Bedankt voor de tijd en moeite die je er in hebt gestoken. Irritatie is idd het goede woord al was ik redelijk behendig met het verkleinen in paint;)

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Erik

Quote from: Jeroen de Waal on August 20, 2017, 22:33:16
Wat bedoel je Erik?


Jeroen.
Ik postte een plaatje als bijlage. Gaf wat tekst in en klikte op preview, normaal kreeg je dan te zien je tekst met de bijlage zodat je alvast kon zien hoe het eruit ging zien.
Dat werkte gisteravond dus niet. Ik klikte op preview  en na drie klikken ben ik gestopt en heb hem zonder preview gepost. En dat ging overigens goed.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Jeroen de Waal

Duidelijk! Ik ga er naar kijken.


Jeroen.

Witalik

Top dat dit direct opgepakt is ! Kunnen veel fora wat van leren  :pompom:
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"