Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Started by J.A.F._Doorhof, January 10, 2003, 21:28:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Markaudio

Quote from: Oracle on March 10, 2006, 22:29:58
Een nieuwe opbergplaats voor mijn HT set....




Ofwel: we hebben een ander huis gekocht! ;)



Groet,
Mark

Das pas een grote investering! Gefeliciteerd :D
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

patrick_vdb

#10626
Hi Mark,

Quote from: Oracle on March 10, 2006, 22:29:58
Een nieuwe opbergplaats voor mijn HT set....

Terug naar het Zuiden?  :D ;D

Gefeliciteerd met het nieuwe huis...biedt dit tot ook weer mogelijkheden tot de realisatie van een HT-ruimte of houd je dit verder in de huiskamer?

mvrg

Patrick

Oracle

Nee, we blijven in het Noorden. We gaan alleen naar een wat kleiner dorp, met meer uitstraling. Plus, het nieuwe huis ligt midden in het oude dorps-centrum, op 2 minuten lopen van de winkels, en tevens 2 minuten lopen van het bos! Dus dat is ideaal! Komt bij dat het gewoon gewoon goed bevalt hier. Ik mag die Grunnegers wel! ;D

Helaas geen aparte ruimte tot onze beschikking, maar dit is dan ook een 'tussenwoning'. Ofwel: we willen graag een nieuw huis laten bouwen op een kavel, maar dan moet je eerst een sociale of economische binding hebben. En die hebben we als we daar eenmaal wonen. Hopelijk dan in 2008 beginnen met bouwen. :) En dan uiteraard wel met ruimte voor een HT!

Groet,
Mark

blue-eyes

Quote from: Oracle on March 10, 2006, 22:29:58
Een nieuwe opbergplaats voor mijn HT set....




Ofwel: we hebben een ander huis gekocht! ;)



Groet,
Mark

Erg mooi te horen en gefeliciteerd!

Eenmaal in Groningen woonachting wil je niet meer weg! Ik hoop er straks ook weer te gaan wonen (genieten van mijn oude dag ;D ;D)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

Quote from: Oracle on March 11, 2006, 15:30:33
. Plus, het nieuwe huis ligt midden in het oude dorps-centrum, op 2 minuten lopen van de winkels, en tevens 2 minuten lopen van het bos!

Een bos in het centrum? ::)
Maar gefeliciteerd met je nieuwe woning :D En je weet het he: fotoooooooo's ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oracle

#10630
En toch klopt dat! 2 minuten de voordeur uit, en ik sta in het centrum, bij de supermarkt, en als ik de achterdeur uitloop sta ik in een bos. Krijg je met een dorp met 3500 inwoners, middenin het bos! ;D

Foto's volgen tzt. Duurt nog wel een paar maanden voor we erin kunnen...

Groet,
Mark

Jean Sibelius

In bestelling:

1 x Isotek Optimum powercord
1 x Isotek Multiway 6-way

Ten behoeve van mijn komende major upgrade
(daarover hopelijk volgende week meer nieuws) ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

fikszo

#10632
Vandaag opgehaald bij een forumlid:

De Parasound A21 eindversterker!!
MAC Mini I Classe CP-800 MKII I Classe CAM-400 mono's I Transparent MusicWave Ultra 5th Gen I Transparent MusicLink Ultra MM2 I B&W 803 D3

Peppi

Lexicon dc1 en een hele hoop nieuwe dvd's sinds de laatste post :D
Peter
Reality is an illusion caused by a lack of alcohol (Audiostatic ES300rs, 2x HYPEX NCore 400 monoblocks, NAD T758v3, LG OLED v920, 5.1.2 Gallo A'Diva Ti surrounds in Atmos, Final S200 sub, Apple TV4k, Marantz cd80)

R

Quote from: apple on March 11, 2006, 19:41:51
Lexicon dc1 en een hele hoop nieuwe dvd's sinds de laatste post :D
Peter

Nice, wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Wel erg mooi, proficiat.

@fikszo, gaaf zeg!! feli

mutiara

Quote from: fikszo on March 11, 2006, 19:27:08
Vandaag opgehaald bij een forumlid:

De Parasound A21 eindversterker!!


wow ziet er goed uit.
gefeliciteerd.
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

Perfectionist

#10636


Een Cardas Audio Golden Cross Interlink, voor tussen mijn A32 en CD23 speler.
Een beter forum begint bij jezelf.

nomat

Het vlaggeschip van Harman Kardon: de AVR7000  ;D
75 amperes stroom en 5x100 of 2x110 watt !!   :P
Harman/Kardon HK970 + TU970 + HD970 + DVD22 + Canton Ergo RCL (zonder RC module)

Oracle

Quote from: nomat on March 12, 2006, 12:58:49
Het vlaggeschip van Harman Kardon: de AVR7000  ;D
75 amperes stroom en 5x100 of 2x110 watt !!   :P


Hmmmm... 75 ampere is ongeveer 17.250 watt bij 230 volt....  Lijkt me wat aan de ruimte kant... ;)

Groet,
Mark

Audiofiel

Zal wel piekstroompje zijn gedurende 1 milliseconde op de speakeruitgangen... ^-^
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

SpeedyAndré

3 bioscoopstoelen van GTdesign



en een 16:9 screen (bouwpakket zicht-maat 220cm breed)  8)



Het pakket bestaat uit een stevig frame en afwerking van de randen met zwarte velours  ^-^
(copyright GTdesign, ik mag hem wel ff gebruiken he Gé  :P )
Nu hoef ik zelf niet meer zo moeilijk te doen en Gé kwam toch al langs voor de stoelen  :-*
Ik kan mijn Thommy doek hier in spannen, i.p.v. nietjes raadt Gé kleine schroefjes aan, wat als voordeel heeft dat je nog e.e.a. kan herstellen bij het spannen.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

patrick_vdb

Hi,

Quote from: Oracle on March 12, 2006, 17:12:37
Hmmmm... 75 ampere is ongeveer 17.250 watt bij 230 volt....  Lijkt me wat aan de ruimte kant... ;)

Zoals Arjen al zegt wellicht een kortdurende piekstroom waarbij gezegd mag worden dat er geen 230V op de luidsprekeruitgang staat ;)

@Andre,

Begint lekker op te schieten nu, of niet?

mvrg

Patrick


nomat

#10642
dit is het "Hoge onmiddellijke stroomvermogen (HCC)" die ± 75 Amp is
als je die trafo ziet die erin zit (enorme ring-kern)  :o
en 2 condensatoren zo groot als een wc rolletje !  ;D
22.3 kg schoon aan de haak
mjummie  :P  8)
Harman/Kardon HK970 + TU970 + HD970 + DVD22 + Canton Ergo RCL (zonder RC module)

SpeedyAndré

Quote from: patrick_vdb on March 12, 2006, 17:52:35
Hi,

@Andre,

Begint lekker op te schieten nu, of niet?

mvrg

Patrick



Zekers, het plafond zit er nu voor 3/4 deel in, ik heb alleen naast de projector nog een gapend gat wat ik met een speciale ophangconstructie moet zien te dichten.
Diverse kleine platen hebben net de verkeerde maat, ik kan de oude situatie niet meer geheel terug bouwen.
Ook zijn enkele platen minder mooi geworden na ruim een jaar opslag in de toch wel droge ruimte  :-\
Na het plafond zijn de muren aan de beurt, ik denk dat ik ze grotendeels wit hou omdat ik nog genoeg witsel heb staan.
Zo'n screen ziet er echt  8) uit, met een brede zwarte rand en bij elkaar best nog zwaar.
Van de stoelen heb ik de bekleding al verwijderd, ik wacht nog even op ervaringen van anderen wat reinigen betreft, ik vraag me af of de dunne schuimlaag de wasmachine overleeft of andersom ::)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

W

Mijn laatste aanwinst is voor het eerst in 'n HT geweest te zijn. Bij Bjorn van BBG. Tsja, je moet 't natuurlijk wel meteen goed doen O0

Ik was er om 'n paar Zingali Ouverture 1b's te beluisteren, en die stonden in de HT opgesteld. En als je al dat moois om je heen ziet, ben je natuurlijk heel benieuwd wat 't kan!!! Prachtig, werkelijkwaar... een zeer goede indruk in 'n zeer korte tijd! over zowel de Zingali's als de HT.

Bjorn, nogmaals bedankt!

MvG,
Wybrand

Audiofiel

#10645
Mijn laatste aanwinsten:



en



;D ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

VlisChris

#10646
2 rode kruisjes?

Edit

2 bodies? Hoezo dan 2 en niet ééntje?
Wat is het wezelijke verschil tussen de 200 en de 70?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

TheSpeedSkater

Quote from: Audiofiel on March 13, 2006, 19:51:14
Mijn laatste aanwinsten:



en



;D ;D

Mooie camera!! Welke lens heb je?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

FrankB

Quote from: TheSpeedSkater on March 13, 2006, 19:54:58
Mooie camera!! Welke lens heb je?

Camera's, de D70s en de D200  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12