15m subwooferkabel, coax of microfoonkabel?

Started by André_84, August 9, 2017, 09:33:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rowdy

Kabel omdraaien. Aan de zijde van bron de min met afscherming verbinden.

André_84

Is de versterker niet de bron en subwoofer de ontvanger?
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

Dirk

zoals je het in de eerste alinea beschrijft is het correct.

maar gezien je soldeer-ervaring stel ik maar ff de vraag; heb je eea even doorgemeten, of vertrouw je 100% op wat je ziet en denkt dat goed is?   (fwiw; ik soldeer zowat dagelijks maar sluit niks aan vooraleer ik een kabel doormeet/-test  ;))
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

André_84

Ik heb daar geen spulletjes voor en k zou ook niet weten hoe dat werkt  :huh2:...maar zo'n meetsetje is niet al te duur wel bij de hornbach?  :huh2:
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

Dirk

je hebt genoeg aan een eenvoudige multimeter, zolang er maar een continuïteitstest (of diodetest) op zit, dan kan je namelijk makkelijk checken of delen die met elkaar in verbinding horen te staan (aan je beide kabel-uiteindes dus) dat ook werkelijk doen...en omgekeerd voor de delen waarvan je niet wil dat ze met elkaar contact maken (je pin en sleeve van de RCA in dit geval) ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

garmtz

...of ik soldeer een kabel voor je met Mogami microfoonkabel of jouw kabel. Met simpele maar zeer goede Neutrik pluggen. PM maar...

Dirk

...en dan zal het iig niet meer aan je kabel liggen  :thumbs-up:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

André_84

Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub