Goedkope stekkerdoos

Started by André_84, August 8, 2017, 03:08:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

denoontje

#26
Quote from: Baardmannetje on August  9, 2017, 21:42:26
Ik leg mijn witte stekkerdoos ergens uit het zicht, denk dan dat er een heel dure en vooral exotische ligt en dan klinkt het ook veel mooierderder.

Wat een totaal onzin hier weer, bizar.


Zucht.....

stefanschreurs

Kenwood L-A1 | AudioQuest OAK | Marantz DA12 | Tara Labs Vector XLR | Auralic Aries G1 | Seas Excel Milennium | Marantz TT-15s1

twani


chansig

Vandaag een extreem opgebouwd stekkerblok in mijn set gehad. De bouwers waren er ook bij. Tsja....blind vergelijken is natuurlijk erg ingewikkeld en daardoor een beperkende factor. Ik durf niet mijn hand in het vuur te steken voor de uitspraken: ik hoor verschillen/ik hoor geen verschillen.

Laat staan dat ik kan benoemen of het een slechter/beter is dan het andere. In mijn onbeschoftheid eigenlijk niet gevraagd of de bouwers duidelijke verschillen hoorde tussen het eea. Teveel met mezelf bezig. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

 :blink:  Waar zij bij zaten!!! Gatverdamme!  :blink: :-X

::) :P :laugh:

chansig

Ik ben daar heel makkelijk in... :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Wat voor blokje was dat dan?

chansig

DIY bamboeblok. Erg mooi om te zien. Veel aandacht besteed aan de bedrading etc. Arbeidsintensief karweitje als ik de bouwers moet geloven en waarom zou je dat niet doen ?

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jumping Jack

Ik gebruik een blokje van musicline (Duitse naim-importeur). Kost niet teveel en is zwart, dus sowieso beter dan een wit.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

Positieve discriminatie ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on August 11, 2017, 16:08:08
DIY bamboeblok. Erg mooi om te zien. Veel aandacht besteed aan de bedrading etc. Arbeidsintensief karweitje als ik de bouwers moet geloven en waarom zou je dat niet doen ?

Jeumig.... geheimzinnig hoor.

chansig

 :D

Valt wel mee toch...bamboem, inlet, outlet, bedrading (koper met teflon)...ws ster bedraad (oid). Dus de geheimzinnigheid valt mijn inziens wel mee.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

Dat is een goed blok dat bamboeblok van Henk. Heb het hier thuis gehad.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

twani

#39
Quote from: chansig on August 11, 2017, 14:28:42
Vandaag een extreem opgebouwd stekkerblok in mijn set gehad. De bouwers waren er ook bij. Tsja....blind vergelijken is natuurlijk erg ingewikkeld en daardoor een beperkende factor. Ik durf niet mijn hand in het vuur te steken voor de uitspraken: ik hoor verschillen/ik hoor geen verschillen.

Laat staan dat ik kan benoemen of het een slechter/beter is dan het andere. In mijn onbeschoftheid eigenlijk niet gevraagd of de bouwers duidelijke verschillen hoorde tussen het eea. Teveel met mezelf bezig. :D

Gr. Hans


Geen verschillen gehoord......   

Ik ben trots op je Hans. Rug recht gehouden en bovendien is je gehoor nog in zeer goede conditie kennelijk. 

Tópdag voor jou :D


(Alleen jammer dat je die gasten niet ff keihard hebt gemeld dat het allemaal onzin is zo'n Pandablok, het enige minpuntje van vandaag dus :laugh:)

Contour

#40
Tsja, had je anders verwacht dan?  :laugh: :laugh: :laugh:

Zo blijft het eeuwig in rondjes doorgaan natuurlijk, tenzij de heren van het pandablok wel zeer duidelijk verschillen hoorden natuurlijk...

chansig

Hoezo ? Waarom zou ik mijn gasten vertellen dat het onzin is ? Als ik overtuigd was geweest van het gegeven dat het onzin was dan had ik ze de reis niet laten maken. Zou niet netjes zijn. Als anderen ergens helemaal van overtuigd zijn dat ze iets horen ben ik altijd wel nieuwsgierig of ik het ook hoor. Waarbij ik mezelf dan kan verbazen op het moment als ik iets hoor wat ik vooraf niet verwacht had te gaan horen.

Zelf vind ik dat alles bij elkaar een behoorlijk positieve eigenschap..er zijn ook mensen die vooraf zeggen dat er sowieso verschillen zijn en niet open staan voor het idee dat ze wel eens mis zouden kunnen zitten.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot


twani

Quote from: chansig on August 11, 2017, 22:00:58
Hoezo ? Waarom zou ik mijn gasten vertellen dat het onzin is ? Als ik overtuigd was geweest van het gegeven dat het onzin was dan had ik ze de reis niet laten maken. Zou niet netjes zijn. Als anderen ergens helemaal van overtuigd zijn dat ze iets horen ben ik altijd wel nieuwsgierig of ik het ook hoor. Waarbij ik mezelf dan kan verbazen op het moment als ik iets hoor wat ik vooraf niet verwacht had te gaan horen.

Zelf vind ik dat alles bij elkaar een behoorlijk positieve eigenschap..er zijn ook mensen die vooraf zeggen dat er sowieso verschillen zijn en niet open staan voor het idee dat ze wel eens mis zouden kunnen zitten.

Gr. Hans
Dat zijn een heleboel worden om te vertellen dat je geen enkel verschil hoorde Hans :D

chansig

Quote from: Kwabbernoot on August 11, 2017, 22:27:00
En andersom.

Dat er wel verschillen zijn en men er open voor staat dat ze wel eens mis zouden kunnen zitten ?

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.