Welke 65" tv €1000,- tot €1.500

Started by André_84, August 2, 2017, 03:50:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MechanicalAnimal

Quote from: André_84 on August  8, 2017, 02:41:53
Het is de 58" panasonic geworden. Leek mij de meeste kwaliteit voor mijn budget en ik ben wel fan van panasonic. Now we wait! :pompom:

nice, gefeliciteerd met de aankoop, fraai toestel waar je vast en zeker geen spijt van gaat krijgen.  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

André_84

Quote from: MechanicalAnimal on August  7, 2017, 09:50:30
maar ik link hem liever wel, dan niet  ;) stel je voor dat hij gewoon leverbaar is  :D

dit gaat ook op voor PlatteTV helaas, komt steeds vaker voor zulke fratsen.

Dit gaat inderdaad ook op voor PlatteTV, het toestel was niet meer leverbaar. In dit geval lijkt het erop dat ze het goed hebben opgelost door me een zeer scherpte aanbieding te doen voor het 2017 model. De service lijkt meer dan oke, maar ik durf er pas definnitief uitspraken over te doen als het toestel daadwerkelijk binnen is  :hehe:
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

fasteddie

Welk type Panasonic is het geworden en durf je ook een prijsje te noemen? ::)

fasteddie

De Pana is toch wel aangekomen of ben je nog aan het inregelen? ???

André_84

Pana is aangekomen!  ;D :wub: helemaal goed. Toch goed zaken doen met plattetv.nl :D. Specifieke prijs zal ik hier even niet vermelden, maar ivm hun fout heb ik de tv mogen ontvangen zonder bij te hoeven betalen.

Nu nog alles uitvogelen, de marantz lijkt wat moeite te hebben met get arc gebeuren :/
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

fasteddie

Das goed nieuws, maar het type mag je toch wel noemen?

André_84

Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

MechanicalAnimal

#32
Quote from: André_84 on August 13, 2017, 10:14:59
Pana is aangekomen!  ;D :wub: helemaal goed. Toch goed zaken doen met plattetv.nl :D. Specifieke prijs zal ik hier even niet vermelden, maar ivm hun fout heb ik de tv mogen ontvangen zonder bij te hoeven betalen.

Nu nog alles uitvogelen, de marantz lijkt wat moeite te hebben met get arc gebeuren :/

Quote from: fasteddie on August  9, 2017, 14:34:50
Welk type Panasonic is het geworden en durf je ook een prijsje te noemen? ::)

het oude model (58-DXW784) wat niet meer leverbaar bleek stond voor 1286 op de platteTV website.

Quote from: André_84 on August 14, 2017, 08:01:31
Pana tx-58exw784 is het!


Mooi ding hoor  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

fasteddie

Ah daar kreeg ik ook een aanbod voor.....euro 1549,00....toch apart dat ze blijven adverteren met tv's die ze niet kunnen leveren... >:(

André_84

Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

fasteddie

Je hebt hem voor minder gekregen! Ik weet uit ervaring dat er ruimte zit bij Plattetv...zoals bij velen aanbieders ;D

André_84

Mediamarkt e.d. bieden m aan voor veul meer iig, ik denk dat ik voor dit model op dit moment iig een uitzonderlijk lage prijs heb betaald!
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

MechanicalAnimal

Quote from: fasteddie on August 14, 2017, 12:07:15
Je hebt hem voor minder gekregen! Ik weet uit ervaring dat er ruimte zit bij Plattetv...zoals bij velen aanbieders ;D

De ene keer wel, de andere keer niet...is mijn ervaring.

Mijn panasonic 55St60 kocht ik destijds via de mail met zo rond de 600 euro inruilkorting zonder ook maar iets te hoeven inruilen.

Paar jaar verder kon er op de 55CX800 niks af.......kreeg een schoonmaaksetje van €19.99

Ook op mijn huidige 65er sony kon niks af.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Cobraatje

Hoe is de Sony tav de Pana?
In heb voor mijn 65CX800 een 2-tal Sonies gehad, Sony x8505c, waar je gewoon geen fatsoenlijk voetbal mee kon kijken ivm vertical banding.

Platte.tv is normaal gesproken niet de scherpste, daar moet je bijna altijd voor in Arnhem of Rotterdam zijn.
Ik heb ooit bij Platte.tv een tv met omruilgarantie gekocht en wilde de aangeschafte tv omruilen.
Dat was geen probleem alleen vond ik wat ik moest bijbetalen voor de andere tv nogal veel.
Toen ik onder een andere naam een offerte voor de tv aanvroeg die ik op het oog had, was deze honderden euro's goedkopen dat via de omruilgarantie.
Hen daarmee geconfronteerd en toen kon het wel voor dezelfde prijs. Toen aangeven wat ik van deze praktijken dacht en de tv zelf verkocht en elders een nieuwe tv aangeschaft.

André_84

ik vond iig het contact snel en vriendelijk :-), maarja geen goeie deal had ook betekend geen deal natuurlijk.
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

Cobraatje


fasteddie

Zeker veel kijkplezier...zit zelf te kijken voor de TV TX-58DXW804 dit ivm de bijpassende speaker....kunnen de surround speakers eindelijk op MP ;D

HJ

Quote from: MechanicalAnimal on August  7, 2017, 07:30:53
het antwoord op die vraag is "nee"  :D ;)
+1 [emoji1]

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


MechanicalAnimal

#43
Quote from: Cobraatje on August 14, 2017, 12:53:18
Hoe is de Sony tav de Pana?
In heb voor mijn 65CX800 een 2-tal Sonies gehad, Sony x8505c, waar je gewoon geen fatsoenlijk voetbal mee kon kijken ivm vertical banding.

Platte.tv is normaal gesproken niet de scherpste, daar moet je bijna altijd voor in Arnhem of Rotterdam zijn.
Ik heb ooit bij Platte.tv een tv met omruilgarantie gekocht en wilde de aangeschafte tv omruilen.
Dat was geen probleem alleen vond ik wat ik moest bijbetalen voor de andere tv nogal veel.
Toen ik onder een andere naam een offerte voor de tv aanvroeg die ik op het oog had, was deze honderden euro's goedkopen dat via de omruilgarantie.
Hen daarmee geconfronteerd en toen kon het wel voor dezelfde prijs. Toen aangeven wat ik van deze praktijken dacht en de tv zelf verkocht en elders een nieuwe tv aangeschaft.

ik neem even aan dat je die vraag aan mij stelt?

ik heb dan wel een FullHD toestel he, geen 4K. Ik heb de KDL-65W855C.

Dat toestel heeft wel af en toe lichte banding. Hoe beter de bron hoe minder je het ziet.
Kijk ik Grimm op netflix, een bluray of knappe youtube filmpjes dan zie je er niks van.

Ik heb destijds gekozen om de stap naar te maken 65 inch en niet een beter toestel in 55 inch te kopen.

Ondanks dat sony zijn OS niet de snelste en prettigste is, heb ik nog geen moment spijt van mijn aankoop.

Fallout 4 op de Playstation 4 is fenomenaal  :pompom:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis