Centerspeaker tussen 2 BA A25

Started by RoRoo, July 31, 2017, 11:51:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoRoo

Beste Kenners,

Een vraagje:

Ik ben al een heeeeele poos (gebrek aan budget) aan het neuzen om mijn huidige 2.1 opstelling uit te breiden naar een 5.1

Nu in bezit
Pioneer VSX-S500-K
Boston Acoustics A 25 set (Zwart)
Jamo SUB 210 (Zwart)

Als surrounds heb ik 2x a23 in gedachten, het liefst nog iets kleiner door bijv. de CA Minx 12 te pakken.
Voor de center dacht ik een A225c te nemen. Dit zou imho toch de meest ideale opstelling zijn als aanvulling op de A25's en de Jamo.

Maar nu kwam ik op een center uit de surroundset serie van Boston terecht die ik voor een paar tientjes kan overnemen. De A2310HTS. De center daarvan is de A223C.

Deze is qua formaat iets kleiner wat ik an-sich wel prettig vind, maar past deze wel samen met de A25 als fronts?
Ik heb de specs even naast elkaar gelegd, maar ik weet dus niet of ik dus verschil ga horen in de overgang van Links > Center > Rechts, als niet audiofiel zijnde.



Nu las ik hier: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=159428.msg2962875#msg2962875 dat het verstandiger is om dezelfde serie te gebruiken om verschil te voorkomen, maar de A223C zit in principe in een set met A23's als fronts.
Hopelijk zeggen de specs jullie wat meer dan ze mij wat zeggen. Of kan ik beter even langer wachten en toch de A225C pakken?