Eerste NAS....

Started by Mario D, July 28, 2017, 05:25:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mario D

Quote from: jvanhambelgium on July 30, 2017, 20:33:27
Ik heb zo'n vermoeden dat je idd nog wel eventueel even gaat kijken van  :blink: :crazy: :sarcasm: op de moment dat je eventueel op je NAS's je volumes, share enz moet goedzetten en dat CIFS/SMB protocol moet activeren zodat deze ook zichtbaar zullen worden in je "netwerkverkenner" op je Windows.
Mah bon, mogelijks heeft die Syno een héél intuitieve interface en loopt dat vanzelf...

Aangezien ik geen ruk begrijp van wat je nu zegt zal zeker het nodige gevloek naar boven komen. :blink: :D
Misschien maar eens een forumgenoot uitnodigen voor een hapje en een drankje mocht het me niet lukken.  ;D ;D  ;)

Xander32

Quote from: tonv on July 28, 2017, 22:51:00
Waarom zo moeilijk?

Synology nas is zo makkelijk en simpel, en heel veel gebruiksmogelijkheden voor audio video enz.


^^


Zelf ben ik ook reuze onhandig met alles wat naar ict riekt, maar de Syn nas had ik zo aan het draaien. Zelfs het install van de MiniMserver was zo gedaan. Komt goed :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mario D

Quote from: Xander32 on July 31, 2017, 10:29:07

^^


Zelf ben ik ook reuze onhandig met alles wat naar ict riekt, maar de Syn nas had ik zo aan het draaien. Zelfs het install van de MiniMserver was zo gedaan. Komt goed :thumbs-up:.

Ik hoop het, daarom ook de keuze voor Synology.
Met wat hulp vragen is ook niets mis mocht het niet lukken denk ik dus ik heb er wel zin in.  ;D