Zappiti genres

Started by Cyberpapa, July 17, 2017, 11:18:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cyberpapa

Hoi.
Ik heb een vraag over het menu van de zappiti.
Is er ook een mogelijkheid om mijn collectie van 3d films apart in een 3D map te zetten zodat je makkelijker kunt zien welke films er in 3d op de schijf staan
Ik heb op mijn Mede8er nu genre mappen van aktie maar ook aktie 3-d.
Het zou fijn zijn als er een manier is om deze films van elkaar te kunnen zetten.
Denon AVR-X1300W / Atmos 5.2.2 / LG Oled55E6V / Mede8er 800X3D / Zappiti one HDR / Zappiti Mini 4K HDR

RonG

Ik heb geen Zappiti speler maar gebruik wel de oudere software/interface op mijn Dune Solo en daar kan dat dus mee.

Ik kan ook instellen dat de getoonde covers MKV,3D etc tonen, dat ziet de software vanzelf. Ik neem aan dat de nieuwere versies in deze spelers nog beter werken.

Cyberpapa

Staan de 3-d films en de gewone films bij jou naast elkaar of kun je hier een speciale sectie voor maken.
Ik heb namelijk van sommige films 2 stuks 1 gewone versie en een in 3-d.
Ik ben namelijk nog niet 100% zeker of ik deze speler ga kopen.
Het is de vervanger voor de Mede8er en die is qua lay-out het beste voor mij, en €300,- vind ik te veel om zo maar een gokje te wagen.
Denon AVR-X1300W / Atmos 5.2.2 / LG Oled55E6V / Mede8er 800X3D / Zappiti one HDR / Zappiti Mini 4K HDR

RonG

Quote from: Cyberpapa on July 17, 2017, 13:02:12
Staan de 3-d films en de gewone films bij jou naast elkaar of kun je hier een speciale sectie voor maken.
Ik heb namelijk van sommige films 2 stuks 1 gewone versie en een in 3-d.
Ik ben namelijk nog niet 100% zeker of ik deze speler ga kopen.
Het is de vervanger voor de Mede8er en die is qua lay-out het beste voor mij, en €300,- vind ik te veel om zo maar een gokje te wagen.

Beide,

Ik heb een paar categorieën, Horror, 3D, en Nieuwe Films welke ik nog niet gezien heb.

-Horror, alle horror films
-3D, alle 3D films
-Nieuwe Films, alle nog niet gekeken films, incl. de 3D, ik kan zie aan de cover of het 3D of niet is, dat doet de software zelf.

Je moet ze gewoon "taggen". met eigen categorieën, hier een voorbeeld van Kong. Heb er dus "nieuw" en "3D" aan gekoppeld. Deze categorieën staan in de dune om op te klikken.
Deze zelfgemaakte categorieën heb ik als favoriet aan de interface van de Dune gekoppeld. Hoe het met de zappiti werkt weet ik helaas niet.






Cyberpapa

Als bij de Zappiti dit kan dan heb ik de opvolger van de Mede8er gevonden.
Mijn Scherm van de Mede8er ziet er zo uit. (zie plaatjes)
Denon AVR-X1300W / Atmos 5.2.2 / LG Oled55E6V / Mede8er 800X3D / Zappiti one HDR / Zappiti Mini 4K HDR

RonG

Vraag mij sowieso af wanneer mede8er eens met een nieuwe up to date speler komt. Is een fijne mediaplayer.

Cyberpapa

Ik heb gelezen op het forum dat er dit jaar een nieuwe uit moet komen maar niet van Sanji maar van mede8er.eu
Je hoort er bijna helemaal niks over ,ik denk dat dat stom is want als je aan geeft dat er een nieuwe aan zit te komen de mensen wachten met een ander merk te kopen en eerst deze afwachten.
Als er niks komt en het is maar een gerucht dan ga ik denk ik over naar Zappiti.
Ik vind €300,- wel erg veel geld voor een mediaplayer, en dan moet je het zeker weten.
Ik heb al meerdere spelers geprobeerd maar kom steeds weer terug bij mijn oude want die werkt nog steeds het fijnste.
Mijn spelers waren :Extreamer / MX Box(android) / Zappiti-4K / Himedia Q10 pro(android) / Mede8er 800X3D /
De Himedia Q10pro kan alles afspelen maar je moet wel van Kodi houden, ik vond het een ramp want als ik Kodi had ingesteld naar mijn zin en de volgende dag hem weer aanzette dan was
hij ineens weer de lokaties kwijt van mijn bestanden.
Na een paar weken aanprutsen ben ik maar weer terug gegaan naar mijn oude Mede8er.
Denon AVR-X1300W / Atmos 5.2.2 / LG Oled55E6V / Mede8er 800X3D / Zappiti one HDR / Zappiti Mini 4K HDR