Atomic Blonde

Started by Erik, July 1, 2017, 20:51:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

MLCinema

Gisteren gezien. Vond het zeker de moeite waard! 7,5. Voor mij een goed tempo in de film lekkere actie en het stijltje beviel mij wel. En dan Charlize Theron. Die wordt alleen maar mooier naarmate ze ouder wordt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Erik

#2
Voor mij een 8.5

Film speelt zich af in de periode van de val van de muur. Actie is genoeg aanwezig, de stunt zijn leuk, soms iets over de top. De muziek uit die tijd maakt het af.
Het verhaal steekt ook nog eens goed in elkaar en standaard MI6 verhaal met overlopers en dubbelspionnen. De film heeft een grijs blauwe gloed waardoor het lijkt alsof de film ook echt oud is, leuk gedaan.
En mevrouw Theron is een genot om naar te kijken :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

LittleNinja

Ik liep er helaas niet warm van.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Erik

Quote from: LittleNinja on August 11, 2017, 09:41:54
Ik liep er helaas niet warm van.
Dat verbaast me een beetje eigenlijk. Normaal houd jij toch ook wel van een  lekkere actiefilm? Wat mistte je?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

patsijb


LittleNinja

Quote from: Erik on August 11, 2017, 12:17:23
Dat verbaast me een beetje eigenlijk. Normaal houd jij toch ook wel van een  lekkere actiefilm? Wat mistte je?

Ja klopt. Ik heb verder ook geen commentaar geplaatst want wellicht ligt het gewoon aan mij op dat moment.. Ik vond het tempo vrij laag en het pakte me te weinig. De trailer vond ik top. Had er veel van gehoopt, dus wellicht had ik een te hoge verwachting.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

i2Paq

Meer dan de moeite waard.

iig. genoeg actie en helemaal niet "traag".

Het verhaal zelf valt pas op zijn plaats in de laatste scene.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Marcel87

Ik kom net terug. Ik vond het begin aardig traag, maar daarna komt er een lekker tempo in en is het een lekkere actie/spionnenfilm. Vooral de gevechten zijn goed en realistisch neergezet.

Prima film!
LG 65C9 / Sony X800
Marantz SR8015
O.L.S. Emotion 4
SVS PB12+

LittleNinja

De gevechten vond ik juist alles behalve realistisch. Leuk in beeld gebracht dat wel, maar realistisch? Nee.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

yorkie13

Vanavond geweest, even heb me prima vermaakt.

Muziek top, en goed verhaal met verrassend einde.

Erik

Quote from: LittleNinja on August 11, 2017, 13:41:24
Ja klopt. Ik heb verder ook geen commentaar geplaatst want wellicht ligt het gewoon aan mij op dat moment.. Ik vond het tempo vrij laag en het pakte me te weinig. De trailer vond ik top. Had er veel van gehoopt, dus wellicht had ik een te hoge verwachting.
dat kan inderdaad een killer zijn of je was moe of je vind het gewoon geen leuke film :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

patsijb

vond het een leuke film, met erg gave muziek
(en welke gevechten in n film zijn wel realistisch)

Erik

De  lekkere muziek tilde de film imho wel omhoog. Bij normale filmmuziek had die toch een half puntje lager gescoord. Goede keuze geweest van de regisseur.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

LittleNinja

Quote from: patsijb on August 14, 2017, 08:31:31
...
(en welke gevechten in n film zijn wel realistisch)


Goed punt. :D

Alhoewel... het gevecht tussen de soldaten in Saving Private Ryan (de prik scene) vond ik dan weer wel knap realistisch over komen.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"