Eindversterking

Started by Schollaw, June 19, 2017, 11:39:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Schollaw

Forum collega's,

Ik ben op zoek naar een uitbreiding van m'n set. Voorversterking Marantz 7009 (later te vervangen door echte voorversterker). Aan te sturen speakers: Stereo b&w 604s3 en surrounds 602s3. Atmos zij kef eitjes ((ook later nog upgraden) 80% film en 20% muziek.

Dit weekend hoorde ik de rotel rmb 1075, ik was er weg van... Maar kennen jullie nog goede (en betaalbare alternatieven)? Hoe verhoudt de denon poa t2/3 zich met de Rotel RMB 1075? Qua kleur ben ik op zoek naar iets echt warm.

Alvast bedankt voor de input!

Grtn

Wouter
Parasound a52- parasound hca 2205a - marantz av 7702 mkII - Dali m 375 - Dali h 80 - b&w 610 xp en velodyn spl 12 r- oppo udp 203 - panasonic txp - epson eh tw 9300

winslow

Hoi,

Luisteren op je eigen set is altijd een pre maar zal niet altijd kunnen vooral als je via marktplaats zoekt.
Ik kan je wel wat over de Rotel vertellen. Die doet al vele jaren goed zijn werk voor film in mijn HT.
Hij voorziet mijn Tannoy D700, D750 en D500 van voldoende power en dat al vele jaren zonder morren.
Het hoog is wat terughoudend maar dat geeft wat warmte wat je misschien zoekt.
De Denon heb ik ook wel eens gehoord en was ook lekker in het gehoor maar dat was niet op mijn eigen set.

hoop dat je hier wat aan hebt.

Schollaw

via forumgenoot parasound a52 aangeschaft. Geweldige klank!
Parasound a52- parasound hca 2205a - marantz av 7702 mkII - Dali m 375 - Dali h 80 - b&w 610 xp en velodyn spl 12 r- oppo udp 203 - panasonic txp - epson eh tw 9300

Reindesign

Hi, weet niet of ik hier aan het goeie adres ben, maar heb net een nieuw Rotel RA-12 gekocht, deze doet het niet met mijn tv geluid en netflix, maar wel met apple tv en dan streamen bijv youtube etc.

Heeft niet met DD 5.1 settings te maken ofzo? Snap er niks van..

Misschien kan iemand mij helpen, of naar een goed forum leiden hiervoor.

Groet

Kwabbernoot

Hoi Rein,

Je zit bijna helemaal goed. Ik denk dat er op dit forum genoeg kennis is om je te helpen maar het is dan even handiger als je zelf een draadje start in het onderdeel "Versterking en bewerking".

Groeten...