nieuwe website Home@The Movies

Started by home@the movies, June 1, 2017, 16:33:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Het was tijd voor een opfrissing van onze Home@The Movies website, er zijn nog een hoop zaken die moeten toegevoegd worden maar ik heb hem toch al maar online gezet vanaf vandaag.

ga al gerust eens een kijkje nemen en ik hoor graag jullie reacties, er zullen er ongetwijfeld positieve en wat minder positieve bijzijn  ;) echter het is gebouwd op bestaande templates en dus loop je hier en daar tegen beperkingen aan. Ik ben eigenlijk wel best tevreden over de grote lijnen, nog wat zaken tunen, producten en fotos bijvoegen en we kunnen er weer even tegen hoop ik.

www.homeatthemovies.be

Gr
Werner

Da-lite

Hoi Werner,

Ik vind het proper en overzichtelijk opstelt, maar mis juist bij de projectieschermen wat meer keus...zoals fixed frame en zeker jullie paradepaardjes ...de Xtreme schermen.
Maar zoals je al aangaf is er nog wat fine tune werk aan.
Doe zo verder zou ik zeggen  :thumbs-up:
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

home@the movies

Quote from: Da-lite on June  1, 2017, 20:05:54
Hoi Werner,

Ik vind het proper en overzichtelijk opstelt, maar mis juist bij de projectieschermen wat meer keus...zoals fixed frame en zeker jullie paradepaardjes ...de Xtreme schermen.
Maar zoals je al aangaf is er nog wat fine tune werk aan.
Doe zo verder zou ik zeggen  :thumbs-up:

Dank voor je reactie, die schermen komen er inderdaad allemaal nog aan, we hebben trouwens nog een heel exclusieve deal ivm projectieschermen, later deze week meer daarover.
Er kruipt heel veel werk in het aanmaken van producten, dat valt vies tegen in tempo  ;) nog een paar dagen en dan zal er weer heel wat meer terug te vinden zijn.

We zijn ook bezig met een zomer event in elkaar te boxen, vermoedelijke datum 23 en 24 Juni, noteren alvast zou ik, zeggen  ;D ;D

skyfox

Mooie en vooral overzichtelijke site geworden!  :pompom: :clapping: :headbanging:

Wat puntjes die mij opvallen:
* homepage: de tekst "Welkom..." valt over de subtitles van die foto erachter (zowel op laptop als op hoge resolutie desktop). Dit maakt het slecht leesbaar. Wellicht de foto vervangen door eentje zonder sub in het beeld o.i.d.
Onderaan met de foto van de IFA hetzelfde, tekst is slecht leesbaar vanwege de gekozen foto erachter.

* producttiles: erg fijn en overzichtelijk. Kijk ook hier even naar de gekozen foto's en de leesbaarheid van de letters. Voorbeeld: Luidsprekers - [bekijk producten]. Het - teken is volgens mij een typo, de bekijk producten knop is wat slechter leesbaar vanwege de achtergrond. (edit: het min teken is eigenlijk het merknaampje op de tv in de foto...  :hehe:)

* Je onderwerpen in het hamburger menu rechtsboven zie ik niet allen terugkomen op de homepage. Dit kan een bewuste ontwerpkeuze zijn, maar het zorgt er in mijn idee wel voor dat een deel van je bezoekers deze onderwerpen niet gaat zien, terwijl je dat wellicht wel wilt. (ISF Calibraties en Cinedream tv).

* In Nederland is het verplicht je Kamer van Koophandel nummer op je site te vermelden, anders riskeer je een boete. Wellicht dat er in Belgiƫ geen regels of andere regels voor zijn, wellicht handig om dit even na te gaan.

Ik hoop dat je hier wat mee kan, ik hoop dat ik je hiermee wat geholpen heb.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MaxxMark

#4
Quote from: skyfox on June  1, 2017, 21:05:20
* In Nederland is het verplicht je Kamer van Koophandel nummer op je site te vermelden, anders riskeer je een boete. Wellicht dat er in Belgiƫ geen regels of andere regels voor zijn, wellicht handig om dit even na te gaan.

Iets wat de absurditeit ten top is natuurlijk! Natuurlijk moet je je kunnen identificeren (en daarbij zou ik ook richting Werner aanraden het op zijn minst op de contactpagina op te nemen). Maar volgens de letter van de wet betekent het dat je op elke gemaakte pagina, in elke email, elke tweet of facebook-post en dus eigenlijk ook in elke whatsapp en commercieel telefoongesprek het KVK nummer moet opnemen of opnoemen.

Hier geldt ook weer dat gezond verstand de leidraad zal zijn (ondanks dat het moet zal geen enkele rechter eisen dat je elke tweet moet afsluiten met je kvk nummer :P)

Fijne avond

Mark
kvk 559 028 63 :D
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

skyfox

Quote from: MaxxMark on June  1, 2017, 22:18:24
Iets wat de absurditeit ten top is natuurlijk! Natuurlijk moet je je kunnen identificeren (en daarbij zou ik ook richting Werner aanraden het op zijn minst op de contactpagina op te nemen). Maar volgens de letter van de wet betekent het dat je op elke gemaakte pagina, in elke email, elke tweet of facebook-post en dus eigenlijk ook in elke whatsapp en commercieel telefoongesprek het KVK nummer moet opnemen of opnoemen.

Hier geldt ook weer dat gezond verstand de leidraad zal zijn (ondanks dat het moet zal geen enkele rechter eisen dat je elke tweet moet afsluiten met je kvk nummer :P)

Fijne avond

Mark
kvk 559 028 63 :D

Klopt! Daarom staat het vaak in de footer van de site opgenomen, die op elke pagina zichtbaar is en in de handtekening van een mailtje. Tot zover vind ik het zelf prima, maar dat je het inderdaad ook in alle tweets/posts/etc. zou moeten vermelden, dat gaat mij ook te ver. Ik ben wel erg nieuwsgierig naar waarom de wet op deze manier geimplementeerd is, en niet voor een gematigder variant.

Anyways, voer voor een ander draadje, terug naar Werner z'n nieuwe site :D
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

buckler

Mooie site Werner, ziet er super uit  :headbanging:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek