musical fidelity nu vista 600

Started by B-art, June 5, 2017, 17:15:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-art

De kleinere broer van de nu vista 800 is op de markt, de nu vista 600. Heeft iemand een idee hoeveel deze gaat kosten en hoe deze zich verhoudt tot de 800?
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

ArjanvdM

Wordt getest in nummer 6 van het Duitse Stereoplay. Komt er prima van af. Aan 8 ohm 2 x 198 watt en bij 4 ohm 298 watt. Alleen bij extreem impedantie kritische luidsprekers niet helemaal neutraal. Wél de classificatie topversterker.

Prijs ongeveer € 6.500,-


Arjan
Marantz PM11 S3 / Canton Vento 890.2 DC / Chord Hugo DAC

B-art

Thanks, ik had ook al wat op internet gevonden over de versterker. Ik ga binnenkort even naar de groef audio of Sound Gallery voor een demo. Ik denk dat het een mooie upgrade is van mijn A5.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

ArjanvdM

Succes. Ben wel benieuwd naar jouw bevindingen. Hou wel in de gaten dat deze serie kwa afmeting "diepe" versterkers zijn. Dus als die een dichte kast moet komen....


Arjan
Marantz PM11 S3 / Canton Vento 890.2 DC / Chord Hugo DAC

B-art

W*H*D 44*12,5*40 versus 48,3*18,7*51. Is inderdaad een forse versterker die niet in mijn soundstyle rack past.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Peerless Monster

Quote from: B-art on June 12, 2017, 21:58:00
W*H*D 44*12,5*40 versus 48,3*18,7*51. Is inderdaad een forse versterker die niet in mijn soundstyle rack past.

Dus...
Ander rack 😄🤘
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

kappa9

Heb sinds kort de A5.5, vind m heerlijk. Heb je de nu vista nog vergeleken met de A5? en was het een enorm verschil?
Mano streamer | Gustard X-16 | musical fidelity a5.5 | Analysis Audio Epsilon | Audiolab 6000 CDT