Author Topic: Ik stop als admin  (Read 4007 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online twani

• Beyond The Elite Upper Class
  • Trade Count: (+35)
Re: Ik stop als admin
« Reply #100 on: June 9, 2017, 20:48:48 »
Ik zei het al eerder maar Hans omschrijft in de laatse posts perfect he het forum te beleven zonder continue thuis met de papieren zakdoekjes op de bank te eindigen.

En nog even over de grijstinten.... Was dat niet "iets" specifiek voor vrouwen?  :D

Schelden, vloeken, vernederen, bedreigen, kleineren zijn voor mij stuk voor stuk no go's.

Verder jongens, moet je toch gewoon eens wat tegen elkaar kunnen roepen.

Sommige ego's zijn daadwerkelijk van glas....

Mijn vader zij altijd: jongen, ze mogen op de rand van m'n bord schijten...

Zolang ze maar niet spetteren :D

Offline MaxxMark

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+1)
  • Kick-ass Webdeveloper met passie voor HT
    • www.markprins.com
« Reply #101 on: June 9, 2017, 21:24:25 »
Bah :D
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime - JVC X5000 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn tweede HT - Mijn eerste HT - @mark_prins - www.markprins.com

Offline roeleken

• senior member
« Reply #102 on: June 9, 2017, 22:05:45 »
Dank voor de inzet, het moet je toch goed doen al deze dankbetuigingen.
Ik begrijp je beslissing overigens volkomen, je doet vrijwilligerswerk en krijgt veel negativiteit over je heen. Daar doe je het niet voor. Laatst is Huubf ook gestopt met zijn tienjarig durende topic 'De karavaan trekt voort'
10 jaar!  En Huub was het gezaag en de drammerigheid van velen strontbeu.  Sneue ontwikkeling
« Last Edit: June 9, 2017, 22:06:45 by roeleken »
Cayin A-55T gemodificeerd door deJongSystems met Border Patrol buizenvoeding, Sehring SE 701 speakers, VPI Classic 1 met Karat 23RS element, Luxman E-200 phono, Okki Nokki, Apple TV, Cayin CD-50T, Arcam rDAC, Vinyl roels

Offline Perfectionist

• Administrator
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+17)
  • Wat perfect is bepaal je zelf.
« Reply #103 on: June 9, 2017, 22:31:45 »
En als het fout gaat is degene die op de voorrangsweg rijdt de persoon die in het gelijk wordt gesteld.

Een mening hebben of een stelling poneren is prima, maar als je die mening gaat ventileren binnen een technisch onderlegde groep moet je niet verbaasd zijn dat gevraagd wordt die mening te onderbouwen. Als je je er dan van afmaakt met een gevoel of een beleving is het vrij naef te verwachten dat de discussiepartner zegt: oh ja natuurlijk, nou als jij het zo voelt dan is het uiteraard ook zo. Laten we vanaf vandaag jouw gevoel tot maatstaf van dit forum verheffen. Hier krijgt immers iedereen die meedoet een medaille.

Ik denk niet dat het zo werkt  ;)

NOGMAALS voor technisch wetenschappelijke discussies hebben we een specifiek board. Elders, en zeker in een showcase topic, mag de beleving centraal staan en willen we die discussies niet. Dat zijn nou eenmaal de regels.

Een beter forum begint bij jezelf.

Offline roeleken

• senior member
« Reply #104 on: June 9, 2017, 22:45:45 »
NOGMAALS voor technisch wetenschappelijke discussies hebben we een specifiek board. Elders, en zeker in een showcase topic, mag de beleving centraal staan en willen we die discussies niet. Dat zijn nou eenmaal de regels.
Wetenschap vs gevoel. Eigenlijk een tegenstelling pur sang. Zonder techniek geen mooi geluid, zonder gevoel voor goed geluid geen goede apparatuur.
Cayin A-55T gemodificeerd door deJongSystems met Border Patrol buizenvoeding, Sehring SE 701 speakers, VPI Classic 1 met Karat 23RS element, Luxman E-200 phono, Okki Nokki, Apple TV, Cayin CD-50T, Arcam rDAC, Vinyl roels

Offline chansig

• Beyond The Elite Upper Class
  • Trade Count: (+121)
  • Doof en slechte set..neem dat mee in wat ik post.
« Reply #105 on: June 9, 2017, 22:55:08 »

Yep en daarmee is de "wetenschap" een soort van de mond gesnoerd. Net zoals op een ander forum het omgekeerde is gebeurd en de "beleving" een soort van de mond is gesnoerd.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm PW Link, SPL Mini Phonitor hoofdtelefoonversterker, ZMF Blackwood hoofdtelefoon

Offline Perfectionist

• Administrator
« Reply #106 on: June 9, 2017, 23:00:59 »
Ja zo is het besloten. Het is niet de mond snoeren, maar we willen het beperken tot 1 plek. Kun je van alles van vinden maar zo zijn de regels die je bij lid worden ook onderschrijft.

Offline Hanky Panky

• Meesterlijk lid n
  • HT forum donateur
  • Kiss this
« Reply #107 on: June 9, 2017, 23:13:58 »
Ja zo is het besloten. Het is niet de mond snoeren, maar we willen het beperken tot 1 plek. Kun je van alles van vinden maar zo zijn de regels die je bij lid worden ook onderschrijft.

Oei, de politie-agent die 'de regels' gebruikt om zich achter te verschuilen.

Nog zo'n effectieve discussie-killer  :D

Wat! Wat! Wat is probleem!!??

Pioneer KRP-500M // Denon AVR-X4000 // Dune HD D1 // Sonos Connect // ATV4 64GB // ASW Cantius 404/204 F&R // B&W M1 Center // SVS PB-1000 in custom exclusive Maple matt

Offline roeleken

• senior member
« Reply #108 on: June 9, 2017, 23:19:17 »
Eigenlijk wel sneu dat op dit topic weer een dergelijke discussie begint. Is zoiets als klagen over een situatie van een persoon, terwijl deze overleden is.
« Last Edit: June 9, 2017, 23:30:08 by roeleken »

Offline Perfectionist

• Administrator
« Reply #109 on: June 9, 2017, 23:24:22 »
Oei, de politie-agent die 'de regels' gebruikt om zich achter te verschuilen.

Nog zo'n effectieve discussie-killer  :D

Tjonge, dit wordt dus bedoeld in de rest van dit topic over admins bejegenen, met je sarcastische, denigrerende toon.

Ga maar eens 7 dagen nadenken of je dan nog op het forum past, binnen de regels die er zijn.

Als we 1 lering hebben getrokken uit het vertrek van Chris is dat we de lijnen weer strakker gaan aantrekken, handhaven, jammer dat het nodig is. Als je niet binnen die kaders je hier wilt bewegen, of continue de regels als bezigheidstherapie ter discussie wilt stellen, ben je vrij een andere hangplek te zoeken.

Dit topic ging over Chris, en gaat inmiddels over hele andere dingen. Vele mensen hebben hem bedankt voor zijn grote inzet, top.

Nu kan hier een slotje op.
« Last Edit: June 9, 2017, 23:43:46 by Perfectionist »